יום חמישי, 9 במרץ 2023

קופסת ההפתעות של הדר

לפני מספר חודשים קיבלתי לראשונה קופסא סופר מפנקת וכיפית מבית הדר אפיפית , הקופסא החזירה אותי לשנות ילדותי וכל רגעי הנוסטלגיה התעוררה אצלי. לשמחתי הרבה לפני מספר ימים הגיעה קופסה סופר מפנקת נוספת ובתוכה מספר חידושים והפתעות. המותג קיים בשוק כבר משנת 1949 . מניחה שרובכם מכירים את המותג אשר מציע ליין מוצרים כבר שנים רבות לצד מוצרים חדשים שכל הזמן ממשיכים להתחדש ולהפתיע.




חברת הדר אפיפית מתמחים בייצור מאפי ביסקוויט, קרקרים, עוגיות סנדוויץ בשלל סוגים ותוספות (כאן נמצא מגוון רחב של עוגיות עם קמח לבן, ללא סוכר, עם קמח מחיטה מלאה, שיפון, כוסמת ועוד ועוד). שלל מותגי המוצר משווקים תחת המותג "הדר" כבר שנים רבות ואף חברות שונות נעזרות בשירותי המפעל לייצור ביסקוויט הקסטה, הקרמבו, עוגיות הסנדוויץ חיוכים של עלית ועוד המון מוצרים אחרים. כמו כן המותג מיצר תחת המותגים הפרטים של רשתות השיווק: שופרסל, יש, רמי לוי, אושר עד ועוד.

הדר אפיפית הנה בבעלות בין דורית ארוכת שנים של משפחת מרמור (אב ובן) ומאז 2019 בניהול שוטף של מנכ"ל החברה, רן כ"ץ.מפעל החברה הפועל בנוף הגליל, מעסיק כ-200 עובדים, קולט עלייה ומסייע בקליטת עובדים עם צרכים מיוחדים.




כיף לראות שלצד המוצרים הנוסטלגיים ישנם המון חידושים והפתעות קולינריות שמתחדשות מידי זמן. אז הצטרפו אלי לחגיגה מפתיעה ומיוחדת- מבחר עוגיות תירוש, בינהם: בציפוי שוקולד- הטעם המקורי והמוכר, בטעם מלוח מתוק ובטעם קרמל. עוגיות חיות הנוסטלגיות והטעימות, מבחר ביסקויטים נפלא , פירורי ביסקויטים.










להיט היסטרי לדעתי, פעם ראשונה שטועמת- חטיף אפונה במבחר טעמים, חטיף בריא וטעים, מכיל כ-10 גרם חלבון - וואו, בעייתי, אי אפשר להפסיק לנשנש.




אז... ראשית מלבד היותם מוצרים מעולים וטעימים במיוחד פירורי העוגיות והביסקויטים של המותג מהווים כבסיס מעולה להכנת קינוחים ו/או כדורי שוקולד נפלאים. הפעם עם הפירורים הכנתי כדורי חלווה, טחינה וסילאן מדהימים, משתפת אתכם במתכון המעולה:

המצרכים:
שקית פירורי ביסקויטים שוקולד או וניל של הדר
3/4 כוס סילאן
1/2 כוס טחינה 
1 כוס חלווה מפוררת
1 מיכל שמנת מתוקה
1 כף אבקת קקאו (לא חובה)

לציפוי: קוקוס , שבבי אגוזי מלך, שבבי שקדים, שבבי פיסטוקים.

אופן ההכנה:
בקערה מערבבים את כל החומרים ומקררים כ-40 דקות במקרר, יוצרים כדורים בגודל כדור (במידה והתערובת דביקה מרטיבים מעט את הידיים) ומצפים בכל ציפוי שעולה על רוחכם .



מהביסקויטים הכנתי עוגת ביסקויטים פשוטה, נוסטלגית וטעימה, אם תרצו מתכון רק תנו קריאה ואשמח לעזור.




אז חברים אם גם אתם מחפשים את המוצרים הטובים שיש לשוק להציע במחירים נגישים ונוחים זה המקום בעבורכם, הכנסו עוד היום לאתר של הדר אפיפית התרשמו מהמבחר הרחב מאוד ורכשו עוד היום. הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה