יום שלישי, 20 בדצמבר 2022

לרדת במשקל ולהנות- האפשרי? בהחלט כן בזכות פודנשייפ

אז... כל הזמן אני שומעת סביבי על נשים וגברים שמנסים להתחיל תהליך של ירידה במשקל ושמירה על אורח חיים בריא ונכשלים בדרך, כל אחד ותירוציו הוא. האחד לא מצליח להתמיד, השני לא מצליח להכין ארוחות בריאות, השלישי לא מצליח להתמיד בספורט ועוד ועוד תירוצים. אז, תירוצים תמיד יהיו לנו אולם מי שבאמת רוצה להתמיד יצליח. הפעם אני רוצה לספר לכם על שירות מעולה שאני ממש ממליצה עליו. 

פודנשייפ (FoodnShape) הינה תכנית ה Wellness שכבשה את צרפת וכיום עושה עלייה ומנגישה שיטה לירידה במשקל וניהול אורח חיים נכון עם כלים וטכנולוגיה מתקדמת לניהול המוטיבציה בתהליך. כאן נקבל תהליך שלם הכולל אימונים עם מאמן אישי, תזונאית צמודה וארוחות טעימות ומפנקות של השף אבי ביטון עד הבית לכל השבוע. 



איך אוכלים נכון, מקפידים על משטר אימונים ויורדים במשקל, וכל זה בלי תסכולים ואפילו בלי להרגיש בדיאטה? שיטת פודנשייפ (FoodnShape) מביאה לארץ את טרנד התזונה והכושר שכבש את צרפת, ומוסיפה לו נדבך ייחודי: משלוחי ארוחות שף אבי ביטון טריות עד הבית לפי העדפת הלקוח.

התוכנית משלבת תזונאיות זמינות למשוב אישי, מאמני כושר צמודים ומזון טרי ומאוזן, שיוצא ממטבח שף. עם ההצטרפות לתוכנית ממלא כל משתתף שאלון מקיף על מצבו הפיזי, המזון שהוא צורך ושגרת יומו, וכמובן היעדים שהוא מקווה להשיג- מהיום אין תירוצים!! כאן מקבלים מעטפת שלמה של כל מה שאנו צריכים על מנת שנוכל להתמיד בתהליך ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר. 

אחד מעקרונות השיטה הוא זמינות התזונאיות דרך פלטפורמה ייעודית, אשר מציעה מרקטפלייס של תזונאיות ומאמני כושר נבחרים שאומנו לפי השיטה בזמינות 24/7. כאשר לקוח מעביר פניה כלשהי בנוגע לתזונה או אימון או כל ייעוץ הקשור לתכנית האישית שלו, הוא שולח ווצאפ אשר מועבר לפלטפורמה ומקבל מענה מיידי דרך הוואצאפ מאנשי הצוות הזמינים. אם הלקוח חרג מהתפריט, למשל בחתונה או בארוחת השבת, הוא יכול לעדכן דרך וואצאפ באופן ישיר ובכל שעה על אודות המזון שצרך ולקבל משוב היכן להפחית וכיצד להישאר במסלול. אם הוא מתכנן ללכת למסעדה, הוא יכול להעביר מבעוד מועד את התפריט ולקבל המלצות פרטניות. ניתן גם לבקש התאמות במסלולים, לעדכן על קשיים ספציפיים ולקבל פידבקים. את התוכנית מלוות שלוש תזונאיות, שבסוף החודש מתעמקות במצבו של כל לקוח ומוציאות סיכום והמלצות באמצעות ניטור ומעקב קבועים דרך הפלטפורמה.

הלקוחות יכולים לבחור ולתעדף מתוך 70 מנות אפשריות. כל ארוחה כוללת מנת חלבון, פחמימה וירקות, כשהקו המנחה הוא איזון מקסימלי, טריות, שפע וגם נראוּת מזמינה, כי כידוע - אנחנו אוכלים קודם כול עם העיניים. התפריט כולל גם ארוחות מפתיעות כמו פיצה, לזניות, המבורגר, פיש & צ'יפס, קוסקוס לשבת וספגטי בולונז, הכול מחומרי גלם טובים יותר וכמעט ללא שמן. יש גם אפשרות לתפריט טבעוני או נטול אלרגן כזה או אחר (למשל: תפריט ללא גלוטן).

המזון מורכב מ-14 מנות שבועיות לארוחות צהריים וערב, שנשלחות עד הבית בימי שני וחמישי עם הוראות אחסון וחימום מדויקות (התזונאית מעבירה המלצות לארוחות בוקר וביניים). המזון מיוצר במטבח מקצועי וגדול ובו חמישה טבחים בניהולו של השף הידוע אבי ביטון, המשמש כיועץ מלווה לתוכנית.

אז שבוע שעבר קיבלתי הצצה קטנה למנות שיש למותג להציע ואכן הופתעתי ובענק. כלל המנות עשויות מחומרי הגלם הטובים ביותר שיש לשוק להציע, כולם ככולם טעימים, מתובלים בעדינות ובמתינות כך שיתאימו לכל חיך. קבלו הצצה קטנה למה שהגיע ושימו לב למבחר הרחב (וזו רק הצצה קטנה כמובן):












אשר לאימון הגופני, הפלטפורמה מציעה מאגר של תוכניות וכן מאמן כושר, אשר בונה מסלול מותאם ללקוח על פי השאלון המקיף שמילא בתחילת הדרך ומבצע התאמות תוך כדי תנועה. בדומה לשיחות עם הדיאטנית, גם כאן מתקיימות שיחות מוטיבציה ועדכונים על דרגות הקושי וצורך בשינויים. נוסף על כך, פעמיים בשבוע מעבירים המאמנים שיעורים מקוונים.

את הקונספט החדשני הביאו מצרפת שני יזמים שבעצמם עלו משם בשנים האחרונות. אחד מהם הוא יונתן בנש, שניהל בית חולים פרטי וחלם לפתוח עסק משלו. כשהגיע ארצה חבר לקבוצת ישראלים שחיפשה דרך לגרום לאנשים לחיות בריא יותר: "כולם יודעים שצריך, אבל מתברר שזה לא עניין של ידע אלא של מוטיבציה. וזה בדיוק מה שהפלטפורמה שלנו מנסה לעודד". השותף השני הוא דויד אהרפי, שהוסיף את אלמנט הארוחות עד הבית: "אנחנו לא מדברים על דיאטה, כי דיאטה גורמת לא פעם לחוסרים ולתסכול, וכשהיא מסתיימת יש עלייה במשקל שעולה לעיתים על הירידה. אצלנו אין אפקט יויו כזה. אנחנו מקפידים שאנשים יאכלו טוב, גם במסעדות ובחתונות, מה שישאיר אותם שמחים ולא ילווה בתסכול מהתהליך".

השף אבי ביטון: "כחלק מהמגמה העולמית לתזונה הים תיכונית, המבוססת על ירקות טריים, שמן זית, דגים, קטניות, אני שמח ונרגש להצטרף לפודנשייפ ולהתוות את הקו הקולינארי של ארוחות שמקבלים מדי יום מאות אנשים עד הבית. העקרון הראשון שעמד לנגד עיני כשבניתי את התפריטים, היה השאיפה לגרום לאנשים להנות ממנות אהובות דוגמת פיש&צ'יפס, ספגטי בולונז או ארוחת שישי מפנקות בדרך טובה ומאוזנת יותר מבלי לפגוע בטעם".

לתכנית 10 מסלולים אשר כולם כוללים את השימוש בפלטפורמה לליווי וייעוץ תזונה וכושר 24/7 והשונה בהם הוא כמות הארוחות המסופקות ללקוח במהלך השבוע. סוג המסלול נקבע לאחר ייעוץ עם מומחי התכנית ובהתאמה אישית לצרכיו של כל לקוח.

המחירים נעים מ 2500 ₪ כולל דמי משלוח למסלול המלא, הכולל 14 מנות בשבוע (2 ארוחות ביום) עד הבית (44 ₪ לארוחה) ועד 800 ₪ כולל משלוח למסלול הקטן ביותר המציע 4 ארוחות בשבוע עד הבית (50 ₪ לארוחה).

נכון למועד ההשקה, בתוכנית משתתפים בכל רגע נתון כ-150 לקוחות פעילים שהגיעו אליה "מפה לאוזן". היעד הוא להגיע בתוך שנה לאלף לקוחות ומעל 50 אלף מנות בחודש.

ממליצה בחום!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה