יום רביעי, 8 במרץ 2023

בורקסים טבעוניים וטעימים במיוחד


השנה הזמנו מספר חברים לסעודת פורים, ביניהם גם חברים טבעוניים- משימה לא פשוטה כלל וכלל. בתזמון די מושלם הגיע משלוח עמוס כל טוב לפני מספר ימים ודאגה אחת הוסרה מליבי, ידעתי מיד מה אני מכינה לאורחים ואיך הפעם אפנקם במיוחד עם שלל מטעמים נפלאים. 

חברת Violife המספקת אלטרנטיבה טבעונית לגבינות טעימות משיקה בימים אלו שלושה מוצרים חדשים: קממבר, פתיתי בסגנון פרמזן ופתיתים בסגנון צ'דר- מוצרים סופר טעימים ששאר החברים שממש לא טבעוניים זללו בהנאה מרובה.

Violifeמבית Upfield הינה החברה הגדולה בעולם לייצור מוצרים מהצומח, המובילה העולמית בתחום ובעלת ניסיון של יותר מ-30 שנים בפיתוח וייצור מוצרים טבעוניים. בימים אלו מרחיבה את שוק המוצרים ללא לקטוז ומהצומח והמצליחים שלה בשוק הישראלי.

Violife שהוכתרה למותג המועדף בלמעלה מ-50 מדינות בעולם בקרב אנשים המעדיפים אלטרנטיבה טבעונית לגבינות טעימות ועשירות, החליטה לאור הביקוש העולה לתחליפי גבינה גם בישראל להשיק שלושה מוצרים חדשים. כל המוצרים ללא לקטוז, אינם מכילים אלרגנים, הם ללא אגוזים, ללא GMO, ללא חומרים משמרים ומועשרים בויטמין B12 ו 100% ויגן פרנדלי. שלושת הטעמים החדשים שמושקים בימים אלה וניתן להשיגם ברשתות השיווק ובחנויות הטבע.

אז מה היה לנו?

Violife בסגנון צ'דר בוגרת מגוררת - בעלת טעם עשיר, מתאימה להקרמה של תפוחי האדמה או לפיזור על הפיצה ומצויינת גם כצ'דר מגוררת למנות פסטה, פשטידות וסלטים.

פתיתי פרוסיציאנו בסגנון פרמז'ן - בטעם ארומתי ועשיר בדיוק כמו פרמז'ן מהחי, רק ללא לקטוז ואלרגנים אחרים. הפתיתים מצויינים - למנות פסטה, מאפים וסלטים.

LA ROND בסגנון קממבר - בטעם קממבר רך, עגול וקרמי ומתאים לשימוש חם או קר. אפשר להשתמש בו לאפייה בתנור, לטיגון במעטפת פירורי לחם במחבת חמה, או הישר מהאריזה – לקרקרים או לצד פירות יבשים וכוס יין.



אז את הקממבר הגשתי לצד כוס יין אך לצערי לא הצלחתי לצלם כי נחטפה בשניות ספורות.

מפתיתי הפרמז'ן והצ'דר הכנתי בורקסים מושלמים, תקשיבו זה טעים בטירוף!!

ניתן למלא במבחר מילויים לפי העדפותיכם, אני הפעם בחרתי במילוי גבינות ובמילוי פיצה (לילדים).


את הבצק עלים חילקתי ל-4 חלקים שווים.

למילוי הפיצה:
1 רסק עגבניות
כפית שום כתוש
בזיליקום מהגינה קצוץ דק
מעט אורגנו טרי מהגינה גם הוא קצוץ דק
מלח
מעט מים

לערבב את כל הרוטב היטב.


אופן ההכנה:
למרוח בנדיבות מהרוטב, לפזר "גבינת" צ'דר, לגלגל , לפרוס ולהניח בתבנית , מעל להתיז מעט ספרי שמן ושומשום בנדיבות.

למילוי ה"גבינות":
חצי קממבר
שקית פרמז'ן מגורדת
שקית צ'דר מגורדת
מעט תרד קצוץ דק

לערבב היטב את כל המרכיבים.

אופן ההכנה:
למרוח בנדיבות מהמילוי, לגלגל , לפרוס ולהניח בתבנית , מעל  להתיז מעט ספרי שמן ושומשום בנדיבות.




מאחר ורק חלק מן הסועדים היו טבעוניים הגשתי גם ביצים קשות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה