יום רביעי, 21 בדצמבר 2022

מותג הקלין ביוטי מציע בסניפיו מכשיר לאבחון סוג ומצב העור בטכנולוגיה המתקדמת SMART MIRROR



מותג הקלין ביוטי מציע בסניפיו מכשיר לאבחון סוג ומצב העור בטכנולוגיה המתקדמת SMART MIRROR

השירות ניתן ללא עלות בסניפי לבידו:

בהרצליה, בנהלל, זכרון יעקב, וכרכור




בשנים האחרונות אני יותר ויותר מקפידה על טיפוח של עור הפנים והגוף, בוחרת בעבורי את המוצרים הטובים ביותר, מקפידה ללכת לקוסמטיקאית ושומרת על שגרת טיפוח יומיומית. כאשר הוזמנתי לחנות של מותג הקלין ביוטי הישראלי LAVIDO (לאבידו)  לאבחון סוג העור והתאמת מוצרים ידעתי שזו הזדמנות נפלאה בעבורי להתמקדות מדויקת במוצרים המתאימים ביותר בעבורי.

בימים אלו המותג מציע לנו הלקוחות במבחר חנויות הרשת מכשיר אבחון העור בטכנולוגיה מתקדמת כפי שציינתי על מנת להעניק לנו הלקוחות חוויה מקצועית, אישית , נקודתית ומעמיקה הכוללת ניתוח ממוקד של מצב העור והתאמת המוצרים הרלוונטיים לטיפול אפקטיבי בצרכים שונים של העור.



אז... איך המכשיר עובד? SMART MIRROR, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם לאנליזת פנים המשלבת זיהוי, צילום ואנליזה. המערכת כוללת סוגי תאורה שונים בשילוב בינה מלאכותית וניתוח תמונה ומאפשרת השוואה למאגר נתונים קליני עצום, ובכך לתת תמונת מצב של העור ביחס לחתך הגיל באוכלוסייה, ולאבחן 10 סוגים של מצבים בעור כמו: פיגמנטציה, נקבוביות, כתמי שמש, קמטי הבעה, לחות ועוד. אנו הלקוחות מכניסים את ראשנו למכשיר וכעבור כעשרים שניות תתקבל האבחנה. עכשיו צוות המקום המקצועי יעניק לנו הלקוחות אבחון מדויק והתאמת מוצרים לשגרת הטיפוח המושלמת המתאים לכל אחד ואחת מאיתנו.

לרגל ההשקה LAVIDO מציעים את השירות ללא עלות, לזמן מוגבל.







מוצרי הקוסמטיקה של LAVIDO עברו בדיקות מעבדה קליניות בסטנדרט אירופאי על מנת להוכיח את יעילותו של כל מוצר ומוצר. לדוגמה, מוצר הדגל של המותג הסרום המשקם הוכח קלינית כיעיל בהפחתה בעומק הקמטים ובשיפור משמעותי במיצוק העור. כחלק מהאג'נדה המקצועית של המותג, LAVIDO הביאה שחקן חיזוק לחנויות המותג, אשר יספק ללקוחות תמונת מצב של העור שלהן והתאמה מדויקת של המוצרים לטיפול אפקטיבי בעור.

אגב, יש עכשיו מבצע סופר שווה בחנות 2+1- זה בדיוק הזמן להכנס לאחד מחנויות הרשת , לעבור אבחון שכזה ולרכוש את המוצרים המתאימים ביותר לכל לקוח ולקוחה. 







ניתן להזמין תור באונליין: https://ontopo.co.il/8034377

בסניפים: בהרצליה, זיכרון יעקב, כרכור ונהלל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה