יום שני, 13 בינואר 2020

רשת 'המשביר לצרכן' משיקה את הקולקציה החדשה של מותג הילדים האקולוגי OKAIDI



רשת 'המשביר לצרכן' משיקה את הקולקציה החדשה של מותג הילדים האקולוגי:
OKAIDI



אחד הדברים שאני יכולה להגדיר כהתמכרות אצלי זה רכישת בגדים עבור ילדי, אני יכולה בכל שיטוט בקניון ו/או בחנות כזו או אחרת לחזור עם ערימת שקיות (כן, מקום בארון כבר ממזמן אין) אבל על דבר אחד אני לא מתפשרת - על שיקיות, על איכות ועל פריטים מיוחדים כאלו שלעיתים אף יגרמו לאנשים לסובב את הראש ולבדוק מהיכן רכשתי את הבגדים.




לאחרונה הוזמנתי לאירוע השקת מותג OKAIDI אשר מציע קולקציית בגדי ילדים עם פריטים אופנתיים ויחודיים שמיוצרים מחומרי גלם ממוחזרים ומתכלים. המותג מציע את מרכולתו ברשת הכלבו המובילה בישראל "המשביר לצרכן".



המותג OKAIDI שייך לקבוצות IDKIDS GROUP- חברה צרפתית, אשר דוגלת בסביבה איכותית לילדים ונותנת להם פתרונות ושירותים תומכים, חברתיים, סביבתיים ואופנתיים. חזון המותג הוא להפוך את העולם למקום טוב יותר עבור ילדים ואין ספק שהם מצליחים במשימה אשר הציבו בפניהם, איכות הבגדים איכותית עד מאוד ומיוחרת מחומרי גלם ממוחזרים ומתכלים כגון פוליאסטר ממוחזר ב-100%. במגוון הבדים נמצא בקולקצייה הנוכחית (חורף) מבחר בדי קטיפה, זמש וקורדרוי.




מותג OKAIDI מציע את כל פריטי הלבוש שילדים צריכים, החל מפריטי בייסיק איכותיים ועד פריטים חגיגיים בשילוב אביזרי אופנה והלבשה תחתונה, בהם קולקציות ביגוד, הנעלה ואקססוריז לתינוקות וילדים החל מ-NB ועד גיל 14 ובטווחי מידות של 2-14- קצת ביאס אותי שאין למידות אף גדולות יותר.בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא פריטי בייסיק בעיצוב פשוט, פריטים עם גרפיקה בולטת ו"פיסים" מיוחדים בגוונים חורפיים כמו כחול, תכלת וחרדל.




המותג משווק בלעדית ברשת המשביר לצרכן וקיים ב-19 סניפים: גרנד קניון חיפה, קריון, ככר ציון, מלחה, אשקלון, פתח תקוה, ב"ש הנגב, קניון הזהב, רחובות, חדרה, רננים, אילת, חוצות כרמיאל, אשדוד סטאר, אשדוד סימול, עטרות, נצרת, עיר ימים ודיזינגוף סנטר.



OKAIDI
טווח מחירים- 24.90-399.90
בלעדי במשביר לצרכן

אודות רשת 'המשביר לצרכן'

המשביר לצרכן היא רשת חנויות הכלבו הגדולה בישראל ונמנית על החברות המובילות בתחום האופנה והמסחר הקמעוני בארץ. לרשת 37 סניפים בפריסה ארצית, בקניונים ובמיקומים מרכזיים נוספים, בשטח מסחרי כולל של כ-100 אלף מ"ר. הרשת מחזיקה במספר גדול של מחלקות במגוון תחומים, ביניהם קוסמטיקה, הלבשה תחתונה, אופנת גברים, נשים וילדים, הנעלה, אביזרי אופנה, תכשיטים, כלי בית, טקסטיל, חשמל ואביזרי ספורט. הפרזנטורית של הרשת, היא הסטייליסטית דורין אטיאס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה