יום שלישי, 27 בדצמבר 2022

מסעדת מאכלה - מסעדת הבשרים הבאה של דימונה

ביום ראשון האחרון חזרנו מחופשה משפחתית קסומה ומיוחדת באילת. בשובנו לאיזור המרכז קפצנו לביקור במסעדת מאכלה החדשה דנדשה בדימונה. המסעדה נפתחה לפני כשבוע על ידי הזוג ירון וסיגל- זוג מקסים ומיוחד . הוא מצידו עבד שנים רבות בחברת רותם ולפני כשנתיים יצא לפנסיה, היא מצידה עבדה שנים רבות בחברת הראל והחליטה שלא עוד!! הם אוהבים אוכל טוב ואירוח אנשים. מנגד, תמיד תהו בינם לבין עצמם מדוע אין אצלהם בעיר מסעדת בשרים ובכל פעם שחשקה נפשם בבשר טוב נאלצים להצפין לבאר שבע. כל אלו יחדיו התקבצו להחלטה משותפת אחת!! לפתוח מסעדת בשרים איכותית בעיר, ההחלטה גיבשה עור וגידים ויצאו לדרך כאמור לפני כשבוע. אההה, רגע , פרט חשוב מאוד!! המסעדה כשרה!!

בתפריט העשיר ניתן להנות ממגוון רחב של מנות פתיחה כגון: מבחר סלטים, סלטי הבית לפתיחת שולחן, חומוס, פלאפל ועוד... לצידם ניתן להנות ממגוון רחב של שיפודים על האש, בשרים, בשרי פרימיום ועוד. הכל במחירים נוחים ובאיכות ללא תחרות. כמו כן בין השעות 11.30-17.30 בימים א'-ה' ניתן להנות מארוחה עיסקית במחיר של 85 שקלים בלבד שכוללת : 2 שיפודים לבחירה, עם סלטים. כל סלטי הבית טריים ונעשים במקום מידי יום ביומו עם המון אהבה ומחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר. 

אז הצטרפו אלינו ובואו נפתח שולחן, ראשית התחלנו עם מגוון סלטי הבית, כפי שציינתי כאן מעלה כולם ככולם טריים מאוד, טעימים, מפתיעים ומיוחדים. בין שלל הסלטים תמצאו: סלט אבוקדו, כבד קצוץ (מדהים), סלט חצילים, סלט סלק, סלט ביצים, כרוב, סלט כרוב אדום, מטבוחה מדהימה, פלפלים חריפים מטוגנים, סלט כרוב ותירס ועוד ועוד פינוקים....





התחלנו את הארוחה עם מגוון הסלטים הטעימים שאגב מגיעים במילוי חופשי במהלך הארוחה (ותאמינו לי שאתם תרצו שימשיכו למלא לכם כי הם מדהימים). תוך כדי ביצענו את הזמנת הבשרים שחיש מהר התגלו כמעולים, עד שהגיעה פלטת הבשרים לשולחננו הגיע פינוק מצוות המטבח- סיגר ממולא בכבד קצוץ, אימל'ה, מה זו השלמות הזו? כל ביס פיצוצי עונג בחיך:




הזמנו צלחת חומוס עם פלאפל אך עד שזו הגיעה הגיע דוגמית של חומוס עם פיטריות וגרגירי חומוס, דקות ספורות מאוחר יותר הגיעה צלחת החומוס אותה הזמנו עם כדורי פלאפל רותחים, קריספיים ופריכים במיוחד. החומוס כאן קטיפתי, טרי וטעים במיוחד:



פלטת הבשרים הגיעה לה חיש מהר וכללה: פרגיות, לבבות, קבב, שיפוד מולארד, שיפוד חלוויאת, כולם ככולם מבשר איכותי מאוד, עשויים במידת הצלייה הנכונה:






בשלב זה כבר היינו ממש מפוצצים, כולנו נהננו מאוד, הן המבוגרים והן הילדים, הארוחה כללה פינוקים רבים, אוכל טוב, טרי ומפנק. אבל אתם כבר מכירים אותי נכון?  יודעים שלקינוחים יש קיבה נפרדת נכון? לכן כאשר ירון הציע לפנק עם קינוח בורלה חצי קפוא לא סירבנו, מה שחיש מהר התברר כהחלטה מעולה!! אימל'ה, מה זו השלמות הזו? מה זה הדיוק הזה? מנה חצי קפואה שבין 2 חתוכות נחות להן פרוסות דקיקות של בצק עלים, מוגש עם קצפת, סירופ שוקולד ורוטב חמאת בוטנים, את "שריפת" הסוכר אילן מבצע לעיני האורחים- טוב, תקשיבו!! ממש רבנו לנו על כל ביס וביס- קינוח מושלם!!




חברים אם אתם גרים בדימונה או בסמיכות לה , או חוזרים מאילת לאיזור המרכז (כמונו) אתם חייבים אבל פשוט חייבים לעצור, להכנס למסעדה, להנות ולהכירה, אין לי כלל ספק כי גם אתם בדיוק כמונו תהנו בטירוף, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! אתם עוד פה? רוצו להזמין מקומות!!

כתובת:

יגאל אלון מרכז מסחרי, מיני סנטר 25 (מתחם קופת חולים מכבי)

טלפון להזמנות:

סיגל: 052-6827779

שעות פתיחה:

ראשון עד רביעי 11.30-22.30

חמישי 11.30-23.00

מוצאי שבת 19.30-23.00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה