יום שלישי, 7 במרץ 2023

מסעדת כרמים - פנינה קולינרית מיוחדת שאתם חייבים להכיר

במסעדת כרמים השוכנת במושב סגולה ביקרנו כבר מספר פעמים וכל פעם אנו נהנים בטירוף מחדש. המסעדה הוקמה כבר אי שם בשלהי 2002 ומשם הפכה לשם דבר. התחילה את פעילותה כמסעדה קטנה בלב משתלה, עם 30 מקומות ישיבה, מטבח קטן ובו שף מוכשר – סהר רפאל. במהרה, הפכה כרמים לפנינה קולינרית דרומית וכך נפתחה מסעדה נוספת בבאר שבע.

מאז ועד היום כרמים נחשבת לאחת ממסעדות השף המובילות בארץ ומציעה לקהל לקוחותיה חוויה קולינרית מרעננת ומתחדשת כל העת. היא נקודת מפגש בין מטבח צרפתי קלאסי למטבח ים- תיכוני ישראלי, המשלב טעמים עזים מהמטבח העיראקי של השף לבין הקלאסיקה הצרפתית.

תו האיכות של המסעדות מתחיל בגידול הירקות בחממות סמוכות במושב סגולה, טיפוח כרמי עצי זית המשמשים לייצור שמן הזית במסעדה ועד לקונדיטוריה פרטית הפועלת בתוך המסעדה. התוצרת הטרייה שמוגשת במסעדות משקפת את האני מאמין של השף – הישענות על חומרי גלם טריים, נגישים ועונתיים.




האווירה העוטפת את המסעדות היא חלק בלתי נפרד מהקסם: סביבה כפרית, קווים נקיים ותאורה נעימה. כאן נזכה להנות מתפריט ארוחות בוקר מפנק, מנות ראשונות עונתיות, תפריט בשרים מנתחים אשר עוברים יישון על- ידי השף, מבחר יינות ישראליים עשיר וקינוחים נפלאים.





אז... נראה לי שדיברתי כבר יותר מידי ואתם ממש רוצים לשמוע את חוויתנו מביקורנו במקום. לפני כשבוע יצאנו ליום סיור מהנה ונחשפנו לחלק מהתכנים שיוצגו בפסטיבל דרום ירוק, את סיום היום המהנה הזה קינחנו במסעדה המעולה ששוב הפתיעה ובענק. 

כהרגלנו בקודש התחלנו את הארוחה הוא מצידו עם בירה צוננת וקרירה ואילו אני עם כוס יין גוורץ איכותי:




למנות ראשונות חלקנו ב: סביצ'ה יווני - נתחי דג ים טרי עם עגבניות שרי, בצל סגול, ארטישוק, זיתי קלמאטה ועשבי תיבול בשמן זית ולימון על קרם צזיקי- מנה סופר פרשית ורעננה, נתחי הדג טריים ורכים במיוחד, משתלבים בהרמוניה מדויקת בין שאר המרכיבים והתיבול העדין אך דומיננטי:






קרפצ'ו סינטה- בלסמי מרוכז, שמן זית, פרמזן, פיסטוקים קצוצים וטוסטונים- לבקשתנו הפרמזן הוסר מהמנה. נהננו מפרוסות סינטה דקיקות, איכותיות, מתובלות במתינות רבה בבלסמי מרוכז ושמן זית - מנה שכביכול סופר פשוטה אך סופר מדויקת וטעימה:






למנה עיקרית אני מצידי בחרתי בסטייק אנטרקוט-  נתח מיושן ועסיסי במשקל 300 גרם , צלוי בגריל- נתח משוייש בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, עשוי במידת הצלייה המדויקת, נתח איכותי מאוד, כל ביס לונה פארק שלם של טעמים לחיך, אימל'ה, כמה עסיסיות, עונג צרוף:




הזוגי הקרניבור מבין שנינו בחר בפריים ריב אנטרקוט על העצם -נתח אצילי עשיר בטעמים- אימל'ה ואבל'ה איזה נתח, איזו עסיסיות, איזה מראה מושלם, גם הוא מצידו הכריז כי זהו אחד הנתחים הטובים שזכה לאכול , למרות שאני התענגתי על הנתח שלי לא הצלחתי לעמוד בפיתוי ודגמתי גם ממנו ותקשיבו!! אבל תקשיבו טוב!! אם גן עדן נראה כך אז הגענו אליו- וואו!!! שלמות זה כאן:








הנתחים מגיעים עם תוספת לבחירה תפו״א | פירה | צ׳יפס | סלט ירוק | שעועית ירוקה- אני בחרתי בציפס והוא מצידו בחר בתפוחי אדמה וסלט ירוק- גם כאן הכל טרי, מדויק וטעים. כמו כן ניתן לבחור ברטבים: יין אדום | פלפלת | צ׳ימיצ׳ורי- מילה שלי לכו על הצימיצורי כי הוא נדיר.

בשלב זה כבר לאף אחד לא נותר מקום אך אתם כבר מכירים אותנו- לקינוחים ישנה קיבה נפרדת. במקום יש מבחר רחב של קינוחים חלביים וקינוח פרווה אחד, אז בחרנו בו- כנאפה טבעוני- אגוזים בקינמון. סורבה קוקוס- קינוח קליל, לא מתוק מידי- קינוח טעים וכיפי לסיום ארוחה סופר מושלמת.





אז חברים, אם גם אתם אוהבים מסעדות שמציעות תפריט עשיר, משובח ואיכותי, מבקרים בדרום ו/או מתגוררים באיזור ממליצה בחום לקפוץ ולהנות. אגב לנו יצא להגיע במיוחד מפתח תקווה מספר פעמים וזה בהחלט שווה את הנסיעה כי כאן באמת מקבלים חוויה שלא מקבלים בכל מקום. שילוב בין האווירה הקסומה, השירות המוקפד, האיכותי והאדיב, האוכל הטעים, היינות המשובחים- כל אלו יצרו בעבורכם את הבילוי המושלם והאולטימטיבי, אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!

ישנה אפשרות לקיים אירועים פרטיים בחדר ייעודי. רגע, לפני סיום- יש חנייה בשפע.


כתובת:
שדרת האיכרים 70, מושב סגולה

טלפון להזמנת מקום:
08-8505859

שעות פתיחה:
שני – שבת
בין השעות 09:00-00:00


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה