יום רביעי, 28 בדצמבר 2022

נופשים ונהנים והפעם במלון U Splash Resort אילת

חגים אצלנו שומרים לחופשות עם הילדים, בארץ ובעולם אך חובת חופשה משפחתית , כיפית ומהנה!! הפעם את חופשת חנוכה בחרנו לנפוש שוב ברשת המועדפת עלינו- רשת פתאל והפעם במלון U Splash Resort אילת עליו שמענו אין ספור המלצות ממכרנו, לאחר השהייה במלון מבינה לחלוטין על מה המהומה- אחד המלונות הטובים אליהם נחשפנו לאחרונה!!




מלון U Splash Resort הינו המלון המושלם לחופשה משפחתית מיוחדת, כזו שתישאר חקוקה בזיכרונכם עוד זמן רב. המלון מעוצב בעיצוב יפייפיה ומוקפד בהשראת מדבריות מקסיקו. המלון מציע פארק מים מדהים הכולל מבחר מגלשות מים ומתקנים, צוות בידור מסביב לשעון עם פעילויות, הפעלות ומופעים לכל המשפחה, מועדון ילדים ונוער, בריכות שחייה (בימים אלו הבריכה המקורה פעילה ופופולארית ביותר), ספא, שטחים צבעוניים נרחבים , פינוקים מסביב לשעון עם 3 ארוחות עשירות בטעמים, ניחוחות, צבעים ומרקמים, נשנושים לאורך כל שעות היממה במסגרת אירוח "הכל כלול".

ניכר כי צוות המלון חשב על כל מה שמשפחה צריכה על מנת להנות מחופשה מושלמת - כיף לילדים, אקשן לבני הנוער, שלווה להורים, אוכל טוב, שלווה, שקט ואנרגיות טובות. מתחם המלון בנוי בצורת כפר נופש פסטורלי ומרווח עם מגוון מדשאות ושטחים ירוקים ונעימים, כאלו שיעשו לכם טוב בלב ובעין.






לאורך כל החופשה אתם תבחרו לעצמכם באילו תחנות תרצו לעבור, בין אם מדובר בחוויות של אדרנלין בפארק המים (מאחר והיינו בחופשת חנוכה לצערינו היה קר ולא נהננו מהפארק אך מבטיחים לחזור בקיץ לדגום מקרוב), הערב משפחתי בתיאטרון עם מופעים מרהיבים ומיוחדים, רגעים של שלווה במתחם הספא, פסק זמן זוגי עם קפה ועוגה ועוד.הילדים ובני הנוער ייהנו מקומה שלמה שהוקדשה במיוחד עבורם, עם עמדות פלייסטיישן, פינות יצירה, עמדת נינטנדו, קונסולת משחקים נוסטלגיים ושפע של פעילויות שיעשירו עבורם את החופשה.

אגב, סתם לידע כללי פארק המים U Splash Resort הינו כחלק מחווית המלון ואנו כאורחים יכולים להכנס מידי יום ללא עלות. כאן ניתן להנות ממגוון מגלשות ומתקנים לכל הגילים, מתחם אקסטרים, אקוואה טאואר, מתחם ספלאש לקטנטנים ודוכני אוכל עם מנות מפנקות שכולם אוהבים (בתוספת תשלום).

אנחנו לנו בחדר קידס גרדן עם בריכה פרטית- חדר מרווח מאוד (27 מ"ר), מפנק ומהנה בקומת קרקע. בחדר ישנה מיטה זוגית רחבת ידיים עם מזרן נוח מאוד, מידת קומותיים מדגם הייחודי למלון לרווחת הילדים, גם כאן המזרן נוח מאוד וגדול יחסית למיטות ילדים. בחדר עוד נמצא ארון קטן, כספת, טלוויזיה חכמה, מיני בר , מכונת קפה, ערכת קפה, חדר רחצה רחב ידיים ומפנק במיוחד. הפינוק המושלם שילדי פשוט "עפו" עליו הינו בריכת שחייה פרטית מפנקת בגודל של כ-14 מ"ר, בעונת החורף המים בבריכה מחוממים ונעימים (מידי בוקר הגיע פול מן לנקות את הבריכה - שאפו על השירות המדהים).











כפי שציינתי מעלה כאן האירוח הינו על בסיס "הכל כלול"- משמע ארוחות והפתעות מסביב לשעון. במלון נהננו משלוש ארוחות עשירות ומפנקות מאוד בחדר האוכל, בלובי הבר נהננו משתייה חמה, קרה ואלכוהול במהלך כל שעות היממה, בלובי הוגשו מידי יום הפתעות מתוקות, קפה ומאפה (אך אנחנו לא הגענו), באיזור הבריכה המחוממת מצאנו בר עם גלידות המיוצרות במלון, בר שתייה , ברד ומיצים. בקבוקי מים קרים וצוננים ניתן להנות בכל שלב ביממה בכל אחד מהברים ו/או בסמוך לבריכה.

בחרתי לצלם בעבורכם את אחת מארוחות הערב במלון שכללה מגוון רחב של סלטים טריים , רעננים וטעימים, תוספות חמות וקרות, מגוון מנות ראשונות מפתיעות ומיוחדות, בשרים על האש, מנות בשר מבושלות, מרקים, מבחר רחב של קינוחים, פירות ועוד ועוד ועוד... אין אחד שלא מצא כאן את אשר חשקה נפשו, המבחר רחב בטירוף , הכל טעים, טרי מידי יום ומגוון. הילדים בכלל חגגו עם מנות ה"על האש", הציפס ומנות הפתיחה. 


























כפי שציינתי מעלה - במלון זכינו להנות מצוות בידור ברמה גבוהה במיוחד אשר הציגו מידי יום ביומו מופע מרהיב ומיוחד לכל המשפחה, ישנם ימים בהם יש אפילו 2 מופעים (האחד בצהריים והשני בערב), משחקי בינגו, הפעלות ייחודיות לילדים ועוד ועוד פינוקים מהנים ומיוחדים לילדים אשר יגרמו לחוויה מהנה במיוחד.










בתוך כל המתחם העצום במלון תמצאו את מתחם הספא למזמיני הטיפולים בלבד (בתוספת תשלום), כאן תוכלו להנות ממגוון רחב של  טיפולים ועיסויים מפנקים במהלך החופשה.

הספא פתוח בכל ימות השבוע, בין השעות: 10:00-18:00. לפרטים והזמנות מראש: 08-6305348

עוד פרטים שחשוב לדעת לפני שמגיעים:

במלון כלל הנופשים נהנים מ-Wifi חופשי.

החניה ללא תשלום ,  כמו כן במלון קיימת עמדת טעינה לרכבים חשמליים

במלון נמצא חדר כושר מאובזר עם מוזיקה טובה ברקע, עמדת מגבות, עמדת מים מינרליים ועוד. 

שעות הפעילות: 20:00–07:00 (הכניסה מגיל 18 ומעלה)

בית כנסת – במלון בית כנסת נגיש, עם סידורי תפילה, ספר תורה ועזרת נשים.

שירותי היסעים לאילת – ללא תשלום

רוב הסיכויים שלא תרצו לצאת מהמלון, אבל במקרה שיתחשק לכם לקפוץ לאילת,
יעמדו לשירותכם שאטלים הלוך ושוב לקניון "מול הים" ללא תשלום – בהצגת צמיד המלון.
בתחנה בקרבת מחסום הכניסה למלון – הסעות לקניון "מול הים"
בשעות: 10:00, 11:00, 12:00, 16:45, 17:45, 18:45
בתחנה בקרבת הקניון – הסעות למלון
בשעות: 13:00, 20:00
קו אגד 333

Welcome Baby - שירות מיוחד לתינוקות, כדי שהבייבי שלכם יוכל להרגיש כמו בבית. השירות כולל: סטריליזטור, קומקום חשמלי, מחמם בקבוקים, מיטת תינוק, אמבטיה לתינוק ודפני. בנוסף, בקומת הלובי קיים חדר תינוקות עם אפשרות לבקש מחיות גרבר, מעדנים ועוד. מעוניינים בשירות? אל תשכחו להגיש בקשה בעת ביצוע הזמנת החופשה.

לסיכום, זו הייתה חופשה אומנם קצרה אך מלאההה בחוויות מדהימות, אין לי כלל ספק כי ממש בקרוב נחזור לכאן שוב כי כאן האפשרויות אין סופיות. אם גם אתם מחפשים חופשה רומנטית ו/או משפחתית מפנקת זה המקום בעבורכם, הנאה מרובה מובטחת לכם , מילה של י!!


כתובת:
קיבוץ אילות, בכניסה לאילת 

טלפון:
08-6305333

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה