יום ראשון, 4 בדצמבר 2022

Roll & Soul מטבח אסייתי פתח תקווה- פנינה קסומה שאתם חייבים להכיר

על Roll & Soul מטבח אסייתי פתח תקווה שמעתי אין ספור המלצות בעיקר מתושבי העיר. כאחת שמאוד אוהבת סושי ידעתי שאני חייבת לקפוץ למקום על מנת להבין על מה המהומה. הגענו בשעת בין ערביים מוקדמת, מדובר במסעדה קטנה אך מלאה באנרגיות קסומות, פנינה קסומה בסמוך לאיזור תעשייה יכין . התפריט מגוון מאוד , עשיר בטעמים, ניחוחות וצבעים. מטבח כשר. 

עיון קליל בתפריט העשיר, התייעצות עם צוות המקום ויצאנו לדרך, למנות ראשונות הגיעו לשולחננו:

טטאקי טונה - פרוסות טונה אדומה, נא מבפנים וצרוב מבחוץ- מנה די סטנדרטית אך טעימה במיוחד, מדובר בנתח טונה טרי, איכותי וטעים:






פופקורן סלמון- קוביות סלמון בציפוי פנקו ופצפוצי אורז, בליווי רוטב חמוץ מתוק- כדורים לוהטים של אושר- סלמון טרי עטוף בציפוי מפתיע וקראנצי , מטוגן, מוגש חם לוהט, פתיחה קלילה וטעימה במיוחד:






פונקנו בסלט סול- מיקס עלים טריים, בוטנים, קריספי בטטה, קריספי סלק ורוטב ויניגרט אסייאתי- וואו, סלט מדהים, ממליצה בחום, סלט רענן עם קריספיות אין סופית של בטטה, סלט ובוטנים- כל ביס חגיגת טעמים נפלאה:





בגזרת הסושי בחרנו במון רול- ספייסי סלמון, אבוקדו ובטטה, בציפוי סלמון צרוב, קריספי בטטה ועירית:







ורול אנד סול- סלמון נא, אבוקדו, נענע ובטטה במעטפת טונה וסלמון צרובים עם סוכר יפני וטוביקו כמהין- וואו!! שיחוק אמיתי של טעמים בחיך, שילוב מושלם ומאוזן מאוד בין כלל המרכיבים יצר חגיגה אמיתית בחיך, ממליצה בחום:






למנה עיקרית בחרנו בסינטה וירקות- נתחי סינטה טרייה מוקפצים עם בצל, פטריות, שעועית, ברוקולי ובוטנים קלויים בליווי תוספת לבחירה, אנו בחרנו באורז אסייאתי- מנה גדולה ועשירה מאוד בטעמים, נתחי הסינטה בכמות גדולה מאוד, צרובים קלות בפלאנצ'ה , תוספת אורז טעים במיוחד- מנה שלדעתי אם אתם לוקחים גם סושי מתאימה לזוג בהחלט.






אז חברים, אם גם אתם כמונו אוהבים סושי איכותי וטעים לצד מטעמים מהמטבח האסייאתי זה המקום בעבורכם, ניתן ואף רצוי להגיע למקום ולהתענג על המטעמים ו/או לחילופין לבצע הזמנה עד הבית, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


קבלו הצצה לתפריט

כתובת:
הסיבים 6, פתח תקווה

טלפון להזמנות:
03-775-7077

תגובה 1:

  1. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדיי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז אף פעם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR apata. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו היום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, צור קשר עם dr apata בדוא"ל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר ב-whatsapp ו-viber עם המספר הזה: (+66 81 302 8552).......

    השבמחק