יום רביעי, 21 בדצמבר 2022

קרניבורים עצרו!! מסעדת דנבר החדשה זו הפנינה שאתם חייבים להכיר והיא גם כשרה

הזוגי קרניבור אמיתי! כאשר אני רוצה להפתיע ולפנק אותו זה רק בארוחה קרניבורית עם בשרים איכותיים וטעימים. חברה המתגוררת בפרדס חנה סיפרה לי כי ממש לאחרונה (כשלושה חודשים) נפתחה מסעדת בשרים איכותית ומיוחדת אשר מביאה את הבשורה לישוב- DENVER- זהו שמה. כאן נקבל ארוחה קרניבורית אמיתית ומיוחדת. מצד אחד "נפתח שולחן" עם מבחר סלטים שמכינים מידי יום במקום מחומרי הגלם הטובים ביותר וטריים ללא פשרות ומנגד נקבל בשרים איכותיים מהקצבייה הישר למנגל- אז? יש טוב מזה?


הגענו בשעת בן ערביים מוקדמת ונהננו מאווירה קסומה ומיוחדת. השירות במקום מוקפד עד מאוד והבשרים באיכות סופר גבוהה. אט אט המסעדה התמלאה לה עד אפס מקום וניכר כי תושבי האזור בהחלט מעבירים הלאה את הבשורה ושמה של המסעדה כבר הולך לפניה.

אז ראשית התחלנו את הערב עם הרמת כוס יין לחיינו (מצרפת לכם את תפריט היינות המשובחים):




כאן, לא תמצאו תפריטים מסודרים על השולחן, יש כאן לוח גדול עם פירוט המנות וכאמור את מקרר הבשרים לשם כל סועד וסועדת ניגשים על מנת לבחור את הנתח האהוב עליהם. בגדול התפריט כולל את נתחי הבשר השונים בטווח מחירים שונה ו"פתיחת שולחן" עם מגוון סלטים טריים, מפנקים וטעימים בעלות של 25 שקלים לסועד וכמובן תוספות לבשר כגון: טבעות בצל, ציפס, ציפס בטטה ועוד.


אז..  פתחנו שולחן עם מגוון מפנק של סלטי הבית כגון: חומוס, טחינה, סלט חצילים במיונז, סלט גזר מרוקאי, סלט גזר חריף, סלט כרוב, סלט תירס, סלט חצילים מבושל, ירקות צלוים עם המנגל ופיתות קלויות ו/או טריות. אגב, חשוב לציין כי כלל הסלטים הינם במילוי חוזר ללא הגבלה- סיימתם? מיד תקבלו עוד ועוד.





מנוחה קצרה והגיעה לשולחננו פלטה עשירה עם מגוון רחב של בשרים, כולם ככולם מנתחים איכותיים מאוד, עשויים במידת הצלייה המתבקשת, משוישים ונימוחים, אוי, בעת כתיבת שורות אלו מפנטזת לי על עוד ועוד ביס מהמגש הזה. בין שלל הבשרים שהגיעו היה: קבב סופר איכותי מבשר טלה קצוץ גס (לא טחון) מתובל במתינות אך בדומיננטיות, שיפוד רולדה שכולל פילה בקר ושומן כבש (אימל'ה), נתח אנטריקוט משוייש, טרי ואיכותי מאוד, שייטל וסינטה - אם גן עדן נראה כך אז בהחלט היינו בגן עדן, וואו!!! שאפו ענק!! דוד אתה מלך המנגל!! המגש מגיע עם שום קונפי מדהים, בצל מטוגן וצימיצורי נדיר:










איזה כיף לאכול במסעדה בשרית כשרה ולהנות מקינוחים בחזקת "פרווה" טעימים במיוחד. בהמלצת המלצרית החביבה בחרנו במלבי מפנק ועוגת ביסקויטים טעימה במיוחד:





אז חברים, אם אתם אוהבים ומעריכים בשר טוב זה המקום בעבורכם, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! רוצו והזמינו עוד היום מקומות. 


כתובת:
המייסדים 31 
פרדס חנה כרכור

טלפון להזמנות:
04-635-1991

שעות פעילות:
יום א׳: 12:00–23:00
יום ב׳: 12:00–23:00
יום ג׳: 12:00–23:00
יום ד׳: 12:00–23:00
יום ה׳: 12:00–23:00
יום ו׳: סגור
שבת: 18:30–23:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה