יום ראשון, 18 בדצמבר 2022

מוצרי יודאיקה איכותיים קונים רק ביודאיקה & ארט

רגע לפני חתונת בכורתנו בשבוע שעבר חגגנו לה את טקס המקווה/הפרשת חלה בטקס חגיגי ומרגש מאוד. התחלנו את הערב במקווה, המשכנו לערב הפרשת חלה וחגיגות עם החברות ובנות המשפחה הקרובות . 




אנו בבית שומרים על אורח חיים מסורתי וממש רגע לפני הפכתה לאשת איש בחרנו להעניק לה  ערכת יודאיקה מפוארת ומיוחדת שכללה : 

* תמונה ייחודית  "אשת חיל" העשויה זכוכית ומסגרת יוקרתית לשיפור המראה.
* ערכת הדלקת נרות לשבת.
* מארז תפילה לכלה יוקרתי בעלת מראה מהודר שהיא קראה בערב חתונתה.
* סידור עבודת ה' לבת ישראל .




יודאיקה & ארט הינו אתר רכישת מבחר רחב של מוצרי  יודאיקה איכותיים ומקוריים בשילוב של יצירה, אמונה ודת. כאן כלל המוצרים נבחרו בקפידה על ידי צוות המומחים שלהם. בין מגוון המוצרים נמצא באתר : טליתות, תמונות קיר מעוצבות, כיפות, סט תפילין , כיסויים לטלית ותפילין, ספרי קודש עם הטבעות אישיות ועוד…! מלבד אלו נוכל למצוא מארזי קודש לחתנים, מארזי מתנות ייחודיים לכלות, חופות, בר מצוות, טקסי חאלקה ועוד…

בערכה כאמור יש תמונה ייחודית וערכת הדלקת נרות שבת. מלבד זאת הגיעה גם תפילה לכלה אותה היא קראה רגע לפני שנכנסתה לחופתה יחד עם בעלה המיועד- רגע מחונן ומרגש במיוחד.





אז חברים, אם גם אתם בעלי זיקה לדת ו/או רוצים לפנק את יקירכם במתנה ייחודית, שונה, מפתיעה, איכותית ומיוחדת יודאיקה & ארט  זהו המקום בעבורכם, הכנסו עוד היום לאתר , בחרו את המתנה המושלמת והפתיעו את יקירכם. כאן מלבד המוצרים באיכות גבוהה ניתן לקבל כמעט על כל מוצר רקמות/ צריבות וחיתוכים בלייזר  בהתאמה אישית. כל מוצרי היודאיקה הינם  100% התאמה אישית ועבודה אישית

 משלוחים באספקה מהירה לכל הארץ (שליחות אקספרס בתוספת תשלום של 29 שקלים). אתם עוד פה? רוצו!! הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

זמן אספקה: 
לערים גדולות זמן האספקה הינו 2-3 ימים.
ליישובים/מושבים/כפרים/קיבוצים 3-5 ימים ולעיתים מגיע ליחידת דואר של המושב


שירות לקוחות:
טלפון:  054-9606206
או למייל: Judaicart57@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה