יום ראשון, 18 בדצמבר 2022

חג שמח מתחיל עם ספינג' חםםם וטעים


אז סופגניות לשמחתי אני לא אוהבת אבל לספינג' מעולם לא הצלחתי לסרב!! אמש הדלקת הנר הראשון בחנוכיה הוזמנו לדודים של בעלי וכמובן שפינקתי את הנוכחים במגש ספינג' חמים, טעים, רך ומיוחד במינו. אין ולא יהיה על ספינג' חם מהמחבת!! מניחה שאתם מסכימים איתי כי חנוכה הינו חג טעים כל כך.





אז.. רגע לפני החג הגיע משלוח מטחנת "קמח הארץ" עם קמח לבן רב תכליתי ומנופה, הקמח המעולה עשיר במיוחד בחלבון ובגלוטן ובשל עובדה זו הוא יוצר בצק גמיש, רך ובעל מרקם וטעם עשירים. אגב, את הבצק ניתן להתפיח במקרר בזכות תכונות אלו אף מספר ימים. הקמח מיובא מגרמניה בידי "קמח הארץ".

כבר שנים אני מכינה את המתכון המעולה של יונית צוקרמן וגם אמש כמובן הכנתי אותו, מצרפת להנאתכם את המתכון:

המצרכים:
קילו קמח לבן רב תכליתי של קמח הארץ
2 כפות שמרים יבשים או קוביה טריה
4 כפות סוכר [שטוחות]
3 וחצי-ארבע כוסות מים.
רבע כוס שמן.
כף מלח.

אופן הכנה:
כל חומרי הבצק למעט המלח במיקסר עד ליצירת גוש בצק, הוספת המלח ולישה נוספת
לא לחשוש מהבצק שהוא דביק , זה בסדר זה סימן להצלחה העיקר שיהיה ספוגי רך למגע.
לכסות בשקית ולתת לו לתפוח שעה וחצי.






כשר למהדרין בהשגחת הרב רובין ובאישור הרבנות הראשית.

מחיר: 8 ש"ח למשקל 1 ק"ג.

להשיג באתר "קמח הארץ": HTTPS://WWW.KEMAH-HAARETZ.CO.IL ובחנויות טבע וברשתות ברחבי הארץ.

***

"קמח הארץ" היא טחנת קמח ישראלית (מ-2009) במושב כוכב מיכאל, המייצרת ומשווקת קמחי איכות במחירים הוגנים. הקמחים הנטחנים בה מכילים את גרעין החיטה בשלמותו, כולל הסובין והנבט. הקמחים המיובאים מגיעים מטחנות קמח מובילות ומתמחות בגרמניה, בצרפת ובאיטליה.

הטחנה, על פי חזונו של מייסדה, אמנון ברזין, נותנת מענה לאופה הביתי והמקצועי ומספקת קמחים איכותיים ומוכרים לצד קמחים נדירים ומיוחדים. בין הקמחים: קמחים מלאים ממגוון דגנים; קמח פיצה; קמחים צרפתיים; קמחים מדגנים עתיקים; קמחי פרימיום ועוד. כמו כן משווקת הטחנה את המותג נטול הגלוטן "מולינו", הכולל דברי מאפה, תערובות לאפייה ועוד. צמוד לטחנה פועל בית מאפה ללחמי מחמצת טריים, הבודק הלכה למעשה את מגוון הקמחים ומשמש מוקד ידע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה