יום רביעי, 15 בינואר 2020

Care & Beauty Line- מוצרי טיפוח נפלאים שאתם חייבים להכיר

על המותג Care & Beauty Line כתבתי כבר לא אחת, זהו מותג שמציע מגוון מוצרים המכילים כ-21 מינרליים מים המלח המועשרים בויטמינים רבים . ההיצע והמגוון שבאתר גדולים ורחבים מאוד וסיקרתי כבר מספר רב של מוצרים וכולם ככולם היו מצויינים. ניתן להנות החל במוצרי טיפוח הגוף והפנים, דרך טיפוח שיער ומוצרי שיזוף להגנה מרבית מפני נזקי השמש, וכלה בליין מוצרי טיפוח מיוחדים לגברים.

על מנת להבטיח את רמת האיכות הגבוהה ביותר, כל המוצרים עוברים בקרה קפדנית במהלך תהליך היצור, ואישור של משרד הבריאות ותו האיכות של מוצרי ים המלח. כל זאת, כדי להעניק לנו את התמורה הטובה ביותר ואת המוצרים הטובים ביותר, אשר מותאמים לעורך, לאורח חייך, וכמובן, לאקלים הישראלי.

אז מה היה לנו הפעם? 

כאחת שממש לאחרונה נכנסה לעשור החמישי לחייה החלטתי להשקיע בעור הפנים, כילדה לא הצלחתי להבין את אימי אשר הקפידה להשתמש בקרמים פעמיים ביום ולהתאפר אבל ככל שהתבגרתי הצלחתי להבין , כך שכאשר נכנסתי לעשור החמישי החלטתי להשקיע במוצרים נוגדי קמטים. נכון קמטים זה גם גנטיקה, אבל אם אפשר לעזור מי אני שלא אעשה זאת? 

קרם נגד קמטים לשימוש ביום SPF-15 מסדרת דרמה אייג' קולגן- קרם נגד קמטים 15 SPF הינו קרם חדשני לטיפול בעור הפנים והצוואר תוך הגנה אופטימלית מפני קרני השמש המזיקות במהלך שעות היום. הקרם מורכב מתערובת המכילה מינרלים של ים המלח, חומצה היאלורונית, קולגן תמציות קמומיל, אלוורה, תה ירוק, שמן זית ואבוקדו הנספגים באינטנסיביות בעור הפנים העדין ומענקים לעור לחות ואלסטיות מוגברת בשעות הערב המאוחרת. הקרם נספג לשכבת הפנים במהירות וביעילות ובזכות התערובת הייחודית יוצר חיזוק ועידוד של תאי הקולגן הטבעיים בעור הפנים ובכך שומר על האלסטיות הטבעית של העור ומונע קמטוטי הבעה בעור הפנים המתבגר.

הקרם נספג בעור במהירות, עם ריח נעים וקליל כזה שכיף למרוח.  

הפעם החלטתי לפרגן לזוגי שלי אשר מקפיד על מריחה יומיומית (ואף פעמיים ביום) של קרם לחות והזמנתי לו :

קרם פנים לגבר מועשר בקולוגן- קרם פנים מועשר קולוגן ובלחות לגבר המכיל תערובת חדשנית של קולגן ותמצית מנטה המזרזת את שיקום העור ומעניק לו מראה צעיר יותר. הקרם מזין את עור הפנים ומשמר את הלחות הטבעית ונספג בקלות. קרם הלחיות מעניק תחושת רעננות ומתאים לשימוש יום ולילה. מיועד לעור רגיל ויבש.

הוא דיווח כי הקרם נעים מאוד, נספג בקלות ומעניק תחושת רעננות, בעל ניחוח עדין וקליל- הוא מאוד אהב.


עוד הזמנתי עבורו דאודורנט לגבר - URBAN MAN- דאודורנט סטיק לגבר לתחושת רעננות מתמשכת, בעל ניחוח נעים.אינו מכיל אלומיניום. אינו משאיר סימן. להגנה של 24 שעות- בעל ניחוח נעים, לאחר שימוש בן שבוע הזוגי ממליץ בחום, לטענתו מדובר בדאודורנט אשר מקיים את אשר הבטחתו ומעניק תחושת רעננות מתמשכת, כיף אמיתי.



כפי שציינתי בתחילת הפוסט ניתן להנות ממבחר רחב של מוצרים הן לגבר והן לאשה , המחירים נוחים מאוד והמוצרים באיכות גבוהה וללא תחרות, אנו ממליצים בחום.

אגב, יש מבצע שווה במיוחד!!! קונים ב-₪300 ומשלמים רק ₪250 + משלוח מהיר חינם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה