יום שלישי, 20 בדצמבר 2022

ביסטרו שכונתי ברמת אביב- At Papa's- המקום שאתם חייבים להכיר

כילדה גדלתי בסמיכות לשכונת רמת אביב, מאז ועד היום בכל פעם שאני שומעת על מסעדה חדשה באיזור אני קופצת על המציאה, קופצת לביקור ולדגימה מקרוב במה מדובר. על הביסטרו השכונתי החדש At Papa's שמעתי כבר מספר פעמים ובשבוע שעבר רגע לפני שהסתיים לו השבוע קפצנו לראות מקרוב במה מדובר. 

המסעדה ממוקמת במרכז ברודצקי ברמת אביב, מסעדה קטנה ומדליקה המציעה תפריט עשיר בטעמים, ניחוחות וגוונים . שפע של חנייה באיזור כך שהערב התחיל די טוב. דניס הוא הבעלים ושף המסעדה ובהחלט יעשה הכל על מנת שכל לקוח ולקוחה יהנו מכל ביקור וביקור במקום (אגב, בעת ביקרנו במקום ראינו סועדים שמבקרים כאן כבר ממש לא בפעם הראשונה).

אז מה היה לנו? ראשית הרמנו כוס יין לחיינו - אני מצידי עם רוזה קללנטה - 100% מרלו , יין רענן ואלקנטי, צבע סומק ורדרד, בוקה של תות שדה, אבטיח וורדים. חמיצות רעננה משולבת בהרמוניה פירותית. הזוגי מצידו עם אלטאדו מונסטראל- 100% מונסטראל, אורגני. יין עשיר ומאוזן בגוון אדום בורדו, המשלב ארומה נדיבה של דובדבן שחור, פירות אדומים, אגוז מוסק, פטל ופלפל שחור. רמזים של עישון וצליה מחביות עץ צרפתיות.  שני היינות ברמה גבוהה מאוד , טעימים ונפלאים בחיך:


למנה ראשונה הזמנו כרובית צרובה- מוגשת עם טחינה וסלסת עגבניות - מנה כביכול לא יומרנית ודי סטנדרטית אך כאן הייתה פשוט נפלאה, קלילה ומדויקת למנת פתיחה כיפית, כזאת שתרצו להמשיך לנשנש:





הזוגי חובב מושבע של מרקים, מאחר והיה זה ערב קריר החלטתי הפעם לזרום עימו והזמנו מרק בטטה- מה שהתברר כהחלטה סופר נכונה!! הגיע מרק סמיך,קרמי וקטיפתי בטעם נפלא , התענגתי לי על כל ביס וביס:





למנות עיקריות הגיעו לשולחננו: לה קרנה- ספגטי ברוטב בשר, אונטריב מפורק, בצל מטוגן ופטריות - רוטב מדויק ונפלא בטעמו, שפע של בשר נח לו מעל הספגטי הטעים (מעט אל דנטה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים)- כאן קיבלנו ביס טעים במיוחד שכלל את כל המרכיבים אותם אנחנו אוהבים עד מאוד:





עוד הזמנו את כריך הסטייק אנד צ'יז (ללא גבינה)- מינוט אנטריקוט, רוטב הבית, חסה, עגבנייה, בצל סגול וחמוצים בפוקצ'ה לצד ציפס- טוב!! חד משמעית!! זה הכריך הטעים ביותר שאכלתי, אימל'ה נתחיל בלחם שעטף ברכות את כלל המרכיבים, לחם שדומה בטעמו ללחם פרנה טעים בטירוף. נתחי האנטריקוט כאן בכמות גדולה מאוד , הירקות טריים ורעננים והרוטב מושלם מאחד את כלל המרכיבים לביס של עונג צרוף- מילה שלי!! אל תוותרו על המנה!!  הציפס קריספי, חם לוהט וטעים בדיוק כמו שצריך להיות:







אז חברים, אם גם לכם מתחשק לבקר בביסטרו קסום ומיוחד זה המקום בעבורכם, כאן תקבלו חוויה כוללת מהנה במיוחד. אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!




כתובת:
ברודצקי 15, רמת אביב

טלפון להזמנות:
03-741-2551

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה