יום ראשון, 12 במרץ 2023

פריז טקסס- גן עדן לקרניבורים


אוהבי בשר איכותי התפקדו!! על מסעדת פריז טקסס קראתי המון המלצות ברשת, קיבלתי המלצות מחברים שהיו וידעתי שאנחנו חייבים לבקר ולדגום!! לאחרונה קפצנו לגבעתיים להבין על מה המהומה וחברים!! יש בהחלט הרבה מהומה!! אימל'ה איזה מקום אש! אם אתם עדיין לא ביקרתם רוצו בהקדם ויפה שעה אחת קודם לכן.

פריז טקסס ממוקמת בלב גבעתיים, רחוב כצנלסון אם נדייק. מדובר במסעדת המבורגרים ובשרים סופר איכותיים. כאן כל הסטייקים עוברים יישון יבש ומוצעים למכירה רק כאשר מגיעים למדד האיכות של פריז טקסס. הבקר של המסעדה מגיע מחוות מקומיות ונבחר בקפידה- אין ספק שבזכות תכונות אלו נקבל בשר סופר איכותי.  

הגענו בשעת בן ערביים ולהפתעתי המקום היה פשוט מלא, חיש מהר התמלא עוד ועוד וכשעזבנו כבר לא נותרו מקומות פנויים, אם אתם שואלים אותי אז מבינה לחלוטין מדוע.

מכריי כבר יודעים, אני לא חסידה גדולה של המבורגרים, יותר חובבת נתחים שמנמנים אולם כאן קציצת ההמבורגר של פריז טקסס  פשוט כבשה אותי. וואו, איזו עסיסיות, איזה טעמים- בהחלט ניכר כי מי שאחראי על בחירת הבשר, על טחינתו, על שילובי הטעמים יודע את העבודה ובגדול. בשר הבקר של פריז טקסס נבחר מגזעי בקר כמו הולשטיין וגרזי והתיישן למשך 21 ימים לפחות כדי לשפר את המרקם ולפתח את הטעם. כשמשלבים את האיכות הזו עם הרטבים החלומיים שלהם, הירקות הרעננים, התוספות המפתיעות זה באמת עניין של פנטזיות המבורגר המושלמת ביותר.




אז מה היה לנו? ראשית כהרגלנו בקודש הרמנו כוס לחיינו- הוא מצידו עם בירה איכותית ואילו אני עם יין לבן מובחר:




בהמלצת הצוות במקום בחרנו למנות ראשונות במוצרלה סטייק- 4 יחידות שמנמנות של מוצרלה סטייק אשר מוגשות עם איולי צ'יפוטלה ואיולי שום בזיליקום- וואי וואי, איזו מנה טעימה, קלילה, כביכול לא יומרנית מידי אבל טעימה בטירוף, כזאת שלא תפסיקו לנשנש:







טבעות בצל- 6 יחידות ענקיות של טבעות בצל אמיתיות אשר מוגשות עם איולי צ'יפוטלה ואיולי שום שום ירוק- כאן תקבלו טבעות בצל שמנמנות, ענקיות העשויות מבצל אמיתי בטמפורה חלומית, לא עוד טבעות בצל תעשיתיות - מנה כבדה אך טעימה בטירוף:





הגענו עד לפה ולא נטעם המבורגר? אין מצב!! אז לאחר התייעצות בחרנו באולטימייט בורגר- רוטב ברבן טנסי, קורנדביף, איולי צ'יפוטלה, טבעות בצל, אייסברג, בצל , עגבניה, מלפפון כבוש וחלפיניו, במקור המנה מוגשת עם גבינת צד'ר אך אנחנו לא מערבבים ולכן ביקשנו לוותר על התוספת הזו, במקומה הוספנו ביצת עין. טוב!! כפי שציינתי מעלה מדובר  בקציצה סופר טעימה  ומפנקת, קציצה גו'סית, רכה, עסיסית ומלאה בטעמים מופלאים, שילוב הרטבים, הירקות הרעננים והתוספות יצרו מנה מהחלומות, כל ביס עונג צרוף לחיך, לא פחות חשוב הלחמנייה שעוטפת את כל העונג הזו רכה וסופחת לתוכה את כלל הטעמים המופלאים:






אם קודם לכן ציינתי בפניכם שאני טיפוס של נתחים שמנמנים הלוא שבחרנו לשבת ליד מקרר הבשרים, מה שדי מהר גרם לנו לבחור בנתח איכותי- הפעם בחרנו בטומאוק שמנמנן שהוגש לנו עם מח עצם- מה אומר ומה אגיד? נתח שמנמן, משוייש בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, עשוי במידת הצלייה הנדרשת, מלא בטעמים, מלא בעסיסיות נפלאה - אם גן עדן נראה כך אז בהחלט הגענו אליו. הנתח הוגש עם ציפ'ס וסלט ירוק רענן במיוחד- אם אתם שואלים אותי - אל!! פשוט אל תוותרו!!  











הפעם בחרנו לוותר על הקינוח בשל העובדה שאין במקום קינוחים בגזרת פרווה.

חברים, אם גם אתם אוהבים ויודעים להעריך בשר איכותי זה המקום בעבורכם, רוצו עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! לנו אין ספק כי נחזור לכאן שוב בקרוב מאוד. ילדינו וחבריהם כבר הגיעו למסעדה להבין על מה דיברנו וחזרו מאוהבים.



כתובת:
כצנלסון 59,
גבעתיים

טלפון להזמנות:
03-7506070

שעות פתיחה:
א'-ה'
12:00 - 00:00
יום שישי:
12:00 - 23:00
יום שבת:
13:00 - 00:00


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה