יום שני, 19 בדצמבר 2022

ליל כלולות מושלם מתחיל בהרודס הרצליה

שבוע שעבר בכורתנו התחתנה עם בחיר ליבה. כבר כאשר קבעו את תאריך החתונה הם ידעו בדיוק לאיזה מלון הם רוצים ללכת לשלבי ההתארגנות ואף לבילוי ליל כלולותיהם. את הלילה שלפני המאורע החלטנו לנצל לקצת זמן איכות של אם ובת ויצאנו ללילה של כיף במלון הרודס הרצליה. כבר בהכנסנו למלון הבנו כי הגענו למקום הנכון, הלובי רחב ידיים ובעיצוב מוקפד ויפיפיה, צוות המלון קשוב מאוד לצרכי כל לקוח ולקוחה ויעשו הכל על מנת שכולם יהיו מרוצים עד מאוד.




מלון הרודס הרצליה הינו מרשת מלונות פתאל הרשת האהובה עלינו, המלון הינו המלון היחיד בישראל הממוקם על אי בלב הים – מטרים ספורים מקו המים של המרינה. בזכות תכנון קפדני ועיצוב עוצר נשימה של האדריכלים אילן פיבקו ורני זיס מתקבלת חוויית נופש יוקרתית, איכותית ומרגשת. כאן כולנו מוזמנים להתנתק מהשגרה, להביט לים מכל עבר וליהנות מימים מושלמים של חופשה יוקרתית. אם נודה באמת, זה התאים לנו ככפפה ליד , הן ביום המרגש - יום החתונה ואף יום לאחר מכן עת הזוג התאושש מיומו המושלם.




במלון המפואר נמצא כ-252 חדרים מעוצבים, מתוכם 90 סוויטות וחדרי גן אליהם ניתן להגיע עם היאכטה עד פתח הדלת. על מנת להבטיח רגעים מושלמים בחופשה נבנו במלון מתקנים יוקרתיים ברמה הגבוהה ביותר: בריכות שחייה מפנקות למבוגרים ולילדים המוקפות דק עץ ומיטות שיזוף, חדר כושר מקצועי עם מתקנים חדישים, ספא הרודס הרצליה המעניק טיפולים איכותיים, בר מסעדה עם חוויה גסטרונומית משובחת, גינת נוי רחבת ידיים עם ספסלי ישיבה מהם ניתן לראות את הים והמרינה, ועוד.

וכיאה לזוג ביום כלולתם שהינו בסוויטת דלקס מפנקת וגדולה במיוחד, גם כאן העיצוב מוקפד ויפיפיה, הנוף הנשקף ממרפסת החדר צופה למרינה ומשרה המון אנרגיות קסומות ושלווה. בחדר נמצא סלון רחב, חדר שינה עם הפרדה מלאה, מטבחון מאובזר, מכונת אספרסו , ערכת קפה ותה, מיני בר, חדר אמבטיה רחב ידיים ומפנק עם מבחר פינוקים ומייבש שיער, בחדר השינה יש מספר ארונות, שם גם נמצא כספת. בסלון נמצא ספה נפתחת לילדים. עוד בגזרת הפינוקים נמצא חלוקי רחצה ונעלי בית. עוד רגע ולפני שאמשיך חייבת לציין לטובה את צוות המלון, מאחר וכאמור כפי שציינתי את כל יום ההתארגנות בילינו במלון ביום ההתארגנות פניתי לקבלה וביקשתי שישלחו לחדרנו "כסא בר" לבקשת המאפרת, תוך דקות ספורות הגיעו לחדרנו כסא בר ומראה גדולה - מה שהקל עד מאוד על עבודת המאפרת ומעצבת השיער.












כאמור הגענו יום לפני החתונה במוצאי שבת, התרווחנו לנו בסוויטה המפנקת, פיזרנו את הציוד הרב שהיה לנו וירדנו לעבר ארוחת הערב המוצעת במסעדת המלון- מסעדת Sunset של שף כפיר חדד אשר מציעה מידי יום, מזנוני ארוחת בוקר עשירים ומגוונים, מחומרי גלם מקומיים ומשובחים ואף כאמור את ארוחות הערב המגוונותהארוחה סופר מפנקת וכללה מבחר רחב של סלטים, ירקות חיים ומבושלים, מנות בשריות מפנקות, דגים, נתחי אנטריקוט על האש, תוספות, מנות ילדים, קינוחים ועוד ועוד פינוקים.


















מאחר והצוות המקצועי שליווה אותנו הגיע בשעת בוקר מוקדמת ביקשנו לקבל את ארוחת הבוקר לחדרנו מה שעד מהרה התברר כהחלטה סופר נבונה. הגיעה ארוחת בוקר סופר מפנקת ועשירה במיוחד שכללה המון פינוקים: חביתות, שקשוקות, פשטידות ומאפים, לחמים טריים, מאפים, גבינות, דגים מלוחים, קורונפלקס, חמאה, ריבות, דבש, מעדנים, מיץ תפוזים טרי, חלב ועוד ועוד פינוקים- שאפו גדול על הפינוקים ביד רחבה עד מאוד.




אין לי כלל ספק כי הבחירה במלון הרודס הרצליה הייתה סופר איכותית, נהננו מכל רגע ורגע הן בשלבי ההתארגנות, הן בשלב המנוחה ביום שלפני והן בהנאת הזוג ביום שאחרי. אז חברים, אם גם אתם רוצים להרגיש מלכים ליום אחד זה המלון בעבורכם, כאן ממתינה לכם חוויה קסומה ומיוחדת עד מאוד, אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן שוב בקרוב (הזוג כבר אמר שב"ה יחגוג כאן את יום נישואיהם הראשון).אתם עוד פה? רוצו והזמינו עוד היום מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!




אגב, יש שפע חנייה במלון ובסביבתו.

כתובת:
העוגן 11, הרצליה,
טלפון במלון:
 09-7607000 
מרכז ההזמנות:
03-5110000

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה