יום שלישי, 28 במרץ 2023

רשת קנסאי מתרחבת ומשיקה סניף חדש בחולון

מאז שנחשפתי לראשונה לרשת קנסאי התאהבתי וחזרנו שוב ושוב, שוב ושוב- זוהי פשוט הרשת המועדפת עלינו. קנסאי הוקמה במטרה אחת ברורה- להביא בשורה קולינרית חדשה ומרעננת, איכותית ומפנקת לתושבי המרכז באיזור תל אביב ופתח תקווה. כאן תקבלו חווית שירות מוקפדת לצד תפריט עשיר עם מנות יפניות נפלאות ועשירות בטעמים, מרקמים, צבעים וניחוחות ביניהם:  סלטים אסיאתיים עם פרשנות מודרנית, מבחר מרקים מעולים, מגוון מנות מוקפצות, רולי סושי נפלאים, מנות ראשונות מדהימות,קינוחים ועוד כאשר הכל עשוי מחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר. עוד חשוב מאוד לציין כי ישנו בכל אחד מהסניפים פס נקי להריוניות.

ממש לאחרונה הרשת התרחבה והשיקה סניף חדש בחולון, כמובן שיצאנו לדגום, לטעום ולהביא לכם את הבשורה. הסניף רחב ידיים, עם מקומות ישיבה בפנים ובחוץ, השירות סופר מוקפד, מקצועי, אדיב ואיכותי, מוזיקת רקע נעימה מתנגנת לה ברקע והאוכל? אוי כמה שאני אוהבת את התפריט המושלם כאן (שאגב, גם הוא התחדש ). הצטרפו אלי לחגיגת טעמים מושלמת.

כהרגלנו התחלנו עם הרמת כוס יין לחיינו ולחיי הסניף החדש:




גם הפעם נתנו לטל- שף המקום  יד חופשית והוא בחר בעבורנו את המנות המופלאות שכל אחת הייתה טובה מקודמתה. התחלנו עם קימצ'י- חמוצים יפנים- כרוב לבן, גזר, מלפפון בתחמיץ אסיאתי, שומשום, בליווי צ'ילי מתוק- חמוצים פריכים, טריים, טעימים - אחלה התחלה לארוחה מפנקת:




סלט קנסאי- חסה, מלפפון, גזר, בצל סגול, סלק, נענע, ברוטב טחינה יפנית ושפע פקאן סיני- כלל הירקות רעננים וטריים , אליהם מצטרף רוטב טחינה מושלם וקטיפתי שעוטף ברכות את כלל המרכיבים ויוצר סלט מדהים:






סלט עוף יפני- רצועות עוף דקיקות, כרוב לבן, חסה, מלפפון, צנוניות, סלק, בצלי שאלוט קריספי, עלי כוסברה ונענע, שקדים קלויים ברוטב ויניגרט קארי אדום- זה הסלט האהוב עלי, וואי, יכולה לאכול אותו כל יום, כל היום. גם כאן כלל המרכיבים פריכים ורעננים, כלל המרכיבים משתלבים בהרמוניה מופלאה ויוצרים סלט מדהים מדהים שאתם חייבים לאכול:





פופקורן סלמון - חמאת ספייסי, קרם יוזו, טוביקו שחר, שמן צ'ילי- אימל'ה כמה שזה היה טעים, נשנוש פתיחה מדהים ומפנק, זוהי מנה שמוגשת כספיישל בשעות הערב ומבטיחה לכם שאם תטעמו גם אתם תתמכרו:





דג בס ברוטב קארי אדום- רוטב קארי אדום וכמהין, מוגש עם שפע עלים ירוקים- טוב, נתחיל מזה שמדובר במנה חריפה! וואי כל ביס אמרתי לעצמי די!! זה חריף!! אבל לא הצלחתי להפסיק לאכול!! מדובר במנת דג טובה, נימוחה ורכה אשר נחה לה בתוך רוטב מופלא וחריף, כזה שתרצו רק להמשיך ולאכול. מזל שהעלים הירוקים מעט מאזנים את החריפות. אגב, הזוגי שאוכל חריף ברמה הרבה יותר גבוהה ממני לא הבין על מה אני מתלוננת והתענג לו על כל ביס וביס:





בגזרת הסושי הגיע לשולחננו מגש עמוס כל טוב ביניהם: סמוראי רול- אספרגוס, סלמון, מלפפון במעטפת אבוקדו וטונה אדומה, קרם לימון כבוש וצנון יפני. אוסגי רול- סלמון פנקו, אבוקדו, בטטה, בצל ירוק, במעטפת אבוקדו, סלמון, ברוטב טריאקי ושקדים קלויים.  ג'ירו טוביקו רול- טוביקו, קרם לימון יפני, יוזו ושמן צ'ילי. סשימי סלמון צבור, סשימי טונה אדומה, סשימי מוסר ים. נתחיל בעובדה כי זהו הסושי הטעים ביותר שאכלנו עד היום!! אוהבת את האורז שעשוי בדיוק כמו שצריך להיות. שילוב ואיזון בין כלל המרכיבים מדויק ומאוזן מאוד וכל ביס הוא חגיגת טעמים אמיתית לחיך, תענוג צרוף. 








בשלב זה כבר היינו ממש אבל ממש מפוצצים אך טל לא ויתר וחיש מהר הגיע לשולחננו קאי גרין קארי- אטריות חיטה, בצל לבן, ג'ינגר ושום, שעועית ירוקה, קישואים, גמבה אדומה, עלי תרד, בוטנים גרוסים ברוטב חלב קוקוס וקארי ירוק (גם מנה זו מעט חרפרפה), הוגש עם רצועות עוף- מהביקורים הקודמים שלנו זכרתי היטב את המנה המופלאה הזו וגם הפעם היא לא איכזבה, המנה גדולה מאוד , עשירה בטעמים, ניחוח מופלא , צבעים נהדרים וטעם מדהיםםם, אם אתם מתחברים כמונו לקארי הירוק אל פשוט אל תוותרו על המנה המופלאה הזו:






כידוע לקינוחים ישנה קיבה נפרדת והפעם קיבלנו הר של קינוח אוראו שוקלדי מתוק ומושחת מאוד- קסטה שוקולדית אשר בתוכה קרם/גלידה וניל , עוגיות אוראו נחות להן ברכות ושפע של שוקולד חם, מוזהב ומפנק עטף את כלל המנה- וואו!! קינוח מושחת, מפנק וטעים במיוחד- הסיום המושלם לארוחה מושלמת!!





רגע לפני שאסיים חייבת לשתף אתכם כי קנסאי נבחרה להגיש סושי בטיסת אל על הישירה לטוקיו ואף באירוע הגאלה בנוכחות השגריר, שר התיירות ומנכלית אל על הגישו את רולי הסושי המופלאים שלהם- אז שאפו ענק!!

חברים אם גם אתם כמונו אוהבים ומעריכים סושי איכותי לצד מגוון מנות יפניות מופלאות זה המקום בעבורכם, ממליצה בחום על הרשת המונה כיום שלושה סניפים- הראשון בפתח תקווה, השני בתל אביב והשלישי כאמור בחולון. אנחנו נהננו בטירוף מהסניף החדש והאיכותי, אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!!




כשר בהשגחת הרבנות.

כתובת:
שדרות ירושלים 95 
חולון

טלפון:
*6964

שעות פתיחה:
א-ה 11.00 
מוצש חצי שעה מצאת השבת עד 23.00

יש למסעדה הסדר עם החניון - שעתיים חינם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה