יום שני, 5 בדצמבר 2022

פינוק שבועי עם פרחים עד הדלת - Zer2Door

אני מאוד אוהבת שהבית מלא בפרחים. מודה ומתוודה לא רוכשת כל שבוע אולם הזוגי יודע שאם מתחשק לו לפנק אותי הוא יגיע הביתה עם זר פורח ומריח. כמו כן בחגים ובאירועים מיוחדים זו המתנה המושלמת בעבורי. לאחרונה ראיתי ברשת מספר פרסומים של חברת פרחים עד הדלת - Zer2Door המציעה שירות מהפכני- מנוי שבועי או דו חודשי המספק זר מפנק ומפתיע עד הבית- יפה, טרי, צבעוני ואיכותי. 





מהיום אין יותר תירוצים: החנות סגורה, הפרחים לא טריים, הזר לא איכותי- כאן תקבלו כל שבוע או אחת לשבועיים בימי חמישי (למשרדים בימי רביעי) זר פורח, מושלם, טרי ומרשים עד הבית, בלי התחייבות ובלי אותיות קטנות. 

הכל החל מחלומו של שלמה מצקין אשר בעברו עבד כמנהל שיווק בעיקר בעולם הנדל"ן אולם חזונו היה תמיד לצאת לדרך עצמאית, לגרום לאנשים לחייך ולתת את השירות הטוב ביותר. אז, מה יכול להעניק לנו חיוך מאוזן לאוזן? בעיקר לנו הנשים? ברור!! זר פרחים מיוחד וצבעוני. שלמה למד מקרוב את השוק, אסף לצידו את הספקים הטובים ביותר, גייס שוזרת עם ניסיון רב - כל זאת על מנת להעניק לנו הלקוחות את הזר המושלם, במחיר הטוב ביותר בכל שבוע במשלוח עד הבית, ללא צורך לצאת ולחפש בחנויות. 







כיום ישנם 2 מסלולים: 

זר פרחים עד דלת הבית או המשרד כל שבוע שני (דו שבועי)- במחיר של 175 ש"ח לחודש.

זר פרחים עד דלת הבית או המשרד כל שבוע- במחיר של 327 ש"ח לחודש.

לכל זר מצורפות 2 שקיות של חומר אותו נוסיף לאגרטל הפרחים שלנו, מה שישמור על הפרחים רעננים ופורחים גם שבוע לאחר קבלתם. חייבת לציין כי בעת כתיבת שורות אלה הזר כמעט בן שבוע ונראה חי ורענן כאילו קיבלתי אותו היום. 




מדובר בשירות מאוד נוח, כיפי ומיוחד, ממליצה בחום להפתיע את בני המשפחה/חברים עם מנוי שכזה ו/או להתפנק בעצמנו. ממליצה בחום, אין לי ספק כי זה הולך להיות הלהיט הבא בתחום. 

שלא תגידו שאני לא דואגת לכם, דאגתי לכם לקופון הנחה בגובה 5% לחודש הראשון- SARIT5.

תגובה 1:

  1. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדיי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז אף פעם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR apata. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו היום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, צור קשר עם dr apata בדוא"ל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר ב-whatsapp ו-viber עם המספר הזה: (+66 81 302 8552).......

    השבמחק