יום ראשון, 26 במרץ 2023

יקב כהנוב- כשאיכות וטעמים נפגשים


אנחנו מאוד אוהבים לבקר ביקבים השונים ברחבי הארץ, יודעים לזהות יין איכותי ונהנים להחשף לסיפורים שמאחורי היינות השונים. הפעם שמנו פעמנו דרומה לעבר יקב כהנוב - הלוא הוא יקב בוטיק משפחתי הממוקם בליבם של כרמי המשפחה בסמיכות לגדרה. 

משפחת כהנוב היא דור רביעי למשפחת כורמים- סב המשפחה, אליעזר כהנוב, הגיע מאירופה למושבה כחלוץ, בראשית המאה העשרים ונטע את כרמו הראשון.

ענבי היקב מהווים כאחוז מכלל יבול המשפחה, כך שמתאפשרת ברירה ובחירה קפדנית של האשכולות אשר הופכת את יינות כהנוב למיוחדים וייחודים. יינות אלו מופקים בשיטות מסורתיות ובציוד חדש, ללא סינון (יתכנו משקעים). ייצור זה משקף את היקב ויינותיו - עולם חדש אך בעל שורשיות ומסורת רבת שנים. כפי שציינתי בתחילת הכתבה מדובר ביקב בוטיק, איכותי ומשפחתי ובשל עובדה זו כל בקבוק מקבל תשומת לב אישית וחמה מבני משפחת כהנוב, אשר עומלים בכפיהם ומייצרים את היין בעבודת יד. ההכרות העמוקה של המשפחה עם הכרמים מאפשרת אינטימיות עם כל כרם וכל זן, אינטימיות ואהבה אלו הן שמעלות על נס ומייחדות את יקב כהנוב ואת יינותיו.




את היקב הכרנו די במקרה עת הגענו לפוד טראק של Steak it Izi (אגב, מוזמנים לקרוא אודות הביקור כאן) ביום שישי לפני שבועיים ומודה!! מזל שנחשפנו אליו כי הוא סופר מדהים ומיוחד המפיק יינות משובחים במיוחד. כאן טעמנו מבחר יינות - כל אחד טעים מקודמו. ישנה אופציה להגיע ולהנות ממבחר טעימות + מילוי+ כוס ממותגת במחיר מצחיק של 50 שקלים בלבד. או לחילופין לרכוש בקבוק שלם (בקבוק מסדרת הבילויים במחיר של 70 שקלים או בקבוק מסדרת כהנוב במחיר של 120 שקלים). 





אז זה לא כמו הרבה יקבים אחרים בהם יש היצע נרחב מאוד, כאן יש 2 סדרות של יינות והן מדויקות וטעימות בצורה מעוררת השראה. 

אז כפי שציינתי היקב מפיק 2 סדרות ביניהם::
סדרת הבילויים - יינות אדומים המשביחים כ 6 חודשים בחביות. הסדרה כוללת גם יינות לבנים ורוזה.
סדרת כהנוב - יינות עוצמתיים המתיישנים בקרוב לשנתיים בחביות.
מגנום - יינות Premium Reserve נדירים ועשירים בטנינים שהתיישנו כ-40 חודשים בחביות עץ אלון.
המיוחדים – יין בסגנון פורט ויין מתוק איכותי במיוחד.

בין היינות המעולים שדגמנו היו : יין אדום מתוק, יין לבן מושלם, פורטרט- יין בסגנון ווינטג', בלנד,פטיט ורדו,סירה, קברנה סובניון, מרלו,קרניאן ובלנד.












אנחנו התענגנו על היינות המשובחים ואין לי כלל ספק כי נגיע לרכוש ואף להנות מהמתחם בקרוב ממש שוב. אז חברים, אם גם אתם כמונו אוהבים ומעריכים יינות איכותיים זה המקום בעבורכם, הכנסו עוד היום ליקב כהנוב, הזמינו לכם יינות משובחים ו/או כאמור הגיעו בתיאום למקום.  הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!




טלפון לבירורים ותיאומים:
052-2523721

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה