יום ראשון, 26 במרץ 2023

קפה גרג באושילנד משיק תפריט חדש אז הגענו לטעום

מי שמכיר אותי ועוקב אחרי הבלוג שלי יודע שאני ממש לא טיפוס של רשתות בתי קפה אולם קפה גרג מתחם אושילנד כפר סבא  כבר מזמן הפך לבית שני שלנו, מאז שהגענו לשם בפעם הראשונה- נחשפנו לטעמים, לניחוחות, לשירות הוקסמנו והתאהבנו. הסניף כשר למהדרין, רחב ידיים , יש מבחר מקומות ישיבה בפנים ובחוץ. השירות בסניף מאוד מאוד מוקפד , צוות המלצרים אדיב, סובלני וסבלני, מכיר את התפריט על בוריו וקשוב מאוד לצרכי הלקוחות, לא אחת שמעתי הן בשולחננו אך גם בשולחנות הסמוכים על נושא רגישות כזו או אחרת אז שאפו. האווירה במקום נעימה וחמימה, ניכר כי חלק גדול מן הסועדים מכירים את הצוות וכי נמצאים כאן באופן קבוע ותדיר. האוכל , או האוכל, וואו, אני מבטיחה לכם שגם אתם פשוט תעופו, מנות שלא מביישות מסעדות שף, הכל טעים בטירוף, מוגש בקפידה , טרי ואיכותי.

למי שלא מכיר ועוד רגע לפני שאמשיך לספר על הסניף הנקודתי בו ביקרנו חייבת לספר מעט אודות הרשת-קפה גרג נוסד אי שם בשנת 1994 בתור בר- קפה חיפאי קטן ואיכותי, אבל שאפתן במיוחד, עם מטרה ברורה - להפנים בתודעת הקהל החיפאי מהו קפה איכותי... עם השנים, נוצר הרצון להפיץ את הבשורה בכל הארץ, וכך הפך בית הקפה הקטן לסיפור הצלחה ייחודי - רשת גרג מונה כיום מעל ל- 100 סניפים ברחבי הארץ ומציעה בכל סניף וסניף מעל ל-20 תערובות אספרסו ייחודית ובלעדיות לרשת המבוססות על זן ערביקה מקולומביה, ברזיל ואתיופיה, אווירה נעימה המשלבת תחושה ביתית עם שירות מקצועי, ותפריט עשיר מאוד שבמרכזו ארוחת בוקר טעימה, עשירה ומפנקת. הרשת לא קופאת על שמריה לרגע, ומקפידה לחדש, להתחדש ולרגש את קהל לקוחותיה ע"י השקת תפריט חדש, מגוון ואקלקטי מדי שנה, המשלב ארוחות מכל העולם וממטבחים מגוונים ביניהם מטבח איטלקי, אסייתי, אמריקאי, בלקני, שוויצרי, מקסיקני, ספרדי וכמובן - ישראלי. כמו כן, מקפידים לגוון ולהפתיע ע"י אימוץ הטרנדים העכשוויים ביותר בעולם, כגון חיבור חלק מהסניפים עם רשת צומת ספרים, שילוב אייפדים בסניפים, נוכחות בולטת בניו מדיה ועוד. והכי חשוב – צוות המסעדה מקפידים לשמור על קשר חם והדוק עם לקוחותיהם, כי בסופו של דבר – זה הכל בשבילנו הסועדים.

אז כפי שציינתי מעלה הסניף משיק תפריט חדש ואנחנו הגענו לדגום, לטעום ולהתרשם.



ראשית כהרגלנו הרמנו כוס יין לחיינו, לחיי הסניף והצלחת התפריט החדש (בטוחני שכולם יעופו עליו):



התחלנו עם מנות ראשונות נפלאות לחלוקה, ביניהן- ארנציני- כדורי ריזוטו פריכים עם פטריות וכמהין, מוצרלה וגבינת מנצ'גו, מונחים על קרם פרש/רוזה , סלסת עגבניות, בלסמי מצומצם ופרמז'ן- התקבלו 3 כדורי אושר עילאי, מנה שבהחלט עולה על הציפיות. 3 כדורי ארנציני נפלאים, חמימים, טעימים ומדויקים בטעמם- וואו אושר כמה שזה היה טעים:






רביולו חציל- בצק פסטה במילוי חציל וגבינות, מונחים על רוטב רוזה וליבת חציל, סלטון עלים, צ'יפס בטטה, פסטו פיסטוק ושמן בזיליקום- וואו, כמה שהופתעתי מהמנה המושלמת הזו. רביולי מבצק פסטה טרי, דקיק וטעים ממולא בחציל וגבינות אשר משתלבים להם בהרמוניה מופלאה, נחים להם ברכות על רוטב קטיפתי וטעים במיוחד - כל ביס מכלל המרכיבים יוצר ממש לונה פארק שלם של טעמים לחיך, תקשיבו לי!! אתם חייבים אבל חייבים לעצמכם את המנה הזו:







ניוקי סלק- ברוטב קרם תרד, ערמונים וגבינת קממבר ברולה- גם כאן קיבלנו ניוקי מדהימים עשוים עבודת יד, נימוחים ורכים ממש כעננים עם קרם קטיפתי ומיוחד עליהם נחה להם ברכות גבינת קממבר צרובה - וואו איזה שילוב טעמים, איזה איזון מדויק, תקשיבו, זו ממש לא מנה שאתם מצפים למצוא ברשת בתי קפה:





בהמלצת הצוות אני בחרתי בפטוציני ירוק וסלמון- ציר ירקות, שמנת ירוקה, חמאה, שום, ברוקולי, תרד, אפונה, שעועית וקוביות סלמון- גם כאן זכינו לקבל מנה נפלאה ואיכותית. סוג הפסטה שאני הכי אוהבת הינו פטוציני וכאן קיבלתי מנה איטלקית אותנטית ונפלאה, הפטוציני הוגש אל דנטה (שלמות, איך שאני אוהבת), עם רוטב נפלא, שילוב של ירקות ירוקים וקוביות סלמון בכמות יפה מאוד- מנה מצוינת וחייבת לציין שמאוד גדולה:






הזוגי מצידו בחר בסלט חלומי ופטריות- קוביות גבינת חלומי, אגוזי מלך ופטריות מוקפצים בטריאקי, שום ופטרוזיליה, על מצע חסות, כרוב, עגבניות שרי, גזר ומלפפון. מתובל בוויניגרט ותערובת גרעינים קלויים-הוא מאוד אוהב את הסלט חלומי שהיה בתפריט הישן והמלצרית החביבה שלנו ציינה כי הסלט הזה אף מוצלח יותר מקודמו לכן החלטנו לדגום אותו מה שהתברר כהחלטה סופר נבונה ונכונה- כלל הירקות רעננים ופריכים, טריים וטעימים, קיבלנו כמות מאוד גדולה של קוביות גבינת חלומי ופטריות אשר הוקפצו בטריאקי מתקתק שמעניק טוויסט מעניין וכיפי לסלט, הסלט מוגש עם פוקצה חמימה וטרייה:






בשלב זה כבר היינו ממש מפוצצים ודי התלבטנו בדבר הקינוח, מנהל המשמרת המקסים שעובר בין כלל השולחנות ובודק שכלל הסועדים מרוצים המליץ על קינוח באונטי- תחתית בראוניז, שכבות קוקוס ומוס שוקולד- אותו חטיף שוקולד האהוב על בעלי מה שמצידו גרר תגובות נלהבות, הוא התענג לו על כל ביס וביס (לצערי את הקינוחים נאלצנו להמשיך לאכול בבית מאחר ובננו הקטן נפצע בידו ונאלצנו לטוס הביתה לטפל בו):






אני ממש לא אוהבת קוקוס על כן בחרתי באופציה הדי בנאלית אך טעימה במיוחד- עוגת גבינה פירורים ללא סוכר- עוגה קטיפתית, טעימה, לא מתוקה מידי- מבחינתי הקינוח המושלם לסיום ארוחה מושלמת שכזו:




אז חברים, כן, אתם לא טועים, מדובר בקפה גרג- המנות מושלמות, טעימות, הכל עשוי בקפידה ואיכותי, מחומרי הגלם הטובים ביותר שיש לשוק להציע והתפריט החדש עוד מוצלח ומפנק מקודמו. האווירה במקום מדהימה , חמימה ונעימה, השירות סופר מוקפד ואיכותי כפי שציינתי מעלה, אין לי ספק כי כל סועד וסועדת יהנו בדיוק כמונו. אתם עוד פה? רוצו לבקר!! הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!!



כתובת:
מתחם אושילנד
עתיר ידע 4, כפר סבא
קומה 1

טלפון:
09-7888611

שעות פעילות:
א- ה 07:30-21:30
יום שישי 09:00-13:00


כשר למהדרין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה