יום שני, 19 בדצמבר 2022

אביב בית קפה ומאפה- פנינה קסומה ומיוחדת

מי שעוקב באדיקות אחרי הבלוג שלי יודע שאני מאוד אוהבת למצוא פנינות קסומות ומיוחדות, רצוי כאלו שלא כולם מכירים. בתחום בתי הקפה השונים אני באופן אישי חסידה של בתי קפה בודדים ולא כחלק מרשת, אוהבת את הטאצ' האישי, את הנגיעה הפרטית של הבעלים, את המנות הייחודיות והשונות. ביום שישי האחרון רגע אחרי טרפת השבוע בחרנו לצאת מהמטבח לשמש החמימה והנעימה והדרמנו במעט לכיוון ראשון לציון לאביב בית קפה ומאפה- פנינה קסומה ומיוחדת שמי שלא מכיר חייב אבל חייב להכיר. 

אביב בית קפה ומאפה זהו למעשה בית קפה/מאפייה הממוקם בשכונת קריית גנים בראשון לציון, המקום הוקם לפני כשנתיים בשכונת מגורים על ידי לינוי ובעלה - זוג צעיר, אנרגטי ומקסים, מלאי תשוקה אשר פתחו את אשר חשקה נפשם, הוא מצידו בתחום המסעדנות כבר שנים רבות, היא מצידה מורה אך לשניהם חזון וחלום להפוך לדבר החם הבא. אם אתם שואלים אותי הם בהחלט בדרך לשם. 

הגענו ביום שישי בשעות בוקר מאוחרות, המקום היה די מלא (מזל ששמרו לנו מקום מראש), המאפייה מצידה די מלאה באנשים אשר הגיעו להתפנק עם קפה טוב, חלות לשבת, מאפים לשבת ו/או סתם מאפים כאלו ואחרים. ואילו בית הקפה מציע תפריט עשיר ומגוון מאוד, כל מה שטעמנו טרי, טעים בטירוף, עשוי מחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר ועם המון נגיעה אישית של בעלי המקום. 

בית הקפה פרוס בחוץ עם מבחר פינות ישיבה, אנו התענגנו לנו על שמש חמימה ונעימה מאוד, בהחלט התחלה מרשימה לבילוי מפנק שכזה. מוזיקת רקע מקפיצה מתנגנת לה ברקע וניכר כי רוב אורחי המקום מכירים את הזוג ומגיעים באופן קבוע ותדיר מאחר והכירו את הזוג וניהלו אין ספור שיחות חולין. לינוי מצידה עוברת בין הסועדים, שואלת לשלומם ומתעניינת במנות אשר הזמינו , צוות מלצריות רחב מסתובב בין השולחנות וגם הוא מצידו מוודא כי הכל בסדר. אגב, את המנות מזמינים בקופה, משלמים ואז צוות המלצרים מביא את המנות לעבר שולחנכם. המנות מפנקות ומיוחדות - כיף גדול!!




אז.. מה היה לנו? אני מצידי בחרתי להזמין את ארוחת הבוקר שכללה: ביצים לבחירה (אני בחרתי אומלט), גבינת שמנת, גבינת לבנה, גבינת פטה, מוצרלה, טונה, זיתים, ממרח עגבניות, איולי שום , ממרח פסטו, טחינה ביתית, חמאה,ריבה ביתית, לחם מחמצת מפנק, סלט ירקות טרי ורענן, מיץ טבעי וקפה סופר איכותי. כלל המרכיבים שקיבלתי במנה היו סופר טריים, טעימים ואיכותיים, כאלו שתרצו להמשיך לנשנש גם שכבר אין לכם יותר מידי מקום. 








הזוגי מצידו בחר בשקשוקת חצילים ופטה- שקשוקה איכותית העשויה מירקות טריים (לא עוד רסק עגבניות כמו בהרבה מקומות אחרים), מוגש עם סלט ירקות רענן וטרי, טחינה ביתית, זיתים , אריסה ושתייה חמה/קרה. אני באופן אישי ממש לא אוהבת שקשוקה במסעדות, תמיד נופלת על מנה שממש ממש לא לטעמי, תמיד מרגישה את העגבניות המרוסקות משימורים ו/או שפע של רסק, כאן קיבלנו שקשוקה טעימה ברמה של "ללקק את האצבעות" , כפי שציינתי מעלה עשויה מירקות טריים גסים, בתיבול עדין אך דומיננטי - וואו אל תוותרו:








קינחנו בקפה סופר איכותי ועוגת שמרים עם שוקולד- זו בדיוק נקודת התורפה שלי!! אימל'ה כמה שאני אוהבת עוגות שמרים וזאת הייתה הכי טובה שדגמנו. עוגה איכותית עם שפע שוקולד - שלמות זה כאן:



אז חברים, אם גם אתם מחפשים את בית הקפה/מאפייה המוצלח והאיכותי זה המקום בעבורכם, תשכחו מכל מה שהכרתם, כאן תקבלו חוויה מפנקת , טעימה ואיכותית. אתם עוד פה? רוצו והזמינו עוד היום מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

אביב בית קפה ומאפה

כתובת:
נגבה 24, ראשון לציון

טלפון להזמנות:
077-300-9475
  




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה