יום שני, 13 במרץ 2023

מסעדת Conmigo- מסעדת שף המציעה ארוחת טעימות מפתיעה

אנו פודיז לא קטנים אך יחד עם זאת כל פעם מצליחים לגלות פנינות קסומות חדשות אשר מצליחות להפתיע אותנו ובענק, כך היה עת הגענו למסעדת Conmigo השוכנת במודיעין ומנוהלת על ידי השף עידו אלקיים.  למעשה מדובר במסעדת שף קטנה יחסית המציעה תפריט טעימות עשיר ומקורי מאוד עם שלל מנות מפתיעות במרקמים, צבעים, ניחוחות וטעמים. 

הגענו למקום במועד שנקבע לנו מראש (חובה להזמין מקומות) והוקסמנו מיד מהשף, מהצוות הייצוגי, מהעיצוב הסופר קפדני ומוקפד, ממוזיקת הרקע הנעימה שהתנגנה לה, מהאווירה הנפלאה והרומנטית וכל זאת עוד לפני שטעמנו ולו ביס אחד.





כפי שציינתי השירות מאוד ייצוגי, מוקפד, סובלני, מקצועי ואדיב. בשונה מהרבה מסעדות אחרות במקום יש צוות מלצרים נרחב אשר יעשה ככל יכולתו על מנת שאנו הסועדים נהנה מכל רגע ורגע- אז עוד לפני שאמשיך חייבת להגיד שאפו ענק על כך.

ראשית הרמנו כוס יין לחיינו, לחיי יום הנישואים הקרב ובא ולחיי עוד הרבה ארוחות פודיות נפלאות , אני בחרתי בגבעות מחלות לבן ואילו הזוגי בגבעות מחול הכרמים אדום- וואו יינות מעולים ומומלצים בחום:



את הארוחה פתחנו עם חלה ביתית חמה ונימוחה שהוגשה עם מטבלים- סלסת עגבניות ופסטו ביתיים וטעימים מאוד:




כפי שציינתי מדובר בארוחת טעימות כך שהמנות אט אט הגיעו לשולחננו, התחלנו עם טרטר דג- קוביות דג, צנוניות, פומלה, בצל סגול, קשיו ונענע אשר נחו להם ברכות על מצע של טחינה ביתית סמיכה וטעימה-מנה סופר רעננה ומפתיעה, הן מבחינת מרקמים, הן מבחינת טעמים אשר השתלבו להם בהרמוניה מסחררת, שימו לב להגשה המקסימה והמוקפדת:





המשכנו עם טטאקי סינטה- סינטה שבושלה בוואקום ואיולי שום ודבש- וואו!! שאפו ענק!! לא יצא לנו לאכול בהרבה מסעדות אשר עובדות עם בישול בוואקום וכאן קיבלנו מנה מדהימה , נתחי הסינטה רכים ונימוחים, טבילה קצרה באיולי שום ודבש ואתם נכבשים, גם מנה זו חוסלה עד תום בשניות ספורות:




עוד לפני שהתאוששנו הגיע אנטריקוט- נתח עסיסי מאוד שהוגש עם גראטן תפוא , קונפי שרי, שום שלם ברוטב שאלוט- אחד הנתחים הטובים שדגמנו לאחרונה, נתח עסיסי מאוד , משוייש בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, לא עבה מידי, עשוי במידת העשייה המדויקת, מוגש עם גראטן תפוחי אדמה מדהים ושלל ירקות מיוחדים, הקונפי שום מדהים בטעמו המתקתק המיוחד, הרוטב מושלם, אם צריכה לסכם את המנה הזו אז ... גן עדן זה כאן:





בשלב זה כבר היינו מפוצצים וביקשנו שלא יוציא בעבורנו את המנה האחרונה אך לא ויתרו לנו והשף עידו אף הציע שלפחות נטעם ואת היתרה יארזו לנו הביתה, אז.. ממש עוד רגע ומסיימים, אך לפני כן הגיע לשולחננו ניוקי אסאדו מעושן- ניוקי בהכנה עצמית, פטריות וערמונים עם שפע אסאדו- נתחיל בניוקי עננים מושלמים שהגיעו, תוצרת עצמית אשר היו פשוט מושלמים. אני מאוד אוהבת את המטבח האיטלקי וניוקי בפרט ואלו ניצחו ובענק, שילוב האסאדו המעושן, הפטריות והרוטב המושלם יצרו מנה מדהימה עם מגוון טעמים ומרקמים- וואו!! שיחוק אמיתי!!






אתם כבר יודעים את הנוהל נכון? לקינוחים ישנה קיבה נפרדת והפעם קינחנו עם פבלובה פיסטוק- פירות יער וסוכריות תות- אימל'ההההה איזה קינוח ועוד פרווה אז כבר שאפו ענק. אני אוהבת קינוחים וזה היה אחד הטובים שיצא לנו לאכול. משחק בין טעמים, צבעים, ניחוחות ומרקמים - שימו לב לפרזנטציה המדהימה, לכמות המדויקת של כל פריט ופריט, ליד שעיצבה בקפידה את כלל המרכיבים- אימל'ה כמה שזה היה מושלם:




הקינוח מוגש לצד קפה ו/או תה חם (בתוספת חופשית):


אז חברים אם גם אתם מחפשים את המסעדה הבאה , השונה , המפתיעה, המיוחדת לחגוג אירוע ו/או סתם ערב זוגי ו/או עם חברים ממליצים בחום על Conmigo - כאן תקבלו חוויה אחרת ומיוחדת עם אווירה מופלאה, שירות מוקפד, מנות מפתיעות (אגב , כל פעם יש תפריט שונה ובמחיר שונה) מכל מה שאתם מכירים. לפני שאסיים אשתף שעלות הארוחה אותה אנו דגמנו הינה רק 249 ש"ח (לא כולל שתיה) שזה שווה בטירוף. אתם עוד פה? רוצו בדקו עם עידו מתי הערב הבא מתקיים והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

Conmigo 

כתובת:
שדרות הרכס 13
מודיעין

לפרטים והזמנות :
052-8081522

המקום כשר בהשגחת הרבנות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה