יום חמישי, 15 בדצמבר 2022

המהפכה הגיע לישראל- רשת היבואן והפעם בסניף מודיעין

שבוע שעבר חגגנו לביתנו את חגיגות המקווה והפרשת חלה לרגל נישואיה. כידוע אין חגיגה בלי אלכוהול איכותי ועל כן שמנו פעמנו לעבר חנות המשקאות היבואן השוכנת במודיעין. על החנות קיבלנו אין ספור המלצות מחברים ומכרים המתגוררים בסמוך ומבינה לחלוטין מדוע. כבר כאשר הגענו  לחנות הבנו שהגענו למקום הנכון, צוות מקצועי המתין ללקוחות בחנות, שפע רב של משקאות מכל הסוגים, מכל המינים , מכל הצבעים ומכל הניחוחות ממתין כאן לכל לקוח ולקוחה. 


רשת היבואן  מביאה את המהפכה לישראל, כאן נקבל אלכוהול במחיר סיטונאי לכולם. זוהי למעשה רשת חנויות המציעה אלכוהול במחיר סיטונאי לצרכן הסופי, כיום הרשת הינה הרשת המובילה למכירת מוצרים אלכוהוליים איכותיים במחירים הזולים ביותר.חווית הקנייה בהיבואן  מעניקה לנו הלקוחות חווית קניה יוצאת דופן. כפי שציינתי מעלה במקום נוכחים צוות מומחים מקצועי, אדיב ומהימן היודע לענות על כל שאלה, כאן יתאימו בעבורכם את האלכוהול המתאים לכל אירוע ואירוע. מומחי צוות יין בעלי ידע רב, התאמת כל סוגי משקאות, המלצות וכמויות לכל אירוע וטעימות בלי סוף!! בכל שעה ביום, בכל יום מבחר ענק של טעימות חופשי עם מוזיקה ואווירה פשוט כיפית. מודה ומתוודה, מי שמכיר אותי יודע שתודעת שירות הינה אצלי במקום הראשון וכאן זה בדיוק מה שזכינו לקבל. 











מכירים את זה ששולחים ילדים לחנות צעצועים והם ממש לא יודעים מה לקנות? מה לבחור? אז זה בדיוק מה שהרגשתי עת כניסתי לחנות, יש כאן היצע מטורף מכל הסוגים ומכל המינים כך שממש לא ידעתי מה אני רוצה לבחור בעבורנו ולרגל האירוע הקרב.





כאן נמצא מבחר ענק של יינות, בירות, וודקה, ויסקי, ליקרים, רום, ג'ין, טקילות, משקאות אניס ועוד מוצרים בלעדיים שנמצא רק ברשת. מלבד זאת נוכל למצוא בחנות מגוון משקאות קלים, מבחר סיגרים, מקררי יין, חטיפים שישאירו טעם של עוד ועוד מגוון אביזרים נלווים.











כאמור עשינו רכישה מאוד גדולה של אלכוהול, כזה שמתאים לחגיגות בהן נוכחות נשים ומה אגיד? כולן ככולן פשוט עפו על המשקאות (חלקם ממש לא מוכרים לנו וכולנו התלהבנו). אז חברים וחברות אם גם אתם חוגגים בקרוב אירוע כזה או אחר, או סתם מחפשים את האלכוהול האיכותי ביותר במחירים הטובים ביותר ממליצה בחום לקפוץ להיבואן במודיעין, כאן תקבלו היצע בלתי נגמר , באיכות ללא פשרות, עם שירות מוקפד, מקצועי ומהימן  ומחירים ללא תחרות. אתם עוד פה? רוצו לחנות!! הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!!

רשת היבואן עוסקת ביבוא ושיווק אלכוהול למעלה מ-12 שנים ומפיצה למאות עסקים בישראל. החנות הראשונה הוקמה אי שם בשנת 2017 וכיום יש לרשת כתשעה סניפם ברחבי הארץ.













כתובת:
מרכז מלר"ז (מפלס תחתון), עמק דותן 66 , מודיעין

טלפון להזמנות ובירורים:
03-554-4468

שעות פתיחה: 
ימי א'-ה' 9.00-23.00
יום ו': 9.00-15.00



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה