יום שני, 19 בדצמבר 2022

מתכוננים לטיול הגדול עם מוצרי שורש


נראה וכאילו אתמול נולדה וכבר בעוד פחות מחודשיים נסיכת הבית אחרי שירות קרבי ויוצאת לעבר הטיול הגדול של חייה. מי שמכיר אותי יודע שאני אמא מאוד חרדתית והיא הוציאה לי כבר כמה שערות לבנות אבל אני מנסה לזרום ולהדחיק את הפחדים והחששות. לרגל הטיול הגדול התחלנו להתאבזר במספר מוצרים שילוו אותה בטיול הארוך , מוצרים סופר חשובים ויעילים עליהם קיבלנו אין ספור המלצות. 

ראשית התחלנו לעשות רשימה מסודרת של כל מה שהיא צריכה ואז פירקנו את הרשימה למותגים וחנויות עליהן קיבלנו המלצה. בתחום ההנעלה והתיקים קיבלנו המלצה מאוד ברורה לקנות רק משורש.  מאחר ואנו מאוד אוהבים את המותג לא היה כלל היסוס, נכנסו לאתר ושוטטנו לנו בהנאה. עוד רגע ולפני שאשתף אתכם בקניות שלנו חייבת מעט רקע אודות המותג למי שלא מכיר.

שורש נוסדה אי שם בשנת 1989 בקיבוץ החותרים ע”י יוקי גיל ודניאל בנוזיליו. כיום החברה מעסיקה יותר מ- 300 עובדים אשר מרביתם תושבי טירת כרמל. מאז הקמתה, חברת שורש נודעה באיכות מוצריה בתחום הטיול והתרמילאות בארץ ובעולם. החברה עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ייחודיים כבר מעל 30 שנה ושמה הולך לפניה ולא בכדי. 

ערכי החברה מביעים מחויבות לפיתוח בר-קיימא ואחריות חברתית. שורש רואה את עצמה כחלק בלתי נפרד מהקהילה, ומאמינה שאחריות חברתית משמעותה לחלוק עם הקהילה את המשאבים והכישורים הניהוליים של החברה. כחלק מתקנון החברה 5% מהרווח הנקי של “שורש” מועברים לטובת קידום פרויקטים חברתיים וסביבתיים בטירת כרמל. שורש הינו המפעל הראשון בישראל ובין הבודדים בעולם הפועל על אנרגיית השמש בעזרת פנלים סולריים וסוללת אגירה. 

תחילה הזמנו את תרמיל טיולים מוצ’ילה שורש - תרמיל גדול שמכיל כ-28 ליטר אחסון- תיק טיולים מושלם עם עמידות וסגנון, בול לטיולי הטראקים אותם היא מתכננת לעשות. התרמיל אומנם נראה קטן אך נכנסת בו תכולה מטורפת, הוא מתרחב ונמתח ובכך יש בו המון מקום. התיק מעוצב בצורה חכמה – הוא מאפשר גישה נוחה לתא המרכזי גם מקדימה וגם מלמעלה. יש בו רצועות לאבטחת ציוד מחוץ לתיק ואפשרות הגדלת הנפח ב-5 ליטרים נוספים. התיק כולל תא מותאם לשלוקר, רצועת חזה מתכווננת ומערכת גב מאווררת ומרופדת, שוקל רק 1.1 קילו. שימו לב גם לעיצוב היפיפיה והעדין של התיק. מחירו רק 349 ש"ח.





עוד פריט סופר חשוב שהזמנו הינו ארנק בינוני- כולל טכנולוגיית RFID למניעת גניבת זהות ופרטי אשראי. כולנו כבר יודעים כי בדרום אמריקה יש אינספור מעשי רוכלות וכיוסים על כן חייבת לצייד אותה בדברים שיקלו גם על תופעות אלו. כאן נקבל ארנק בינוני שמספיק להכל- לכסף, לכרטיסים , פנקס חיסונים וכל הדברים שחשוב שיהיו עליה בעת היותה בדרכים. הארנק עטוף בשכבת הגנה שחוסמת גלי רדיו ולכן מוגנת מפני טכנולוגיות של גניבת פרטים אישיים מתוך השבבים המוטבעים על כרטיסי האשראי, תעודת הזהות או הדרכון. במילים אחרות – הוא גם נוח וגם הכי בטוח.









עוד היא רכשה לעצמה נעלי KEEN לנשים- נעל טיולים המתאימה לכל עונות השנה- על הנעל הזו קיבלה המון המלצות מחברות שבדיוק חזרו מהטיול הגדול, הן סיפרו כי הנעל הייתה סופר נוחה ויעילה בטיולים הארוכים. נעל טיולים שמתאימה לכל מזג אוויר. בד הנעל עמיד למים ובו בזמן מספק אוורור הכרחי לרגל ושמירה על נוחות מקסימלית במהלך הטיול . הנעל בעלת גפה גבוהה לתמיכה מרבית בקרסול. ובעלת מייצב עקב ייחודי עשוי TPU שמפזר את המכה בקרקע, שומר על העקב ומשפר את היציבות. דבר נוסף שחשוב לדעת, הנעל סופר קלה, במשקל של 482 גרם בלבד מה שיגרום לרגל להיות קלילה עוד יותר.





אז חברים אם גם אתם ו/או יקירכם לפני טיול כזה הוא אחר הכנסו עוד היום לאתר הבית של שורש והזמינו את הפריטים שיהפכו כל טיול לחוויה אמיתית. יש כאן איכות ללא תחרות, מבצעים סופר שווים ומחירים נוחים לכל כיס. בימים אלו לכבוד חנוכה כל לקוח שיזמין באתר רכישה מעל 219 ש"ח יקבל מתנה בקבוק רב פעמי.

איסוף עצמי מחנות המפעל: חינם
משלוח לנקודת איסוף:רכישה בסכום של 199 ש”ח ומעלה – חינם
רכישה בסכום עד 199 ש”ח – עלות השילוח 16 ש”ח.
משלוח עד הבית: עלות 26 ₪.

שורש רואה חשיבות עליונה למתן שירות ברמה הגבוהה ביותר האפשרית ללקוחותיה. לכן המותג מעניק ללקוחות אתר האינטרנט הארכה של תקופת הזמן לביצוע החזרות והחלפות ללא דמי ביטול. בעוד שעל פי חוק הגנת הצרכן נקבעה לכך תקופה של 14 ימים, שורש מעניקה תקופה של 365 ימים מהרכישה לביצוע החלפה, ו-30 ימים לביטול עסקה ללא דמי ביטול.




כתובת חנות מפעל:
תנופה 7, טירת הכרמל

שעות פתיחה:
א'-ה': 10:00-17:00 ו': 9:00-13:00
ערבי חג: 9:00-14:00
מועדי ישראל החנות סגורה

טלפון לבירורים:
077-6004935

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה