יום שלישי, 14 בינואר 2020

סופ"ש זוגי ורומנטי במלון Olive בגלבוע


לאחרונה אנו מוצאים את עצמנו בטרפת היומיום ופחות מוצאים זמן למנוחה ולפסק זמן מהאינטנסיביות בה אנו שוקדים,. בקרוב חוגגים יום נישואין 23 ועדיין יודעים עד כמה ההשקעה בזוגיות חשובה ועל כן אחת ל... אנו יוצאים לסופ"ש נטול ילדים, עבודה, מטלות ובית-  יוצאים לסופ"ש זוגי, רומנטי וכיפי, הפעם בחרנו במלון מלון Olive השוכן בגלבוע.



המלון שייך לרשת מלונות Olive הענפה, שוכן על פסגת הגלבוע ומשקיף על שלושת העמקים– עמק המעיינות, עמק חרוד , ועמק יזרעאל  בתצפית מדהימה עם נוף עוצר נשימה. המלון ממוקם על מתחם הסקי המלאכותי שהוקם אי אז בגלבוע. 



במלון כ-40 חדרים שהותאמו לקהל יעד מגוון - מחופשה מדהימה למשפחות עם ילדים, חופש רומנטי לזוגות ועד לחבר'ה שחושקים בנופש במלון יוקרתי מפנק. הקונספט של המלון נולד מהסיפור המקראי של שאול המלך ומשפחת המלוכה וחדרי המלון קיבלו את שמם של בני שאול המלך.  




כאמור במלון מגוון חדרים: קלאסיק, סופריור, דלקס, וילה דוד/יהונתן. אנו שהינו  בחדר דלקס-חדר בגודל 40 מ"ר  אשר נמצא בקומה העליונה של המתחם, מתאים לאירוח זוגי או לאירוח משפחתי (עד זוג+3). החדר בנוי כחלל אחד בתוכו חדר שינה מאובזר עם מיטה זוגית מפנקת וחדר רחצה. כאשר פותחים את דלת החדר נשקף בפניכם נוף עוצר נשימה לשלושת העמקים. החדר מפנק במיוחד עם אנרגיות קסומות .




בחדר נמצא: מיטה זוגית, ספה נפתחת, מקלחון, מיזוג אוויר, ערכת קפה, מיני בר, טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי, כספת, מיקרוגל. כמו כן כל אורח מקבל חלוק רחצה ונעלי בית מפנקים.










צוות שרירותי במיוחד עומד לרשות המבקרים בכל שעות היממה ותמיד נכון לעזור, כל שאלה/בקשה קטנה כגדולה נענית מיד. 

במלון ניתן להנות מבריכה (שגם היא אגב עם נוף עוצר נשימה), כמו כן ישנו מרכז ספא לאורחי המלון ואורחים חיצוניים, הכולל: סאונה יבשה ו- 3 חדרי טיפולים זוגיים, מלתחות עם לוקרים לנוחות האורחים. כל אורח בספא מקבל חלוקים ומפנקים ונעלי בית.



בצמידות למלון ישנן 2 מסעדות מצוינות ובמרחק קטן ישנן מספר אטרקציות הן בהסדר עם המלון והן בחיק הטבע.

המלון מציע ארוחת בוקר עשירה במיוחד שכוללת מאפים חמים, גחנון, בורקסים, חביתות, מבחר רחב של גבינות, ירקות , לחמים טריים , מאפים מתוקים, עוגיות, שתיה חמה, שתיה קרה (אף עמדה לסחיטת תפוזים טריים) ועוד ועוד.









זו הייתה אחת החופשות המוצלחות ששהינו בהם , נהננו מכל רגע ורגע, ממליצה בחום.

להזמנת מקום הכנסו לאתר.

כתובת:
אתר סקי, דרך נוף הגלבוע, כביש התענכים, גלבוע
טלפון המלון: 04-9577333 
טלפון להזמנות: 04-9531153 
אימייל: gillboa@olivebb.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה