יום שלישי, 27 בדצמבר 2022

הדר אפיפית- נוסטלגיה לצד חדשנות

 בואו נדבר רגע על מוצרים נוסטלגיים- מוצרים מבית הדר אפיפית אשר קיימים בשוק כבר משנת 1949 . לפני מספר שבועות הגיע משלוח עמוס נוסטלגיה, טעמים נפלאים, חדשנות ואיכות מבית הדר אפיפית . מניחה שרובכם מכירים את המותג אשר מציע  ליין מוצרים כבר שנים רבות לצד מוצרים חדשים שכל הזמן ממשיכים להתחדש ולהפתיע. 

חברת הדר אפיפית מתמחים בייצור מאפי ביסקוויט, קרקרים, עוגיות סנדוויץ בשלל סוגים ותוספות (כאן נמצא מגוון רחב של עוגיות עם קמח לבן, ללא סוכר, עם קמח מחיטה מלאה, שיפון, כוסמת ועוד ועוד). שלל מותגי המוצר משווקים תחת המותג "הדר" כבר שנים רבות ואף חברות שונות נעזרות בשירותי המפעל לייצור ביסקוויט הקסטה, הקרמבו, עוגיות הסנדוויץ חיוכים של עלית ועוד המון מוצרים אחרים. כמו כן המותג מיצר תחת המותגים הפרטים של רשתות השיווק: שופרסל, יש, רמי לוי, אושר עד ועוד.

הדר אפיפית הנה בבעלות בין דורית ארוכת שנים של משפחת מרמור (אב ובן) ומאז 2019 בניהול שוטף של מנכ"ל החברה, רן כ"ץ.מפעל החברה הפועל בנוף הגליל, מעסיק כ-200 עובדים, קולט עלייה ומסייע בקליטת עובדים עם צרכים מיוחדים.

אז.. כפי שסיפרתי הגיע לפני מספר שבועות משלוח עמוס כל טוב, מודה ומתוודה, מעט צבט לי בלב והחזיר אותי לשנות ילדותי עת אכלתי ביסקויטים ועוגיות מצופות שוקולד של המותג באופן קבוע. שמחתי להכיר ולחשוף את ילדי למותג הנפלא ויותר מכך שמחתי להחשף אליהם שוב, להכיר מקרוב ולהזכר באותם טעמים נפלאים שלא השתנה אך רק צירפו למגוון מוצרים נוספים איכותיים לא פחות. 



אז מה היה לנו? הגיעו עוגיות סנדוויץ אמריקאיות, פתי בר במבחר טעמים (תפוז וקפוצינו), עוגיות חצי מצופות (בטעם שוקולד ובטעם קרמל), פירורי ביסקוויטים במבחר טעמים (מושלם לעוגת גבינה ולכדורי שוקולד בטעמים נפלאים שהכנתי ).













ראשית מלבד היותם מוצרים מעולים וטעימים במיוחד פירורי העוגיות והביסקויטים של המותג מהווים כבסיס מעולה להכנת קינוחים ו/או כדורי שוקולד נפלאים. חייבת להגיד שאני ממש אבל ממש שמחה לראותם שוב ואין לי ספק כי הולכת לחפשם באופן קבוע בחנויות כי התמכרנו הן אנו המבוגרים והן ילדינו לטעמים הנפלאים שהמותג מציע.

אז ביום שישי נסיך הבית בן העשר הפשיל שרוולים, שפך, המיס, גילגל ופינק את בני הבית בכדורי שוקולד מופלאים וטעימים במיוחד, מצרפת להנאתכם את המתכון המושלם, אנחנו באופן אישי הכפלנו כמויות והכנו עם שקית אחת של עוגיות וניל ושקית אחת של קרמל ויצא מושלם:

כדורי שוקולד הטעימים ביותר שתאכלו:
שקית פירורי עוגיות וניל או שוקולד או קרמל של הדר
180מ"ל או 3/4כוס חלב 3%
3כפות סוכר לבן
100גרם חמאה
200גרם שוקולד מריר

אופן ההכנה:
להמיס במיקרו את כלל המרכיבים מלבד פירורי הביסקויטים, להוסיף לקערה, לקרר כחצי שעה במקרר. לכדרר ולטבול בקוקוס/סוכריות ולהגיש.






עוגת גבינה מדהימה:

המרכיבים:

לתחתית:
125 גרם ביסקויטים מרוסקים (חצי חבילה של פירורי ביסקויטים קרמל)
80 גרם חמאה

לבלילת הגבינה:
750 גרם גבינה לבנה 9%
6 ביצים
3/4 כוס סוכר
סוכר וניל
מעט תמצית וניל
גרידת לימון
כף פודינג וניל

לציפוי:
2 שמנת חמוצה
תמצית וניל
2 כפות סוכר
2 תמצית וניל

אופן ההכנה:
לערבב את הביסקויטים  עם החמאה היטב, לשמן תבנית אפיה ולשטח, לאפות כעשר דקות.

לערבב בקערת המיקסר 6 ביצים כשלוש ארבע דקות, להוסיף את הסוכר ותמצית הווניל ולערבב היטב, להוסיף את הגבינה ולערבב היטב, להוסיף את גרידת הלימון וכף הפודינג ולערבב עד איחוד כלל המרכיבים.

לשטח על תחתית העוגה, לאפות בחום בינוני (160 מעלות) כ-45 דקות, להוציא מהתנור לייצוב קל ובינתיים להכין את הציפוי.

לערבב את כלל המרכיבים, לצפות את העוגה בעדינות (אל תשכחו העוגה חמה וממיסה את הציפוי כך שצריך לנהוג מאוד בעדינות), להכניס לתנור לעשר דקות נוספות ולהוציא.

לקרר היטב ולהגיש (אני באופן אישי לא הצלחתי להתאפק וחתכתי חתיכה מיד ולכן היא לא יציבה אך יום למחרת היא כבר מושלמת).


אז חברים אם גם אתם מחפשים את המוצרים הטובים שיש לשוק להציע במחירים נגישים ונוחים זה המקום בעבורכם, הכנסו עוד היום לאתר של הדר אפיפית התרשמו מהמבחר הרחב מאוד ורכשו עוד היום. הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה