יום רביעי, 29 במרץ 2023

ארוחה סודית במסעדת ZOKO

לפני מספר שבועות הגענו ליקב כהנוב לדגום את הבשרים המעושנים של Steak it Izi עליהם שמענו כל כך הרבה, כבר שהגענו הודלק ניצוץ ביננו לבין מירב ואיזי המדהימים שבבעלותם גם מסעדת ZOKO  השוכנת בקריית אונו. ZOKO   הינו בר מסעדה בשר שמגיש מגוון בשרים מעושנים, בשרים בצלייה על הגריל, סלטים ותוספות, פלטות משותפות למרכזי שולחן לצד מנות אישיות. על המסעדה האמת שמענו המון המלצות אך עד השבוע בעוונותינו הרבים לא הגענו , מודה ומתוודה הפסד גדול!! 

שבוע שעבר קיבלתי הודעה ממירב כי שוב יש ארוחה סודית והאם אנחנו בעניין, מיד הודעתי שאנחנו נתייצב!! לא היו בכלל התלבטויות!! 

ארוחה סודית- אז התפריט סודי, נבנה במיוחד עבור כל ארוחה אבל תסמכו על איזי שיהיה מטורף כמו תמיד. בתפריט 7-9 מנות בשריות, הכל כמובן מגיע לצד תוספות וסלטים ואף קינוח בסוף. מלבד התפריט העשיר יש בר פתוח חופשי שכולל מגוון רחב של בירות מהחבית, יינות אדומים ולבנים, מגוון אלכוהול, שתיה קלה ומוגזת - בקיצור הכל!! עלות סועד 350 ש"ח- תבואו רעבים!!  זוהי למעשה ההודעה שקיבלנו ממירב, לא עוד פרטים נוספים!! 

אגב, עוד לפני שאמשיך חייבת לשתף כי הארוחות הסודיות הבאות יהיו בתאריכים: 19.4.23 ו- 1.5.23- ממליצה בחום להרשם ויפה שעה אחת קודם אצל מירב- 050-4481818.

נרגשים , סקרנים  ואף רעבים כדרישת מירב יצאנו לעבר המסעדה במועד שנקבע, כבר שנכנסים למסעדה מבינים שוואלה הגענו למקום הנכון, איזה אנרגיות, איזה וויב מטורף, אווירה של בר קיבוצי של ממש עם מוזיקת רקע צעירה ותוססת, צוות אדיב, משפחתי לא מתיימר ולא שגרתי, בהחלט המקום שתרצו לשוב עוד ועוד ועוד ועוד וזה עוד לפני שהתחיל לו הערב.






ניכר כי הרבה מן הסועדים מגיעים לפה ולא בפעם הראשונה/שניה או שלישית, הם פשוט הפכו לבני בית ואם נודה באמת לגמרי מבינה מדוע. מירב ואיזי עוברים בין הסועדים, מרימים צייסר לחיים, שואלים, מתעניינים ומעבירים חוויות על החיים ועל אוכל בפרט. הגענו בשעה שמונה כמתבקש ויצאנו מהמקום אחרי השעה 23.00 וזה היה אחד הערבים הכי כיפים שהעברנו לאחרונה הן מבחינת האוכל הטעים בטירוף שיצא לאורך כל הערב עד שלא נותר מקום לפירור, הן מבחינת האווירה, הן מבחינת האלכוהול שזרם כמים והן מבחינת הצוות שיעשה הכל אבל הכל שכל סועד וסועדת יהנו בטירוף. 




נראה לי שכבר חפרתי יותר מידי, רוצים לדעת מה היה לנו? אז כאמור כפי שציינתי בתחילת הכתבה היה ה-מ-ו-ן בשר. על השולחן ממתין לכל סועד צלוחית עם צימיצורי חלומי (חד משמעית הכי טעים שאכלנו), חריף ושום קונפי, מלח ופלפל גס למי שצריך חיזוק. 





להתחלת הערב וכדי להתעורר קיבלנו שקית של "חטיף דוריטוס" שרק נשמע תמים , עליו נחים להם רצועות שווארמה חלומיים עם טחינה וסלסת עגבניות - טוב, כמה שלא רצינו לסיים את המנה כי העדפנו לשמור את המקום בקיבה לבשרים הכבדים לא הצלחנו להפסיק לנשנש, זה פשוט טעים!! שיחוק של מנה ויציאה מהקופסא (מנה שמצטלמת פחות טוב אבל תאמינו לי שטעימה בטירוף):





אונטריב מפורק מתוק וטעים במיוחד כאשר עליו נחה לה לביבת תפוחי אדמה קריספית וטעימה (זכרונות מבית סבא וסבתא), אסאדו מושלם ונימוך שלא אכלתם כזה עד היום, מבטיחה לכם, מוגש עם בצל מוחמץ, ספריבס טלה מושלםםםםם שמתפרק לכם מן העצם, סינטה, נתח אנטריקוט שמוגש על שיפוד ופילה בקר המוגשים עם קוביית ציפ'ס תפוחי אדמה מושלם וסלט כרוב מרענן ועוד נתח שלדאבוני לא זוכרת מה זה היה , הוגש עם ציפס ורוטב מושלם:


















תקשיבו זה פשוט ה-מ-ו-ן בשר, אתם אפילו לא יכולים לתאר לעצמכם עד כמה התפוצצנו, איזי וצוות המלצרים ממשיכים לעבור בין הסועדים ושואלים באם מישהו מעוניין בתוספת (לדעתי נדיר מי שיכול להוסיף עוד). הבשרים פשוט מעולים, כל מנה מוצלחת וטעימה מקודמתה ברמה שאתם אפילו לא יכולים לתאר לעצמכם. הבשרים איכותיים ועשויים ברמת עשיה מדוייקת, כולם ככולם רכים, עסיסיים, שומנים במידת הצורך וטעימים להפליא. אין לי כלל ספק כי ממש בקרוב נגיע לכאן שוב עם חברים מאחר וכאן אתם מקבלים תמורה סופר מלאה פלוס פלוס על התשלום.  

כפי שציינתי כבר בתחילת הכתבה האלכוהול זורם כאן כמים, אנחנו מצידנו בחרנו הוא ביין אדום ואילו אני ביין לבן, בין לבין הוא התפנק גם עם צייסרים של ערק איכותי. אתם כבר מכירים אותי נכון? לקינוחים ישנה קיבה נפרדת ואכן דגמנו טעימונת מבר הקינוחים המפנק שכלל קינוחים שוקולדיים טעימים:





זה היה באמת אחד הערבים הקסומים והכיפים שהעברנו, זו לא עוד חווית מסעדה רגילה אלא אירוע שונה ומיוחד מאוד, ממליצה להגיע ולהנות מדייט איכותי, מערב עם חברים. אתם עוד פה? רוצו ותבדקו מתי יש ארוחה סודית נוספת, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. אגב, המסעדה פתוחה מידי יום לא רק לארוחות סודיות. 



כתובת:
קק"ל 4
קריית אונו

טלפון:
054-678-5053

שעות פעילות:
יום א׳: 18:30–23:00
יום ב׳: 18:30–23:00
יום ג׳: 18:30–23:00
יום ד׳: 18:30–23:00
יום ה׳: 18:30–0:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה