יום שבת, 18 בינואר 2020

לבריאותFood - כי מהיום קל יותר לשמור על אורח חיים בריא


אז מה אתם עשיתם בשביל עצמכם היום? מי שמכיר אותי יודע שכבר למעלה משנה וחצי אני שומרת על אורח חיים בריא, השלתי עשרות קילוגרמים ועדיין ממשיכה בתהליך.

מודה ומתוודה אחד הקשיים שעומדים בפניי זה החוסר חשק להכין רק לעצמי ארוחות מסודרות, בדיוק בשביל אנשים כמוני הוקמה חברת Food לבריאות אשר מספקת עד הבית ארוחות מוכנות, שקולות, מדודות והכי חשוב טעימות- בערכה שהמותג מציע נמצא 5 ארוחות טעימות ומפנקות הכוללות: ארוחת בוקר, ארוחת עשר, ארוחת צהריים, ארוחת ארבע, ארוחת ערב ומשקה קל ומרענן- פתרון אידיאלי ומושלם לכל היום, המשלוחים מגיעים טריים בכל יום למקום ובזמן הנוח לכם.

בואו נודה באמת, אחת הבעיות שהרבה מאיתנו נתקלים בהם זו הבעיה בהכנת האוכל, הנגשת אוכל טרי, טעים ובריא- אם זה מעצלנות, אם זה מהאופציה כי רק אנחנו שומרים על אורח חיים בריא או אם זה מאחר וחלקנו פשוט לא יודעים לעשות זאת.  כאן המותג Food לבריאות דואג להגיש לנו ארוחות טעימות , מעוררות את העין והחיך, בעלי שילוב של מרכיבים טריים שלא יגרמו לנו לנקיפות מצפון והדבר היחיד שנרצה זה פשוט לחסל את הצלחת עד תומה חיש מהר.

ביחד עם אנשי המקצוע המורכבים מדיאטניות ושף של Food לבריאות בוחרים את התפריט המתאים לצרכים של כל אחד ואחת, כפי שציינתי מעלה שליח (במקרה שלי שליחה חייכנית ומתוקה במיוחד) מביאים את המארז למקום ובשעה שנקבעה.

באתר ניתן להנות מתפריט מדוקדק ומפורט בו נמצא את פירוט המנות, הערך הקלורי בהפרדה של חלבונים, שומנים, פחמימות, משקל וקלוריות.

ביום חמישי קיבלתי ערכת התנסות של יום אחד והאמת ? הופתעתי מאוד, כל מרכיבי המנות היו טריים מאוד, המנות היו טעימות מאוד בעלי שילובים מפתיעים, עם תיבול מדוייק - מנות טעימות, אהבתי מאוד ואני אחת שמאוד ביקורתית.




ראשית הגיע בקבוק עם מים קרים ובו היו לימון ומלפפון- בהחלט בקבוק כיפי כזה שיגרום לנו לרצות לשתות עד תום ואף להמשיך ולמלא את הבקבוק שוב ושוב.



קופסא מספר 1: מיקס עלים ירוקים -חסה, רומן, קייל, שמן זית, לימון, מלח, פלפל - סלט פרשי, קליל וטעים:



קופסא מספר 2: ספרינג רול עם הודו ורוטב אסיאתי- דפי אורז, חזה הודו, גזר, גמבה, כרוב אדום, בצל ירוק, חמאת בוטנים, רוטב סויה, שום, שמן זית, שומשום, ג'ינג'ר - במילה אחת- וואו, במספר מילים , מנה מצויינת עם רכיבים טריים וטעימים מאוד, הרוטב מושלם:



קופסא מספר 3: מורכבת ממספר מנות טעימות- חזה הודו צלוי- פילה הודו, דבש, פפריקה, רוטב סויה, שמן צמחי, מלח, פלפל - עדיין נשאר עסיסי ולא יבש, טעים. פירה בטטה- בטטה,שמן זית, שום, בצל, רוזמרין, מלח, פלפל - קטיפתי וטעים. תרד מאודה- תרד, גזר, שום, בצל, מלח, פלפל- מנה משביעה מאוד , עתירה בטעמים וניחוחות נפלאים.


קופסא מספר 4:מוקפץ אטריות כוסמת עם ירקות וטופו בסגנון אסיאתי -אטריות כוסמת, גזר, אדממה, בייבי תירס, טופו, כוסברה, שמן צמחי, רוטב סויה, ג'ינג'ר, לימון, תבלינים - מנה קלילה, טעימה:



קופסא מספר 5: מוסקה חצילים עם בשר בקר -חצילים,בשר בקר, בצל,גזר, שום, פטרוזיליה, מלח, פלפל, עגבניות, פפריקה - גם מנה זו כקודמתיה הייתה פשוט נפלאה.


כפי שבוודאי ראיתם מדובר במנות עשירות, מגוונות, מגרות את העין ואת החיך ובאמת טעימות , מהיום קל לשמור על הגזרה ועל אורח חיים בריא.

ניתן להזמין ערכת "יום נסיון" על מנת לקבל אינדיקציה על הטעם ואיכות המזון.

השליח מגיע עם ארוחות שמוכנות עבורכם ליומיים הקרובים ביום ובשעה שמתואימה לכם. כל יום מורכז בעצם מחמש ארוחות שבאות באריזות מופרדות – כך שיהיה לכם מאוד נח לקחת איתכם לעבודה או לכל מקום אחר. קיים סדר מסוים של ארוחות שנקבע שמאוד מומלץ להיצמד אליו ולא להחליף בין הארוחות. על כל אריזה תוכלו לראות את הפרטים שכוללים ערכים תזונתיים של אותה המנה, בנוסף טיפים והמלצות מהדיאטנים וגם הסבר איך לשמור ולאחסן את המנות בלי לפגוע בטריות שלהם.

את כל הפרטים ניתן לקבל משירות הלקוחות בטלפון: 0503727934


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה