יום שלישי, 14 בינואר 2020

פנינה בתחנה- מסעדת רג'ינה


את מסעדת רג'ינה אני מכירה מגילגולה הקודם, מאז ועד היום השתנו הבעלים, השתנה התפריט, השתנה הקונספט אך המקום בהחלט לא השתנה, אותה פנינה קסומה בלב מתחם התחנה, עם אווירה קסומה וויב מטריף, שירות מוקפד ואיכותי, אוכל טעים וכשר, אז צריך יותר מזה?



השבוע הוזמנו למסעדה לדגום את התפריט החדש עם המנות הייחודיות למקום . כפי שסיפרתי מעלה המסעדה הינה מסעדה עם אוכל יהודי כשר, עם מבחר רחב של מנות כאשר המסעדה חרטה על דגלה ואינה מתפשרת על חומרי הגלם וטיב המנות. 



המסעדה  ממוקמת בשכונת נווה צדק  ובשמו "מתחם התחנה" במתחם מיוחד של מבנה ארכיטקטוני בסגנון ים תיכוני ובו חצר פנימית שופעת בצמחיה ופרחים. במקום ניתן להנות משלושה מתחמים אינטימיים: חדר פרטי המשרת עד 30 איש, גינה בה ניתן לארח עד 150 איש או מרפסת מקורה ובה ניתן לארח כ- 60 איש (מאחר והיה זהו ערב חורפי במיוחד אנו התארחנו במרפסת המקורה).



בעת שהייתנו במקום היו במקום מספר ימי הולדת, לצד פגישות עסקים, פגישות משפחתיות ומה שאיחד את כולנו למעשה זה הרצון לארוחה טובה עם אווירה כיפית ומהנה.

התפריט כאמור עשיר מאוד ובעזרתה של המלצרית החביבה שלנו הוזמנו 2 מנות ראשונות לשולחן:

מעדן כבד -פטה כבד עוף, מוגש לצד טוסטונים וריבת הבית- לרוב כאשר מזמינים מנה של פטה כבד לא חלבי מקבלים מנה שהיא פחות מוצלחת, כאן המנה עלתה על כל הציפיות והייתה פשוט מצויינת, מדובר בפטה כבד נימוח ועדין עם טעמים מאוזנים לצד ריבת עגבניות שרי מתקתקה שהמתיקה כל ביס וביס:





סביצ'ה -דג דניס טרי בתיבול עדין של עשבי תיבול, שמן זית ולימון- מנה פשוט נפלאה, רצועות יחסית גדולות של דג דניס טרי בתיבול של עשבי תיבול, ירקות, שמן ומיץ לימון - מנה מרעננת מאוד, פרשית, בטעמים מאוזנים וטעימים מאוד- שילוב מדוייק של כל מרכיב ומרכיב:




הזוגי חובב מרקים (ומה יותר כיף מערב גשום לצד מרק) הזמין את מרק הבית, הפעם בתפריט היה מרק עדשים וירקות- התקבל מרק סמיך, עשיר וטעים במיוחד:





הזוגי הקרניבור בחר במנת סטייק אנטריקוט - צלוי לפי טעמכם ומוגש עם תפוח אדמה מדורה וירקות קלויים בגריל- ראשית המנה יפיפיה, מוגשת מאוד יפה, הנתח איכותי,נימוח, עשוי במידת העשייה המתבקשת, משוייש במידה הנכונה, מנה מצויינת וטעימה במיוחד, עימה הוגשו ירקות צלויות טעימים, קוביות תפוחי אדמה נימוחות וקריספיות כאחד - מושלמותתתת ורוטב צימיצורי מדהים- חמצמץ עם עקצוץ חרפרף טעים במיוחד- אוהבים בשר? אל תוותרו על המנה הזו:




אני לא ממש החלטתי באיזה מוד אני בערב זה- אם מתחשק לי בשר או שמא דגים ובהמלצתה של המלצרית המקסימה שלנו הזמנתי את מנת האסאדו- מנה מדהימה של אסאדו מבושל ביין , כל ערב שבת אני מכינה אסאדו בתנור ופה פשוט התמוגגתי מן המנה, הבשר היה נימוח, ממש מתמוסס בפה, גם כאן שילוב הטעמים היה מאוד מאוזן ומדוייק, בתיבול מינימליסטי התקבלה מנה מדהימה, כמובן שהמנה הוגשה לצד אורז לבן וביתי:




אחד הייתרונות שבביקור במסעדה כשרה זה שניתן להנות מהקינוח מאחר והוא בחזקת פרווה, לאחר התלבטות לא קטנה יש לומר הזמנו פאי פקאן - בצק פריך בטעם חמאה במילוי קרם שקדים, אגוזי פקאן וקרמל- גם כאן נחלנו הצלחה מרובה, קינוח לא מתוק מידי , שילוב של בצק פריך ונימוח במילוי קרם מדהים ואגוזי פקאן מקורמלים - קינוח מושלם לארוחה מושלמת:




בתחילת הפוסט ציינתי את האווירה והשירות ולא סתם, המלצרית המקסימה שלנו שירתה מספר רב של שולחנות וכל זאת ללא לחץ, עם המון תודעת שירות גבוהה, חיוך וסובלנות יתרה, היא הכירה את התפריט על בוריו וידעה להמליץ על כל מנה ומנה, לצערי זה לא מובן מאליו בארצנו הקטנטונת.

ברג'ינה בתחנה ניתן לקיים מגוון אירועים מצומצמים בעלי אופי שונה, הן אירועים אישיים משפחתיים והן אירועים עסקיים.

מסעדת רג'ינה בתחנה הינה מסעדה כשרה למהדרין – כשרות חב"ד מהדרין – הרב גרליצקי , בשרים חלק לבית יוסף,בתל אביב-מתחם התחנה http://www.reginarest.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה