יום חמישי, 23 במרץ 2023

מסעדת אלפרדו פתח תקווה- איטלקית כשרה ואיכותית

מסעדת אלפרדו השוכנת בפתח תקווה הינה מסעדה איטלקית כשרה ומיוחדת בעלת וותק של שנים רבות ולא בכדי. ביקרנו בה לא אחת ובכל ביקור מחדש נחשפים לטעמים מיוחדים, לשירות מוקפד, להיצע נרחב מאוד - כל אלו גורמים לחוויה קסומה ומיוחדת הגורמת לכם לרצות להגיע שוב ושוב. 

במילון מונחי הגסטרונומיה, אלפרדו פירושו רוטב איטלקי עשיר, עשוי שמנת, גבינת פרמז’ן וחמאה. הרוטב מתמזג בטבעיות עם פסטה מסוג פטוצ’יני. המנה המכונה ‘פטוצ’יני אלפרדו’ נוצרה בשנות העשרים של המאה הקודמת, על ידי בעל מסעדה איטלקי בשם אלפרדו די ללו, שגם העניק לה את שמו.

על שם המנה המפתה, האיטלקית כל כך, קרויה רשת “אלפרדו” – רשת שהתחילה כמסעדה איטלקית כשרה ויפייפיה בפתח תקווה ובמהרה הפכה לשם דבר. מסעדת “אלפרדו” מספקת לנו הסועדים בריחה מושלמת מהשגרה. בשעות הבוקר והצהריים תוכלו להנות ב”אלפרדו” מעסקיות משתלמות ובכל שעות היום מציע התפריט טעמים איטלקיים אהובים, הכוללים פסטות, פוקצ’ות, לזניות, סלטים, מנות דגים ועוד.





הגענו בשעת ערב מוקדמת והמקום פשוט המה אדם, אם אתם מתכוונים לבקר ממליצה בחום להזמין מקומות מראש, המקום פשוט מלא כמעט עד אפס מקום (זה מבחינתי אומר הכל וזאת עוד לפני שטעמנו בכלל את המנות).

ראשית הרמנו כוס יין לחיינו כמנהגנו בקודש, הוא מצידו עם יין אדום איכותי ואילו אני עם היין הלבן :




התלבטות קלה, התייעצות עם צוות המלצרים המקצועי ולמנות ראשונות חלקנו: 

פולנטה -  קרם תירס טרי, מיקס פטריות ופרמזן- מי שמכיר אותי יודע שזו המנה האהובה עלי ביותר, על כן כלל לא היו התלבטויות והתברר שזו הייתה בחירה מוצלחת במיוחד- קיבלנו מנה קטיפתית, מתקתקה, מאוזנת בטעמים ומיוחדת מאוד, שילוב מנצח של כלל המרכיבים יצרו פשוט לונה פארק שלם של טעמים בחיך- התענגנו לנו על כל ביס וביס, רק אל תשכחו!! פולנטה אוכלים עם כף!!




סיגר פורמג’יו - עלי סיגר במילוי גבינות, חציל וזיתים שחורים מוגש בליווי רוטב ציזיקי יוגורט- אנחנו מאוד אוהבים גבינות איכותיות על כן כאשר קיבלנו המלצה על המנה ידענו שאנחנו חייבים לנסות, מנה נפלאה, קלילה למרות הטיגון , כלל המרכיבים משתלבים בינהם בהרמוניה מופלאה:






פטריות ממולאות - פטריות שמפיניון ממולאות בתערובת גבינות ועשבי תיבול בציפוי פריך על מצע רוטב אלפרדו- האמת זוהי מנה שהזכירה לי נשכחות, מנה מאוד נוסטלגית עם טעמים ברורים, דומיננטים - 3 פטריות שמנמנות מלאות כל טוב אשר נחות להן באושר על מצע רוטב קטיפתי טעים:






הזוגי מאוד אוהב פיצות איכותיות על כן לא הייתה מבחינתו התלבטות בדבר המנה העיקרית - הוא מצידו בחר בפיצה ביאנקה- רוטב אלפרדו, רוטב פסטו, גבינת מוצרלה ופרמז‘ן- נתחיל מהבצק הדק והטעים, קריספי בשוליים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, רוטב האלפרדו משתלב נפלא עם מבחר הגבינות והפסטו- כל ביס גן עדן של ממש, אוהבים פיצה? עשו לעצמכם טובה ותזמינו לעצמכם אחת שכזו:






אומנם אני באופן אישי תמיד דוגלת בכך שדגים אוכלים רק במסעדת דגים, לאחר המלצות שקיבלתי מצוות המקום החלטתי לקבל מעט אומץ ולהזמין דג מה שהתברר כהחלטה מ-ע-ו-ל-ה. הזמנתי לברק חצי חצי -לברק חציו מטוגן וחציו אפוי בשמן זית ולימון בליווי סלט ירוק- וואו!! איזה גד מעולה, טרי, קריספי מבחוץ ורך במיוחד מבפנים, עסיסי בטירוף ומלא בטעמים נפלאים, הוגש עם הום פרייז מעט שונה ממה שאנחנו מכירים אך טעים בכמה רמות מעל וסלט ירקות טרי ורענן - אלפרדו!! שיחקתם אותה!! שיניתם לי תדמית של שנים.







בשלב הזה היינו ממש מפוצצים אבל כידוע לקינוחים ישנה קיבה נפרדת על  כןן בחרנו לקנח בגבינה ניו יורקית - עוגת גבינה אפויה ביתית, עשירה מאוד, על מצע של עוגיות חמאה בציפוי קרם "שנטילי" וניל-שלמות זה כאן!! עוגת גבינה  נימוחה, קטיפתית, מעט מתקתקה וטעימה במיוחד- הקינוח המושלם לארוחה מושלמת:




העברנו למעלה משעתיים מבלי לשים לב, נהננו מהאווירה הקסומה השררה במקום, משירות מוקפד במיוחד, מטעמים נפלאים ומזמן זוגי משובח במיוחד. אז חברים אם גם אתם מחפשים את האיטלקית הכשרה הבאה זה המקום בעבורכם, ממליצים בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!!




כתובת:
דרך שלמה שמלצר 94, 
פתח תקווה

טלפון להזמנות:
03-9230643

שעות פתיחה:
א’-ה’ – 10:00-23:45
שישי: 09:00-13:00
מוצ”ש – שעה לאחר צאת השבת – 24:00

המסעדה כשרה למהדרין
(חתם סופר פתח תקווה)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה