יום שבת, 31 בדצמבר 2022

יהושע-בר בכפר- זהו השם הבא שאתם חייבים להכיר

את סוף השבוע הקודם בחרנו לסיים בדייט קסום ומיוחד ביהושע-בר בכפר השוכן במושב בית יהושע. מדובר בבר מסעדה - פנינה קסומה ומיוחדת שאתם חייבים להכיר. המקום נפתח רק לפני כשבועיים אך ניכר כי כבר עושה הרבה רעש מאחר וביום חמישי עת ביקורנו במקום הוא היה מלא כמעט עד אפס מקום. כבר מספר שנים אסף הבעלים מעשן בשרים ומוכר מידי סוף שבוע במקום אך כאמור לפני כשבועיים פתח את הבר וכיום מציע לתושבי האזור (ולא רק) חווית בילוי קסומה ומיוחדת.


המקום רחב ידיים עם מבחר רחב של פינות ישיבה, העיצוב מקסים ומיוחד בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, עם מספר פריטי רטרו מדהימים, מוזיקה נעימה מתנגנת לה ברקע כזו שנעימה באוזן ולא מפריעה לשיח בין המבקרים במקום. יש תפריט לא רחב מידי אך בהחלט מגוון ומפנק עם מטעמים שחלקם די הזכירו לי את בית סבי וסבתי ז"ל. המשקאות איכותיים והאווירה קסומה ומיוחדת, אין לי כלל ספק כי זהו הביקור הראשון אך בהחלט לא האחרון. 


אז ראשית הרמנו כוסית לחיינו ולחיי עוד שבוע שהסתיים לו, הוא מצידו עם כוס אוזו ולימונדה (מחוזק בדיוק כמו שהוא אוהב) ואני עם כוס יין לבן איכותי , קריר וטעים במיוחד:



את מנות הפתיחה בחרנו בהמלצת המלצרית המקסימה שלנו (שאגב, הייתה מדהימה מדהימה): 


עלי גפן חמימים ולימוניים, זה אחד המתאבנים האהובים אלינו אך לא אחת עלי הגפן קנויים וממש לא טעימים, כאן הם היו ביתיים, טעימים ומפנקים, חמימים , לימוניים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, זה בהחלט הנשנוש האולטימטיבי מבחינתנו לצד משקה אלכוהולי כזה או אחר:



כבד קצוץ - הכי אשכנזי שקיים (או שמא כבר לא רק...), מוגש עם חזרת, בצל ירוק וחלת שבת- וואו , ביס אחד זרק אותי לשנות ילדותי עת סבי וסבתי הכינו באופן קבוע כבד קצוץ, הטעם היה כמעט זהה ואני התענגתי לי עם עניים דומעות, את החזרת ממש לא הצלחתי לאכול (שריטה מילדותי) אך הזוגי התענג עליה:



מסבחת חציל- חציל קלוי, טחינה יונה, סלסת עגבניות, שמן זית וחלה טרייה- וואו!! איזו מנה טעימה, מנה שהיא כביכול די פשוטה אך כאן הייתה מדויקת מאוד, טעימה להפליא, חמה ומפנקת. לצד החלה הטרייה זו פשוט  חגיגה, מילה שלי!! אל תוותרו עליה:


סבב נוסף של משקאות פתח לנו את התאבון והפעם בחרנו בגזרת הבשר כריך מפורק- נתחי אסאדו מעושנים ומפורקים , BBQ, קולסלאו, איולי הבית, בצל מוחמץ - כאן לא מופיע אבל במנה הייתה חזרת מה שלי באופן אישי הפריע כי אני ממש לא אוהבת אז לא נהנתי מהכריך אולם הזוגי התענג לו על כל ביס וביס, דאג לציין כי נתחי האסאדו המעושנים והמפורקים היו מדהימים, בשר נימוח וטעים, הרטבים נפלאים, שילוב הירקות מדויק ולא עמוס מידי והחלה שעוטפת את הכל ברכות מעניקה את הטאצ' הסופי לכל ביס וביס :





אני מצידי בחרתי את המנה האידיאלית של כל בר ופאב- מנת שניצלונים- מנה של שניצלונים טריים, חמים, טעימים ונפלאים, בדיוק מה שאני אוהבת, תנו לי כזו מנה ואני מסודרת:



אתם כבר מכירים אותי, אני חייבת קינוח, אך יחד עם זאת היינו די סקפטיים בדבר הקינוח והופתענו בענק- הזמנו עוגת גבינה טבעונית- עוגת גבינה קרה ולימונית עם תחתית בצק פירורים - טוב, תקשיבו!! אילולא ידעתי שמדובר בעוגה טבעונית הייתי בטוחה שאכן מדובר בעוגת גבינה אמיתית, היא הייתה כל כך טעימה ומיוחדת, וואו!! אל תפספסו!! אתם חייבים אבל חייבים לטעום אותה!!



אגב, לטבעונים יש כאן הרבה מנות - חגיגה אמיתית ומפנקת!!

אז חברים, אם אתם מאזור השרון והאמת לא רק (בהחלט שווה נסיעה)  ממליצה בחום לבקר במקום, זוהי פנינה קסומה ומיוחדת שאין לי ספק שגם אתם תהנו בטירוף, יש כאן את כל מה שצריך לבילוי מושלם- אוכל טוב, אווירה מדהימה, אלכוהול איכותי ושירות מוקפד ואיכותי. אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

יהושע-בר בכפר

כתובת:
הרימון 1, בית יהושע

שעות פתיחה:
ימי רביעי חמישי 18-24
שישי 10-15
שבת 12-24

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה