יום שלישי, 14 במרץ 2023

אוהבים סושי? רוצו לסושימוטו


זה שהמאכל האהוב עלי הינו סושי אתם כבר יודעים, נכון? הפעם הדרמנו מעט בכדי לטעום את התפריט העשיר והמפנק של ״סושימוטו״ וחזרנו מאוהבים. זכינו להנות מתפריט כשר , מגוון ועשיר של סושי, מוקפצים, מבחר מנות ראשונות, מרקים ועוד. אגב, עוד לפני שאמשיך חייבת להרגיע את ההריוניות שבחבורה, כאן תוכלו להנות מסושי בפס סושי סטרילי עבורכן. 

כבר שהגענו למקום הבנו שהגענו למקום הנכון, אווירה קסומה ומגניבה, וויב מדליק, שירות מוקפד, ותפריט סופר עשיר ומגוון, כך שכל אחד ימצא את מבוקשו. מה שעוד חשוב לי לשתף אתכם זה שלמעשה מדובר בבר סושי מגניבבב!! כאן לצד הסושי המעולה תקבלו מגוון רחב של משקאות אלכוהול מובחרים, איכותיים וטעימים, בינהם: מבחר קוקטלים, יינות מעולים, בירות, צייסרים ועוד ועוד.




אז מה היה לנו? ראשית כהרגלנו בקודש הרמנו כוס יין לחיינו - אני כהרגלי לבן גוורץ ואילו הזוגי בחר ביין אדום איכותי:


למנות ראשונות חלקנו נאמס ויאטנמי דף אורז פריך במילוי עוף גזר וכרוב, מוגש על עלה חסה ברוטב צ'ילי הדרים- טוב, מי שמכיר אותי יודע שזו המנה הראשונה המעודפת עלי, אני יכולה להתענג ארוחה שלמה על המנה הזו וזו כאן עלתה על כל הציפיות, שילוב טעמים מדויק ומאוזן מאוד, הרוטב מושלם וכל ביס זו פשוט חגיגת טעמים אמיתית לחיך:




כיסווני וון טון - כיסוני בצק מטוגנים במילוי עוף קצוץ בתיבול עדין- אימל'ה ואבל'ה איזו מנה  טעימה, כיסונים קטנים של אושר צרוף, הכיסונים עשוים מבצק עדין ודקיק ממולאים במילוי מושלם בתיבול עדין ומאוזן- תקשיבו אתם חייבים לטעום כי כל מה שאסביר לא יכול להמחיש באמת את הטעם המופלא:






עוד רגע ולפני שהזמנו סושי החלטנו להרגיע את החיך עם מרק איכותי והאהוב עלינו ביותר- מרק טום יאם- מרק תאילנדי חמוץ חריף עם קוביות דג לבן, עגבניות שרי, פטריות שמפיניון, בצל ירוק, כוסברה וקרם קוקוס- וואו!! איזה משחק של טעמים, איזה שילוב מוצלח של מרכיבים, שילוב קוביות הדג הלבן הקפיצו את המרק עוד ועוד מעלה. המרק קטיפתי ומעט חרפרף ומבלי שתשימו לב תחסלו אותו עד תום בשניות ספורות:




בהמלצתו של שי הבעלים הזמנו וולקן טונה - רול בטמפורה אצה בחוץ, אבוקדו, טמגו, מלפפון, עטוף טרטר טונה אדומה ברוטב סויה שומשום, בצל ירוק מסולסל וטוביקו שחור- אימל'הההההה צרחות כמה שזה טעים, 5 פרוסות של רול חלומי, חד משמעית!! הטוב ביותר שדגמנו עד היום!! איזה טעמים, איזה שילוב, איזה איזון, כלל המרכיבים משתלבים להם כאן בהרמוניה מופלאה ויוצאת דופן, מבטיחה לכם שבאמת כתיבת שורות אלה מה שמתחשק לי עכשיו זה לזלול עוד מנה שכזו:




סמוקי רול-  דג לבן, קנפיו, בטטה טמפורה, אבוקדו עטוף סלמון ברנר וטריאקי מעושן, סלייס לימון- גם כאן בדיוק כמו ברול הקודם מדובר בסושי ברמה גבוהה מאוד, האורז דביק בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, כלל המרכיבים משתלבים להם באיזון מדויק, שילוב טעמים מפתיע וייחודי- כל ביס הינו לונה פארק שלם של טעמים:






ספייסי רול- טונה, בטטה טמפורה, אבוקדו, צילי יוזו, עטוף בסלמון צרוב בברנר עם טריאקי, טוגרשי, סלייס צילי ובצל ירוק- אין ספק שמי שאמון על התפריט כאן יודע את העבודה, כל ביס הוא פשוט גן עדן, שילובים מפתיעים הן מבחינת צבעים, מרקמים, טעמים וניחוחות, שלמות זה כאן, חד משמעית!!





קינחנו בעוגת פיסטוק חלומית ומיוחדת - מוגשת עם רוטב קולי פטל חמצמץ ומיוחד- טוויסט של טעמים מתוקים וחמוצים אשר מאזנים האחד את השני, איזה כיף להנות מקינוח פרווה טעים במיוחד.




 אז חברים, אם גם אתם כמונו אוהבים ומעריכים סושי טוב ואיכותי זה המקום בעבורכם , אנחנו נהננו בטירוף ואין לנו כלל ספק שנחזור לכאן שוב למרות המרחק מאיזור המרכז, זה בהחלט שווה את זה. אתם עוד פה? רוצו ובקרו במקום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

המסעדה כשרה כפי שציינתי מעלה:





כתובת:
הנחשול 22
יבנה

טלפון להזמנות:
079-611-2233

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה