יום שני, 5 בדצמבר 2022

אוהבי הדגים התפקדו!! מצאתי בעבורכם את המסעדה הטובה ביותר!!

כתושבי פתח תקווה קיבלנו אין ספור המלצות על מסעדת דוניס השוכנת בגבול פתח תקווה גבעת שמואל ורק חיכינו להזדמנות הראשונה שנגיע להבין על מה המהומה. מדובר במסעדת דגים ויין כשרה באיכות שטרם הכרתם. כבר שנכנסים למסעדה מבינים שהגענו למקום הנכון- מסעדה רחבת ידיים בעיצוב מוקפד ויפיפיה, אווירה נעימה , מוזיקת רקע יוונית נעימה מתנגנת לה ברקע, שירות מוקפד וסופר איכותי, סובלני, סבלני ומקצועי והאוכל? אימל'ה ואבל'ה, כל מנה חגיגת טעמים יותר מקודמתה. 

"דוניס" פירושו דג דניס בשפת הרחוב היוונית, אבל חוץ מכבוד גדול לדניס כאן עושים כבוד גדול גם למגוון דגים נוספים. התפריט כשר מושקע ומוקפד עד אחרון הפרטים, מגוון חומרי הגלם באיכות גבוהה , טרייה והטובה ביותר שיש לשוק להציע. עוד לפני שאמשיך חייבת להסביר את כוונתי במוקפד עד אחרון הפרטים- מי שעוקב אחרי הבלוג שלי יודע שאני מבקרת המון במסעדות - חלקן טובות יותר, חלקן  טובות פחות אך זאת הייתה פשוט מושלמת. ניכר כי כאן חושבים על הכל :כבר בהתיישבנו במסעדה הגיע בקבוק מים צוננים, לאחר המנה הראשונה הגיעה לשולחננו צלחת עם מפיות, מגבונים וקיסמי שיניים, לאורך כל הארוחה המלצר דאג למלא את הצלחת ועוד ועוד נגיעות קטנות אך סופר משמעותיות.




כלל הדגים מגיעים למסעדה מידי יום טריים טריים ושף המקום יוצר מנות ייחודיות, מפתיעות, שופעות טעמים ומקוריות עד מאוד, כאלו שיעשו לכם לונה פארק שלם של טעמים בחיך, מודה ומתוודה כי בעת כתיבת שורות אלו ממש מתחשק לי לחזור לסיבוב נוסף.

את הדגים נמצא במגוון מנות פתיחה מפנקות , מגוון מנות ראשונות וכמובן במגוון מנות עיקריות נפלאות. מלבד דגים נמצא במקום מגוון פסטות עשירות, מנות לחם (כמו למשל סנדוויץ' דייגים מעולה, עראייס דגים יוצא מן הכלל ) וכמובן קינוחים שאתם חייבים אבל חייבים לטעום. 

כפי שציינתי מעלה מדובר במסעדת דגים ויין כך שלצד הארוחה המשובחת ממליצה ללגום ממגוון היינות המקומיים (אגב, את היין האדום תמצאו רק כאן זהו שיתוף פעולה של דוניס ויקב פסגות- יין סופר איכותי וטעים), כמובן שמלבד היינות תמצאו מגוון בירות קרות ומרעננות, בקבוקי יין לבנים, מבעבעים ועוד ועוד.




טוב, נראה לי שדיברתי יותר מידי והגיע הזמן שאספר לכם אודות הארוחה המופלאה שדגמנו. 

הפעם נתנו את זכות הבחירה לעידן הבעלים אשר הפתיע ופינק ללא הרף, כלל המנות שדגמנו היו פשוט מעולות, טריות, טעימות, מקוריות ומיוחדות עד מאוד. שימו לב לפרזנטציה המדהימה של כל מנה ומנה.

התחלנו עם קרם חציל- קרם חציל לימוני, טאץ' דבש תמרים ואורגנו טרי, מוגש עם טוסטונים- קרם קטיפתי ומיוחד בטעם מעושן ועדין - התענגתי על כל ביס וביס עם הטוסטונים ואף ללא הטוסטונים, זהו קרם שתרצו להמשיך לאכול עם כפית:






סלט עלים- סלט רענן של שלל עלים, עגבניות שרי צבעוניות, בצל סגול, אנדיב אדום, ויניגרט תפוזים וטאץ׳ אגוזים ופקאנים טחונים- סלט סופר רענן , כלל הירקות קריספיים וטריים אותם עוטף רוטב ויניגרט תפוזים ברכות נפלאה - כמה פשוט ככה מיוחד:






שווארמה לוקוס -נתחי לוקוס בתבלון שווארמה, מוגש על טורטיה עם בצל מקורמל, עגבניות קצוצות וטחינה- מנה מדהימה ומיוחדת מאוד, שווארמה סופר איכותית וטעימה מוגשת על טורטיה קריספית - שיחוק של מנה:






סביצ׳ה לבנוני- סביצ׳ה של מוסר ים, שרי צבעוני, בצל סגול, שקדים קלויים ופטרוזיליה על מצע של קרם לאבנה ושמן זעתר בליווי טוסטונים- צרחות!!!! איזה שיחוק של מנה!! איזה שילוב של טעמים מיוחדים יחדיו, איזה טוויסט מגניב ומיוחד!! מנה שכל ביס זורק אתכם למקום אחר, יש כאן טוויסט של הדג הטרי, של בצל סגול עם סומק, של קרם הלבנה האיכותי, וואו!! מנה שאתם חייבים אבל חייבים לאכול ויפה שעה אחת קודם:




sea gar -סיגרים של פילו ממולאים בדג לוקוס קצוץ וירוקים, על מצע טחינה ונענע- מנה קלילה ומפתיעה של סיגל איכותי ממולא בדג איכותי טרי וטעים בתיבול עדין ומאוזן מאוד, כל ביס הוא פשוט חגיגה:




בשלב זה כבר די התפוצצנו ממגוון המנות הרחב והמפנק עד מאוד אך מבלי שנשים לב הגיע לשולחננו מגש עמוס כל טוב שלדעתי מתאים אף לשלישיה- מגש עם דג בר ים עסיסי ונימוח, דג טרי מאוד בטעמים נפלאים, וואו, התענגנו לנו על כל ביס וביס, ממזמן לא זכינו לאכול דג כה טרי ומיוחד. לצד המנה הוגשו תוספות בכמות נדיבה מאוד וכללו : קרם תפו"א קטיפתי וטעים ,תפו"א "קווץ" קריספי ומיוחד וצ'יפס קריספי כזה שתרצו להמשיך לנשנש ללא הרף. חייבת לציין כי כפי שרשמתי מעלה המנה מאוד מאוד גדולה (כקילו דג) כך שבקלות יכולנו לחלוק עם עוד אנשים ואכן את כמעט ממחצית הדג ארזנו הביתה (נארז בצורה קפדנית עד מאוד), הילדים נשנשו בהנאה  והתעגו להם גם הם- אם גן עדן נראה כך אנחנו בהחלט הגענו לשם:









לקינוחים כפי שאתם כבר יודעים ישנה קיבה נפרדת ועל כן לא ויתרנו על קינוח מפנק - עוגת גבינה אפויה- כמה שהיא הייתה טעימה, ממש התבאסתי שהיינו ממש מלאים ולא הצלחנו לסיימה. קינוח מושלם לארוחה סופר סופר מושלמת:





חברים, אם גם אתם נמנים על חובבי הדגים אתם חייבים אבל חייבים לבקר במקום, זוהי באמת אחת המסעדות הטובות ביותר שדגמנו לאחרונה. הכל היה מושלם, מוקפד, איכותי, טעים, טרי- כל מה שיגרום לכל ארוחה להיות יותר ממיוחדת. ניכר כי עידן הבעלים עושה הכל על מנת שכל סועד וסועדת יקבלו חוויה אחרת, כזו שלא רואים בכל מקום. כפי שציינתי מעלה הכל כאן מוקפד מאוד, יש כאן שימת לב לפרטים הקטנים ביותר. אז, אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!!


המסעדה כשרה.




כתובת:
הערבה 1, גבעת שמואל

טלפון:
03-5708888

שעות פתיחה:
ימים א-ג: 12:00-22:00
ימים ד-ה: 12:00-00:00
שבת: חצי שעה אחרי צאת שבת עד 00:00

תגובה 1:

  1. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדיי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז אף פעם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR apata. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו היום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, צור קשר עם dr apata בדוא"ל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר ב-whatsapp ו-viber עם המספר הזה: (+66 81 302 8552).......

    השבמחק