יום חמישי, 29 בדצמבר 2022

בייקר סלון- לחוויה שטרם הכרתם

וואו הפעם אני הולכת להפתיע ובענק!! את הדייט השבועי שלנו בחרנו לבלות בבייקר סלון עליו שמענו אין ספור המלצות. הבר ממוקם ממש סמוך לעיר מגוריי. כאשר תיאמתי את הדייט לא תיארתי לעצמי עד כמה נהנה ובענק!! בייקר סלון ממוקם ממש מתחת לאף שלנו, עברנו בסביבתו אין ספור פעמים אך מעולם לא חשבתי שנמצא כאן מקום כה מיוחד ואיכותי. הבר מעוצב  בסטייל לונדוני של שנות העשרים עם טאצ' עתיק ועיצוב מוקפד עד מאוד. מוזיקת רקע מעולה מתנגנת לה ברקע (לא בקול צורם כך שניתן לנהל שיחה בקלות), האווירה קלילה ומגניבה, צוות המלצרים אדיב, מקצועי , סובלני וסבלני, צוות הברמנים מקצועי במיוחד ומפתיעים עם קוקטיילים מדליקים ומדויקים. והאוכל מה איתו? אימל'ה ואבל'ה. כאן נקבל אוכל ברמה סופר גבוהה, עשוי מחומרי הגלם המשובחים ביותר שיש לשוק להציע, מנות מורכבות לצד מנות פשוטות אך עשויות בקפידה. טאבון ענק מוציא פיצות ומאפים ריחניים והכל טעים בטירוף.





את הערב התחלנו עם הרמת קוקטייל לחיינו, אני מצידי בחרתי ב-GIN FLOWER- ג'ין טנקרי, סירופ פרחים, ליים, צינזנו פרוסקו- קוקטייל מיוחד ומעניין מאוד, פרשי ומעט חמצמץ. מה שמאוד אהבתי זה את האיזון המדויק בטעמים הנפלאים, פרט נוסף בקוקטייל ישנן 2 קוביות קרח בלבד!! ולא כמו ברוב המקומות אשר מכינים קוקטיילים שמלאים בקרח. הזוגי מצידו בחר ב- OUZO PEAR- אוזו 12 ,קלבדוס, קורדיאל אגסים, סירופ וניל, כוסברה- גם כאן לטענתו הקוקטייל מדויק ומאוזן מאוד, האוזו דומיננטי ושולט, קוקטייל נפלא:






פטריות- פטריות ממולאות, פולנטה, שעועית ירוקה, פרמז'ן- אימל'ה, מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת פולנטה וזו התעלתה על הרבה אחרים שדגמנו, פולנטה  מתקתקה, נפלאה ועליה יושבות 3 פיטריות ממולאות בגבינה, שעועית ירוקה קריספית - שילוב מנצח של מנה מדהימה, ממש לונה פארק של טעמים לחיך:




אנילוטי- קרם פולנטה, מסקרפונה, שעועית ירוקה, פטריות, חמאת פורצ'יני- טוב, זאת באמת אחת המנות המוצלחות שזכינו לאכול, ביס מאנילוטי גרם לי להרגיש כאילו ואני באיטליה, איזה טעמים נפלאים, איזה שילוב מאוזן ומדויק. האנילוטי מוגש על דנטה בדיוק כמו שאני אוהבת, בצק דקיק ונפלא במילוי עשיר ונפלא, נח לו על מצע של רוטב חמאת פורצ'יני- אימל'ה התענגתי על כל ביס וביס וממש התבאסתי שלא הזמנו לחם לטבול בשאריות הרוטב, אך אל דאגה, עם כף התענגתי על כל מעט רוטב שנשארה בצלחת כי חבל על כל טיפה, שמעו לי!! תזמינו את המנה הזו, היא מדהימה!!





פיצה ים תיכונית - מוצרלה, עגבניות לחות, פטה, בצל סגול, זיתי קלמטה- ראשית נתחיל בבצק הקריספי המושלם, דק בדיוק כמו שאני אוהבת וקריספי בקצוות , שילוב התוספות הנפלאות מאוזן מאוד, הרוטב קטיפתי , מתקתק במתינות וטעים במיוחד, זוהי פיצה שאני בהחלט אכלתי באיטליה!! שאפו גדול!!




בשלב זה עברנו לסיבוב נוסף של קוקטיילים, הזוגי מצידו בחר בדיוק באותו הקוקטייל אותו בחר קודם לכן, אני החלטתי לגוון ולקחתי קוקטייל שונה , הפעם בחרתי ב- GIN SMITH -ג'ין טנקרי, סירופ תפוחים ביתי, סלרי, ליים- קוקטייל מעניין מאוד, הסלרי מעט שולט אך גם כאן הקוקטייל מאוזן בטעמיו, פרשי ומיוחד:



פילה דניס - גראטן תפו"א וירוקים חמים / ירקות חווה צלויים- נתח עסיסי ונימוח של דג דניס טרי במיוחד, מתובל בעדינות ברוטב פסטו מושלם, מוגש על מצע של גראטן טעיםםםםם וירוקים חמים- ביס משותף מכלל המרכיבים יגרום לכם לעוף גבוה, התענגנו על כל ביס וביס , אין ספק שמי שאמון על הטעמים במטבח בהחלט יודע את העבודה, שאפו!!





אומנם היינו מפוצצים בשלב זה אבל חייב משהו להמתיק את הארוחה הנפלאה, בחרנו בעוגת גבינה אפויה- קרם גבינה , בצק פריך ושמנת חמוצה- אימל'ה, איזה קינוח מושלם, עוגת גבינה עשויה בדיוק כמו שאני אוהבת , לא מתוקה מידי, עם שכבת בצק דקה אך בעלת נוכחות ובציפוי חמצמץ מתקתק - שלמות זה כאן!! בהחלט הקינוח המושלם לארוחה מושלמת!!





וואו חייבת לציין כי זהו היה אחד הבילויים הטובים שחווינו לאחרונה, נהננו מערב קסום ומיוחד מאוד מכל הבחינות, הן מהקוקטיילים הנפלאים, הן מהאוכל המדהים והמיוחד מאוד, הן מהשירות המוקפד, הן מהאווירה הנפלאה. המקום המה עד אפס מקום ועדיין השירות כלל לא נפגע , אז ראשית שאפו ענק על זה. בעת הביקור שלנו במקום הבנו כי זהו מקום ששמו הולך לפניו ובאמת ברור לי לחלוטין מדוע. פנינה קסומה ומיוחדת שאין לי כלל ספק שנחזור בקרוב עוד ועוד, זה בהחלט הולך להיות בר הבית שלנו. אז חברים, אם אתם מעל גיל 21, מחפשים מקום קסום ומיוחד זה המקום בעבורכם, ממליצה בחום להזמין מקומות , אתם עוד פה? רוצו להזמין!! הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!




טלפון להזמנות:
03-6332613

כתובת:
הסיבים 49 פ"ת

שעות פעילות:
ימים א' – ה' – 19:00-24:00
יום ו' – סגור
מוצ"ש – שעה וחצי אחרי צאת שבת עד 24:00

** כניסה מגיל 21

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה