יום שני, 13 במרץ 2023

משק שמעוני ליבוביץ - אטליז בשרים ברמה אחרת


אנחנו מאוד אוהבים לאכול טוב, הן בבית והן במסעדות השונות בהן אנו מבקרים. כאשר אנחנו מצטיידים בבשרים ל"על האש" אנו בוחרים בקפידה את האטליז אליו אנו מגיעים. ברשת ראיתי אין ספור המלצות על  הבשרים של משק שמעוני ליבוביץ', הצגתי בפני הזוגי "שף" הבית בתחום זה והוא מיד הכריז: "ייאלה, מתי נוסעים?" אז נכון, זה מצריך מעט נסיעה אבל היי חברים, זה שווה כל רגע, רק 40 דקות מפתח תקווה ומגיעים לגן עדן של בשרים סופר איכותיים.

אז מי אלו משק שמעוני ליבוביץ' אתם בוודאי שואלים. בשנות ה -70 המוקדמות של המאה הקודמת, רכש קרול ליבוביץ', עולה מרומניה, את משק מספר 2 במושב בית אלעזרי. ביישוב התגוררו דאז מספר קטן של תושבים, אשר התפרנסו בעיקר מענפי החקלאות, הרפתות והלולים.

ליבוביץ' היה איש עבודה חרוץ והוא החל לפתח את המשק עם אשתו, תקווה, ילידת מושבת הפרדסים הסמוכה, הלא היא כיום העיר רחובות. תקווה היתה מחוברת לחקלאות משחר ילדותה. היא אהבה את חיי המושב, את ריח הפרות ולמעשה ניהלה את המשק, החל מהעבודה מול סוחרי הבקר שיועד לחקלאים ועד לחליבת הפרות, כשעלה הצורך בכך.

השניים גידלו וטיפחו במו ידיהם עיזים, כבשים ובקר ברפת, עסקו בייצור חלב וגידול עגלים לבשר. היה זה משק חקלאי פעיל עם יצור עצמי של מזון, שנודע בין היתר בזכות שיטות ומכשור מתקדם, מרכז המזון הייחודי המחולק לתאים וגידול התוצרת החקלאית בשטחים הסובבים. כך הוקם משק לתפארת, הידוע כיום כמשק שמעוני ליבוביץ'.

דור ההמשך, טלי, ביתו של ליבוביץ', בעלה רמי ושלושת ילדיהם, עדי, אסיף ונטע, מתגוררים עד היום במשק, תוך שהם ממשיכים בדרכם של ההורים ומנהלים מרכז לשיווק בשר, מעדנייה ואטליז במקום. השניים מתבססים על ידע וניסיון רב שנים, שעבר בין הדורות מהוריה של טלי, בשילוב עם המומחיות של רמי שמעוני, שעוסק למעלה משני עשורים בתחום האוכל ועולם הבשר בפרט. 

בשר משק שמעוני ליבוביץ' הפך לשם דבר בזכות האיכות המשובחת, הבקרה והבדיקות הקפדניות, התוצרת הטובה ביותר והטעם המצוין של מוצרי המשק ולא בכדי, כאשר תגיעו לאטליז תבינו על מה אני מדברת- כאן תקבלו היצע נרחב מאוד של בשרים סופר איכותיים, בטריות שלא מכירים בהרבה מכירים, במגוון הרחב ולא פחות חשוב מהשירות המעולה.

בחנות ניתן להנות כאמור ממגוון רחב של : בשר בקר, טלה, עוף, אווז, מוצרי עישון, תבלינים וסלטים, מגוון פינוקים קפואים, יינות, מוצרי מזווה ואף מוצרים ללא גלוטן . החנות מסודרת בסדר מופתי בדיוק כמו שאני אוהבת , נקייה ומצוחצחת וכיף לבקר בה. אגב, לפני שמשיך ניתן להכנס לאתר, לבצע הזמנה ולקבל משלוח עד הבית לאלו שמתעצלים להדרים.













אז הגענו ביום שלישי האחרון,  רמי קיבל את פנינו בחמימות, באדיבות ובמקצועיות יתרה, עוד לפני שאמשיך ואספר אודות הקצבייה חייבת לציין שכבר שנכנסנו למקום חשנו באנרגיות החיוביות, בוויב הכיפי שהמקום מציע, אין ספק שכאן מקבלים חווית שירות שלא חווים בכל מקום אחר. התייעצות קלה עם רמי ובחרנו במבחר נתחים איכותיים למנגל הביתי. גם כאן המקררים מסודרים באופן מעורר השראה אשר יגרום לנו הלקוחות לבצע קנייה בכיף:








אז מה אנחנו בחרנו? בין השלל שאספנו היו: נתחי אנטריקוט, חטיפי אסאדו, נתחי סינטה, נתח קצבים, המבורגר ביתי, קבב ביתי , אנטריקוט ועוד ועוד פינוקים סופר איכותיים:












במוצאי שבת החלטנו לעשות לנו ארוחה קלילה והפעם בחרנו בסינטה שהתבררה חיש מהר כמושלמת, הטובה ביותר שהכנו עד היום למרות שהכנו אותה במחבת פסים ביתית, הזוגי חתך לסלייסים, הגיש עם מלח גס לצד סלט ירקות ותפוחי אדמה בתנור- אימל'ה איזו ארוחה, גן עדן זה כאן!! איזו רכות, איזו עסיסיות - צרחות כמה שזה טעים:




חברים, אם גם אתם כמונו אוהבים ומעריכים בשר טוב זה המקום בעבורכם, הכנסו עוד היום לאתר ו/או הדרימו לעבר החנות, הזמינו לכם ממגוון הבשרים שיש במקום ותתחילו להנות ובגדול, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו!!


כתובת החנות:
חנות המשק בבית אלעזרי – רחוב הזית 2

טלפון:
052-818-6881

שעות פתיחה:
• יום ראשון – בין השעות 09:00-17:00
• יום שני – בין השעות 09:00-19:00
• יום שלישי – בין השעות 09:00-19:00
• יום רביעי – בין השעות 09:00-20:00
• יום חמישי – בין השעות 09:00-20:0
• יום שישי – בין השעות 09:00-16:00
• יום שבת – החנות סגורה
• מוצ"ש – צאת שבת עד 23:00 בלילה

• ניתן לאסוף בשעות אחרות בתיאום מראש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה