יום רביעי, 22 במרץ 2023

Steak it Izi- פוד טראק חלומי של בשררר

יש אנשים שאנחנו מכירים באמצע הדרך וממש שמחים על כך. כך היה לנו בחיבור עם הצמד הקסום איזי ומירב מ- Steak it Izi או שמא מסעדת ZOKO (עליה שמענו אין ספור המלצות ובעוונותינו הרבים טרם הגענו אליה, אך אל דאגה זה יקרה ממש בקרוב). 

אז.. לאחר שצד את עיני הפרסום שלהם בדבר הגעתם ליקב כהנוב בצהרי יום שישי החלטתי לקחת את הזוגי ולהדרים מעט לשם חגיגות יום הנישואים שלנו שחלו יום אחרי - תודו שזו התחלה סופר טובה לחגיגות- יין טוב ובשרים סופר משובחים. אז הגענו בצהרי יום שישי המוקדמות והוקסמנו מהזוג המדהים ומהבשרים המשובחים ביותר שלהם. מדובר למעשה במגוון רחב של בשרים מעושנים שאיזי מטפל בהם באהבה יתרה. כשמדברים עם איזי מבינים עד כמה הוא אוהב את הבשרים, את מלאכת הצלייה, היישון, האירוח, החוויה הכוללת שהוא מעניק לנו הלקוחות. 

אז כאמור הגענו ליקב כהנוב, כבר מהשביל הופעל היטב חוש הריח וניחוחות הבשרים המעושנים הרקיעו שחקים, אוי הניחוח האהוב עלינו. כאשר חנינו מצאנו במקום עגלת פוד טראק אשר מוציאה תחת ידיה נתחים עשירים, שומניים, עסיסיים וטעימים בצורה יוצאת דופן, ממש בסמוך לה איזי עומד לו לצד המנגל עם נתחים שמנמנים ותפוחי אדמה לוהטים.







מספר דקות וכבר מצאנו לנו פינה כיפית שמצד אחד הרגשנו את השמש החורפית הנעימה אך מנגד היה נעים ומשב רוח קל הורגש לו. חיש מהר מירב הכינה לנו פלטה מלאה בכל טוב שכללה : אסאדו נימוךךך במיוחד, בריסקט, אונטריב מפורק ומתקתק מעט, נקניקיית צוריסוס ביתית ומיוחדת- כלל הנתחים הוגשו עם תפוח אדמה צלוי, רוטב צימיצורי, סלט כרוב ובצל כבוש- טוב!! מי שאוהב בשר ויודע להעריך איכות חייב אבל חייב לעצמו ביקור אצל Steak it Iz כי מה שתקבלו כאן לא תקבלו במקום אחד, אם גן עדן נראה כך אז בהחלט באותו יום שישי הגענו לגן עדן. הבשר נימוך, מתפרק מרוב שהוא רך, מתובל במינימום הנדרש, טעים בצורה יוצאת דופן. 










התאוששות קלה והגיע נתח סינטה מושלםםםםםםםםםםםםם!! חד משמעית!!! הטוב ביותר שדגמנו עד היום!! פרוס לרצועות שמנמנות כאלו שרק תרצו לזלול בהנאה צרופה, אימל'ה כמה שהתענגנו לנו על המגש הזה, בקלילות יתרה יכולנו להמשיך לאכול עוד ועוד נתחים שכאלו, עשו לעצמכם טובה, הגעתם? אל אבל אל תוותרו על המנה המושלמת הזו:





אז חברים, כפי שציינתי מעלה אם גם אתם קרניבורים כמונו, מעריכים בשר איכותי אתם פשוט חייבים להגיע לאחד נקודות הציון של Steak it Iz ו/או למסעדת ZOKO ולנסות את הבשרים האיכותיים שלהם, כי כאן בהחלט תקבלו חוויה שונה ומפתיעה של טעמים מושלמים ומנגד תכירו זוג קסום ומיוחד, אתם עוד פה? רוצו לאתר שלהם ובדקו מתי והיכן מקיים המפגש הבא, הנאה מרובה מצפה לכם, מילה שלנו!!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה