יום רביעי, 8 בינואר 2020

רומן אירוטי חדש מבית ספר לכל: חשיפה מלאה



במשך שנים רבות הייתי קוראת בשקיקה יתרה ספרים (בממוצע 2 לשבוע), תקופת ההורות, הלילות הארוכים, המירוץ הסזיפי של החיים גרם לי פחות ופחות לקרוא, בתקופה האחרונה אני מוצאת את עצמי מבלה יותר ויותר בקריאה ומאושרת מהסיטואציה, מודה ומתוודה אני חובבת קריאה מובהקת ונהנית מזמן האיכות שלי ושל הספר.

הפעם אני רוצה להמליץ על רומן אירוטי (אחד הזאנרים החביבים עלי) חדש מבית ספר לכל- חשיפה מלאה.


הסיפור עוסק בדניאל לאנג הפסיכולוגית אשר רוצה ללמוד את כל רזי חיי המין על מנת שתוכל להעביר את המידע המדוקדק לתלמידיה, כאשר הופיעה פתאום וביקשה מחברה ללמדה אותה על מין הוא היה בטוח שהיא הוזה. כחבר אמיתי החליט שהוא מוכן לעמוד לשירותה וללמדה אך חיש מהר הבין כי זה הדבר האחרון שציפה לו וכי היוצרות התהפכו להן והיא זו שלימדה אותו דבר או שניים. 

שבועיים זה היה ההסכם ביניהם והוא התכוון לנצל כל רגע ורגע סקסי עימה, מה שבטוח שהוא לא דמיין שכך יתפתחו הדברים.

זהו רומן אירוטי שיגרום לכם לרצות להמשיך  ולהמשיך בקריאה שקיקה מתחת לפוך עם כוס תה חם ומהביל.

כתבה: קתרין פוקס


ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה