יום ראשון, 4 בדצמבר 2022

מותג טיפוח וקוסמטיקה ישראלי חדש נולד ומשיק אתר מכירות ישראלי- REBORN



מותג טיפוח וקוסמטיקה ישראלי חדש נולד ומשיק אתר מכירות ישראלי


כשאני שומעת על מותגים ישראלים חדשים שהוקמו אני מיד נדרכת וחייבת לבדוק מקרוב במה מדובר. על המותג הישראלי החדש REBORN שמעתי ממש לאחרונה. מדובר למעשה במותג ישראלי בינלאומי המתמחה במוצרי טיפוח, קוסמטיקה ומוצרים לשיער אשר בימים אלו משיק אתר מכירות און ליין במחירים נוחים לכל כיס, באתר יימכרו את מוצרי החברה יחד המכילים פורמולות ייחודיות שפותחו במשך כשש שנים ומשלבות בחוכמה בין רכיבים בוטניים טבעיים יחד עם חומרים פעילים. המותג יימכר במחירים נמוכים בכעד 50% לקטגוריה ביחס לשוק ומשלוחים חינם עד הבית בקניה מעל 299 ₪.



האתר מאוד נוח למשתמש , מחולק לפי הקטגוריות השונות. בשלב הראשוני מוצעים באתר שלוש סדרות עיקריות:

סדרת דגל לטיפוח השיער הכוללת :שמפו לחותי המבוסס שמן אגוזי לוז עשיר בויטמינים, המזין את השיער ולוכד את הלחות לאורך זמן, קרם להזנה ועיצוב השיער המונע פריזיות ומכיל חמאת קופואסו ברזילאית ושמן אגוזים. כמו כן, קרם הזנה ועיצוב ייעודי לשיער מתולתל, מסכת הזנה אינטנסיבית לתיקון שיער יבש ופגום, שמן קיק לחיזוק שורש השיער (הניתן לשימוש גם על הריסים והגבות) וסרום לריכוך והענקת ברק. כל מוצרי הסדרה (למעט שמפו טיפולי), נטולי מלחים ומתאימים גם לשיער שעבר החלקה. טווח מחירי מוצרי השיער: 39-129 שקלים.

סדרת טיפוח פנים הכוללת: שלושה מוצרים, סרום בוסטר, מרוכז, מזין ומלחח, עשיר במינרלים חיוניים, חומצות היאלורוניות, תמצית קומבוצ'ה, תמצית אצות ספירולינה ושמני אומגה, הממצק, ממריץ ומחליק את עור הפנים. קרם לחות יומי, העשיר בתמצית קומבוצ'ה, ויטמין E, חמאת שיאה וחומצה היאלרונית וקרם לילה המאזן את העור, מעשיר ומשפר את איכותו ומתקן את נזקי היום. טווח מחירי המוצרים: 249-299 שקלים.

סדרה לטיפוח הגוף הכוללת :קרם גוף עשיר, קרם ידיים וקרם רגליים. כולם במרקם קליל הנספג במהירות ומכילים שילוב של רכיבים בוטניים איכותיים רבים, בניהם תה ירוק מאצ'ה, חמאת קקאו, ותמצית קומבוצ'ה, המשפרים את אלסטיות העור, מזינים אותו בלחות, מגנים על נידוף לחות טבעי, מעודדים התחדשות תאית, מפחיתים נזקי קרינה וזיהום סביבתי ועוד. טווח מחירי המוצרים: 79-99 שקלים.

יש גם ערכות מובנות שניתן להנות ממחיר עוד יותר נוח ומשתלם, אני באופן אישי בחרתי במארז לטיפוח הגוף כולל: קרם גוף, קרם ידיים וקרם רגליים, במחיר מצחיק של 149 ש"ח בלבד. אם אתם שואלים אותי זו מתנה מושלמת לכל חגיגה ואף מתנה מדהימה לפינוק אישי של כל אחת ואחד מאיתנו. את ההזמנה ביצעתי ביום חמישי בבוקר וביום שישי בצהריים כבר הגיע אלי, שירות מדהים- שאפו ענק. 

המוצרים מצויינים עם ניחוח עדין ונעים במיוחד, נספגים במהירות בעור ומותירים אותו רך ונעים לשעות רבות. 







התכשירים כולם הינם יוניסקס, בעלי פורמולות יחודיות ההופכות אותן למתאימים לשימוש בקרב נשים וגברים כאחד. כולם מוצעים בחנות האון ליין של המותג לרכישה כבודדים, וכן בקיטים המשלבים מספר מוצרים במארז, בניהם מארז טיפוח הגוף, מארז טיפוח יומי, מארז לשיער מתולתל ונוספים. טווח מחירי המארזים: 149-399 ₪.



REBORN- להשיג באתר המותג www.REBORN.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה