יום שני, 26 בדצמבר 2022

כל ביקור באילת מחייב ביקור בחוף ממן

מידי שנה אנו פוקדים את אילת לפחות פעמיים, עוד לא קרה שביקרנו בעיר הדרומית ולא הגענו לסעוד את נפשנו בחוף ממן.  זו מזמן הפכה למסעדת הבית שלנו, כאן נהנים מאוכל משובח, טעים ומפנק (במחירים סופר שווים) לצד בריזה מטריפה, נוף פנורמי , פינות ישיבה מפנקות על קו החוף (או בתוך המסעדה), מוזיקת רקע מקפיצה וכיפית ושירות סופר מוקפד. בחופשת חנוכה בחרנו שוב להגיע לעיר הדרומית, הפעם בחרנו לבקר במלון במסגרת "הכל כלול" אך גם זה לא מנע מאיתנו להגיע לבקר שוב במסעדת הבית שלנו- חוף ממן לצערי היה זה יום חורפי וגשום ורוב המקומות היו רטובים אך יחד עם זאת לא התייאשנו וחיש מהר מצאנו לנו מקום "יבש" ומהנה.

חוף ממן זהו למעשה בר מסעדה הממוקם בטיילת בלב העניינים, יש גישה לנכים ושעות העבודה ארוכות במיוחד (מהשעה 10.00 בבוקר ועד 3.00 לפנות בוקר). התפריט כאן מאוד מגוון וכולל בין היתר בשרים משובחים על האש, דגים טריים, פיצות, פסטות מגוונות, טוסטים, נשנושים, חומוס איכותי , סלטים ועוד ועוד, אין אחד כאן שלא ימצא את מבוקשו- הן הקטנים והן הגדולים. 

הפעם ברשותכם לא מצרפת תמונות של המסעדה וזאת בשל העובדה כי דבר ראשון היה חשוך (הגענו לארוחת ערב בשש בערב), שנית חוף הים כרגע נמצא בשיפוצים כך שניתן להנות רק חלקית מהנוף. 

אז הגענו כאמור בשעת בן ערביים לארוחת ערב יחד עם הילדודס, ראשית הרמנו כוסית לחיי חופשתנו, הבנים מצידם עם בירת פאולנר צוננת, קרירה ומוגזת מהחבית ואילו אנו הבנות בחרנו בקוקטיילים מצוינים:






למנת פתיחה הגיע לשולחננו צלחת חומוס קטיפתי וטעים במיוחד, פיתות טריות, סלט ירקות רענן שנחתך שניות ספורות לפני שהגיע לשולחננו (יש לי חולשה לכך, בהרבה מאוד מקומות הסלט נחתך הרבה לפני שמגיע ללקוח ואז הירקות "סמרטוטיים", כאן קיבלנו ירקות רעננים וקריספיים), ציפ'ס חם וטעים במיוחד- נשנושים לפתיחה נפלאה:






בגזרת המנות העיקריות הרוב בחרו לדגום את תפריט הבשרים המצוין שאנו מכירים מביקורינו הקודמים, אני הפעם בחרתי לדגום את מנת הלברק בגריל- טרי, טעים, מוגש עם תפוחי אדמה צלויים בתנור ואספרגוס צרוב- מבחינתי מנה כזו אני יכולה לאכול מידי יום:



הזוגי בחר במנת האנטריקוט המפורסמת שלהם - נתח גדול, עסיסי, משוייש במידה הנכונה, עשוי במידת הצלייה המתבקשת, גם כאן המה מוגשת עם תפוחי אדמה צלויים בתנור ואספרגוס צרוב:



 
נסיך הבית בחר במנת ההמבורגר - קציצת המבורגר גוסית, עשויה בדיוק לשביעות רצונו, מוגשת עם ירקות ורטבים, את כל אלו  עטפה לחמנייה רכה ונימוחה (השם MAMAN צרוב על הלחמנייה - גימיק מדליק), המנה מוגשת לצד ציפס הבית:



החבר'ה הבוגרים שלי בחרו הוא מצידו נתח פילה בקר, הגיעו 4 חתיכות יפותתתת, גם כאן בדיוק כמו באנטריקוט נתח איכותי , מנה ממש גדולה ובמחיר שווה לכל כיס. נסיכת הבית מצידה בחרה בצלעות כבש, גם כאן הגיעו 4 צלעות עסיסיות, שמנמנות, עשויות במידת הצריבה המדויקת, שומנית בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. שימו לב, המנות מאוד עשירות ובמחירים שווים לכל כיס, מתנצלת שחלק מן הצילומים לא יצאו כל כך יפה כמו שאני אוהבת (היה מאוד חשוך ואלו התמונות שהצלחתי לצלם בתנאים שהיו לי):








כלל הקינוחים במקום הינם חלביים על כן הפעם בחרנו לוותר אבל אל דאגה בפעם הבאה שנגיע נתחיל עם הקינוחים המעולים שלהם. 

אז חברים אם גם אתם מחפשים את המקום הבא- אם זה לסתם רביצה בחוף הים עם כוס בירה, ישיבה מול השקיעה עם כוס יין, פגישה עם חבר/ה לקפה ועוגה או ארוחה דשנה זה המקום בעבורכם. בהחלט מקום אשר יענה על כל הדרישות - הן מבחינת לוקיישן, הן מבחינת האוכל, הן מבחינת שירות- בקיצור מושלם. אז חברים בבביקורכם בעיר הדרומית אל תשכחו לבקר בחוף ממן, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.




כתובת:
דרך פעמי השלום 16 , טיילת אילת

טלפון להזמנות:
072-397-1711

שעות פתיחה:
א'-שבת
10.00-03.00


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה