יום רביעי, 14 בדצמבר 2022

מסעדת לוצ'ינה מודיעין- איטלקיה כשרה ומיוחדת

על מסעדת לוצ'ינה הממוקמת בירושלים סיפרתי לכם לפני מספר חודשים. מאז אותו ביקור לא הפסקנו לדבר ולחשוב על המנות הנפלאות שיש במקום ולכן כאשר שבוע שעבר גיליתי כי יש סניף נוסף שלהם במודיעין ישר קפצנו לבקר. כבר כאשר הגענו למקום הבנו כי גם הפעם הגענו למקום הנכון, מסעדה רחבת ידיים, מעוצבת בעיצוב מוקפד ויפייפיה, שירות מוקפד וסופר איכותי ואווירה נעימה. כאשר הגענו עוד היה מקום אך אט אט המסעדה התמלאה לה כמעט עד אפס מקום, האמת? מבינה לחלוטין מדוע, מדובר במסעדה באיכות גבוהה במיוחד. 

מדובר במסעדה איטלקית כשרה ואיכותית. התפריט של לוצ'ינה עטוף במנות טעימות, , מפתיעות, מקוריות ומיוחדות. התחילו למשל עם פולנטה תירס קטיפתית, ברוסקטות בסגנונות שונים, פוקצ'ות הבית או סלט משלל ירקות פריכים. המשיכו עם פיצה מתוך מבחר של 10 סוגים, פסטה ברוטב לבחירתכם (גם ללא גלוטן), ריזוטו עשיר בטעמים, ניוקי בעבודת יד או מנת דג טרייה. כלל חומרי הגלם במסעדה ברמה סופר גבוהה, הכל טרי, איכותי , נקי וטעים.





התחלנו את הארוחה עם הרמת קוקטייל לחיינו אני עם היער השחור- ג'ין, פירות יער וקאווה - שיחוק של קוקטייל- מאוזן מאוד בטעמו, מרווה וצונן. הזוגי מצידו בחר שירכיבו לו קוקטייל על בסיס אוזו ולימונענע גרוס- הגיע מחוזק ואיכותי בדיוק כמו שהוא אוהב:


את הארוחה התחלנו עם מנת הפולנטה המדהימה שזכורה לי לטובה מהביקור הקודם- פולנטה פטריות, מחית כמהין ופרמז'ן- פולנטה קטיפתית, נימוחה, טעימה טעימה , מושחתת ומפתיעה, כל ביס הינו גן עדן שלם של טעמים, אימל'ה אל תוותרו, פשוט אל תוותרו על המנה הזו:






המשכנו עם צלחת טעימות מאיטליה- זוהי פלטת טעימות שבכל יום משתנה ואני ממליצה עליה בחום, כאן תקבלו מקבץ טעמים נפלאים מהמטבח האיטלקי. בצלחת הטעימות שלנו היה : כדורי ארנציני, פיטריות ממולאות ומטוגנות, קפרזה, סלק צלוי, אנטיפסטי, בטטה עם פרמזן, פוקצ'ה חמימה וטעימה במיוחד. כלל המטעמים היו חמיםםם, טריים, טעימים ומפתיעים, אילולא ידעתי שאני נמצאת רק במודיעין הייתי בטוחה שנתנו קפיצה קטנה לאיטליה, וואו שיחוק טעמים מפתיע ומיוחד.









בשלב זה החלו להגיע לשולחננו פינוקים מהשף, כל מנה מפתיעה ומיוחדת מקודמתה. אניולוטי סלקים- ממולאים בגבינת צאן עם רוטב שמנת וסלק- וואו!! זוהי מנה שבאופן אישי לדעתי לא היינו מזמינים מאחר ואני לא חסידה גדולה של סלק אך מודה ומתוודה!! הופתעתי בענק. מדובר במנה מושלמת. בצק האניולוטי דקיק ועשוי בדיוק כמו שאנחנו אוהבים , מעט אל דנטה, המילוי מושלם ובכמות נדיבה מאוד והרוטב קטיפתי ומפתיע בטעמו העדין של הסלק- שף!! שיחקת אותה!!






טונה אדומה צרובה (MR)- על הפלאנ'צה עם איולי צי'לי וברוסקטה מסקרפונה- ראשית דג הטונה טרי ואיכותי מאוד, באמת מזמן לא אכלנו טונה צרובה איכותית שכזו, הברוסקטה השתלבה באופן מעורר התפעלות, מנה פשוט מושלמת. הברוסקטה מצידה הכילה עגבניות תמר, בזיליקום, שמן זית ובלסמי- אימל'ה כל ביס חגיגת טעמים מפתיעה:





טרטר דג ים- יוגורט, פיסטוקים, עשבי תיבול וליים- מוגש על מצע של עלי חסה - אנחנו מאוד אוהבים מנות מסוג זה, מתחברים מאוד לדגים נאים וכאן קיבלנו מנה ברמה גבוהה, מנת שף מדהימה, ביס של עלה חסה ובתוכו הטרטר יוצר לונה פארק שלם של טעמים לחיך, וואו, בשלב זה של כתיבת שורות אלו ממש אבל ממש מתחשק לי שוב ביס כזה:







בשלב זה כבר היינו די שבעים כך שבחרנו לחלוק מנה עיקרית אחת בלבד- פילה מוסר ים צלוי עם ניוקי תפו"א קריספיים וסלקים צרובים- גם מנה זו הפתיעה בדיוק כמו כל קודמתיה. קיבלנו נתח עסיסי של דג איכותי, טרי ורך, לצד ניוקי קריספיים וטעימים במיוחד, סלקים צלויים והמון אהבה:







מכירים אותי כבר נכון? לקינוחים ישנה קיבה נפרדת וכאחת שדגמה אין ספור קינוחים בחיי יכולים להעיד כי כאן תקבלו את עוגת הציז קייק הטובה ביותר שאכלתם בחייכם, וואו, קטיפתית, נימוחה, כזאת שתרצו להמשיך לזלול בהנאה מרובה עם כפית עד סופה:





חברים, אין כלל ספק!! מי שנמצא במטבח יודע כאן את העבודה !! הכל היה כל כך טרי , איכותי וטעים, כל כך מדוייק, שילובי טעמים מאוזנים ומפתיעים. כאן תקבלו חוויה קולינרית כוללת מדהימה. נהננו מהאווירה הקסומה, מהאלכוהול האיכותי, מהאוכל הטעים במיוחד, מהשירות הנפלא- היש טוב מזה? אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב שוב. אז חברים! אתם עוד כאן? תעשו לעצמכם טובה ורוצו להזמין מקומות עוד היום.




תפריט הבוקר- מוגש מדי יום עד 12:00 וכולל מגוון ארוחות בוקר בהשראה איטלקית ובכלל, לצד קפה משובח ושלל קינוחי הבית.

תפריט העסקיות- 20% הנחה על כל התפריט- מוגש בימים א'-ה' בין 12:00 ל-17:00 וכולל ארוחות משתלמות לבחירה.

כתובת:
שדרות המלאכות 1, מודיעין

טלפון להזמנות:
08-6901111

שעות פעילות:
ימים א' - ה': 23:30 - 11:30
יום ו': 08:00 עד שעה לפני כניסת שבת
יום ש': שעה אחרי צאת שבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה