יום רביעי, 8 במרץ 2023

אוסליבן הפאב האירי הכשר במודיעין- והפעם חזרתי למופע הצדעה לביטלס

יש מקומות שאנחנו מגיעים אליהם ופשוט נשבים בקסמם וחוזרים שוב ושוב, אחד מהם הינו אוסליבן הפאב האירי  השוכן במודיעין. ביקרנו לראשונה לפני מספר שבועות ומאז לא הפסקנו לדבר על הביקור שלנו. כאשר ראיתי שיש אצלהם הופעות חיות המתנתי לרגע המתאים וכשמצאתי הופעה שמתאימה לנו מיד הזמנתי לנו שוב מקומות. 

אוסליבן הפאב האירי  זהו למעשה הפאב הכשר הראשון שמביא את חווית הבילוי האירית היוקרתית לאזור מודיעין. הפאב קרוי על שם אחת המשפחות המפורסמות באירלנד, שאחד מצאצאיה הוא שחקן פול נודע. השושלת האירית מקבלת מקום של כבוד וניבטת מכל פינה במתחם הדו מפלסי המפואר של אוסליבן, מעשה ידיו של המעצב הנודע ירון טל: בתפאורת העץ החמימה, בפינת האח שסביבה מתגודדות כורסאות עץ עתיקות, בספות הנוחות, בפינת הפול, במתחם ה VIP ובחללים המשמשים כפינות ישיבה מגוונות. 

אז כאמור הפעם הגענו למופע הצדעה לביטלס, המקום היה מפוצץ עד אפס מקום (ומדובר ביום ראשון אז שאפו ענק), האווירה במקום קסומה ומיוחדת, היו אנרגיות מטורפות וקהל שרק ממתין לרקוד ולשיר לצלילי הלהקה אשר נתנה הופעה מדהימה. 

עוד לפני שאמשיך אשתף כי ממש בקרוב ישנן הופעות נוספות: ב-20.3.23 יתקיים מופע במחווה לביבי קינג The Blues&booz וב-3.4.23 יתקיים  מופע הבלוז אנד בוז במחווה לרולינג סטונס- שווה, ממליצה להזמין מקומות לפני שיגמרו!!





ראשית ולפני הכל הרמנו כוס סנגריה חמה ומדהימה לחיינו, לחיי אסף הבעלים, לחיי המקום ולחיי המופע המרהיב שעוד רגע יחל:




התחלנו עם סלט קיסר- חסה ערבית ברוטב קיסר, קרוטונים ושפע חזה עוף- סלט רענן מאוד עם רוטב קטיפתי טעים במיוחד עם כמות גדולה מאוד של חזה עוף- סלט מעולה, לחובבי הסלטים ממליצה בחום.





למנה עיקרית חלקנו אסאדו מפורק בלחם של סבתא- כריך מפוקצ'ה מלאה באסאדו מפורק ברוטב ברביקיו, בצל טמפורה, חלפיניו, צנוניות ורוטב צימיצורי שמשלים את כל החגיגה. כריך גדול, מלא בכל טוב, כל ביס הינו חגיגת טעמים אמיתית לחיך, מילה שלי, אל אבל אל תוותרו על המנה:







בהמלצתו של המלצר החביב קינחנו בקינוח ג'נדויה- שכבת פייטה אגוזי לוז קראנצית, קרם שוקולד ג'נדויה, ציפוי גלסאז קרמל וטוויל תחרה מוזהב - קינוח שוקולדי מושחת וטעים במיוחד, איזה כיף לקנח בקינוח פרווה טעים ומפנק:





מי שעוקב אחרי הבלוג שלי יודע שאני לא חוזרת למקום שלא נהנתי בו בטירוף, על כן אתם כבר מבינים את טיב המקום, כן?רגע לפני סיום אני חייבת לציין כי ניכר שאסף אוהב את המקום אהבת נפש, לא בכדי המקום פועל כבר כ-13 שנים ומלא עד אפס מקום, הוא עובר בין לקוח ולקוחה, מפנק עם צייסר לחיים, שואל לשלומם של הסועדים , מעניק שירות וסופר פעיל. מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת להביט סביבי וכאן ראיתי סועדים שניכר כי זוהי לא הפעם הראשונה שלהם במקום, כולם ככולם קיבלו שירות מוקפד ואיכותי וזכו לערב מהנה בדיוק כמונו. אז חברים, אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!





כתובת:
שדרות המלאכות 121, מודיעין
(ישפרו סנטר)
יש המון חניה באיזור

טלפון:
077-9968874

שעות פעילות:
א' – ה: 17:00 – עד הלקוח האחרון
שישי: סגור
שבת: 19:00- עד הלקוח האחרון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה