יום שלישי, 28 בינואר 2020

אסם ממשיכה להפתיע והפעם מוצרים בריאים יותר


מי שמכיר אותי יודע שבשנתיים האחרונות עשיתי מהפך בחיי ואני שומרת על אורח חיים בריא, הפחתתי משמעותית את צריכה הסוכרים, מלחים וקמחים לבנים, מנסה עד כמה שניתן להשריש את זה בתפריט המשפחתי אולם זהו תהליך שלוקח ויקח זמן.

בינתיים אני ממש שמחה לראות את המודעות שיש ולא הייתה מאושרת ממני לראות את השקת המוצרים של אסם בהפחתה משמעותית של סוכרים ומלחים- "השקת הגרסאות המעודנות מאפשרת לנו להציע את המוצרים הפופולאריים עם פחות סוכר ונתרן, לצד מוצרים המקוריים ולאפשר לצרכנים לבחור את הטעם והערכים התזונתיים המועדפים עליהם" דבריה של גלית מילוא מנהלת תחום החטיפים באסם.



אז מה נמצא במהפך הפעם? 

במבה נוגט במתיקות מעודנת- זוהי הבמבה המועדפת על כל ילדי, הם מקפיאים את השקית ומתענגים עליה, 2 הבנים הקפיאו אמש את השקית והתמוגגו, לשאלתי באם משהו השתנה נענתי שלא, זאת אומרת שהמוצר מופחת סוכרים אך עדיין טעים לילדים מאוד.

בייגלה "שטוחים" ו-"שמיניות" הושקו במליחות מעודנת, כל אלו לצד מוצרי הבייגלה המקוריים כמובן, גם כאן לטענת הילדים הטעם לא השתנה, אמש נשנשתי קצת משקית השטוחים ובהחלט גם לטעמי הטעם נותר כשהיה, מלוח ומאוזן מאוד.




מאז שאני שומרת על אורח חיים בריא אני מוצאת את עצמי לא אחת מנשנשת קרקרים על כן שמחתי לדגום את הקרם קרקר וחטיפי קרקר מקמח מחמצת ב מליחות מעודנת- תקשיבו זה טעיםםםםםםםםם וממכר, זהירות! הם בהחלט מעולים לאירוח קליל וטעים, כנשנוש , כחטיף או בתוספת ממרחים וגבינות.




בגזרת המתוקים נמצא את הפתיבר קלאסי ועוגת הבית בטעם תפוז שגם כאן ישנן גרסאות חדשות עם פחות סוכר. המוצרים החדשים עברו בהצלחה גדולה את מבחני הטעימה שקויימו בקרב הצרכנים והם עומדים בסטנדרטים הגבוהים של טעם ואיכות בדיוק כפי שאסם יודעים. גם כאן המוצרים הללו ימכרו לצד המוצרים הקיימים כיום בשוק. 




אז עשו לעצמכם טובה, הפחיתו סוכרים, הפחיתו מלחים, הכל טעים ובריא יותר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה