יום שלישי, 7 במרץ 2023

יומי פתח תקווה מתרחבת ועוברת מקום

אוהבים סושי? אנחנו מאוד אוהבים ואם בא לי להתפנק בוחרת בארוחה שכוללת בין היתר רולים של אושר צרוף. שבוע שעבר החלטתי שאין לי חשק לבשל ארוחת צהריים לבני משפחתי והפעם בחרתי להתפנק עם ארוחה דשנה מרשת YO-MI. הרשת קיימת כבר מספר שנים בעיר ואנחנו מאוד אוהבים להזמין מהם לעיתים קרובות. לאחרונה העתיקו את מקומם לרחוב בר כוכבא 3 (סמוך לחנות בום), התפריט עודכן והורחב מאוד וכיום ניתן להנות ממבחר מנות עיסקיות, מנות ווק, אורז, מרקים, סלטים ועוד, כל זאת כמובן לצד רולים איכותיים של סושי מובחר. סושי באיכות גבוהה, עשוי מחומרי הגלם והדגים הטריים ביותר לצד שימוש נרחב בירקות וקשת טעמים מהמזרח. 




ניתן לבצע משלוחים ו/או איסוף עצמי במקום. כמו כן במקום החדש ישנן מספר פינות ישיבה לאכילה במקום (שאפו על השדרוג). השירות במקום מוקפד מאוד, אדיב וסובלני. הכל נעשה לעיני הלקוח בטריות אין סופית.

אז כאמור הפעם החלטתי להזמין לנו ארוחת צהריים דשנה ומפנקת ועל כן הזמנו ארוחות עיסקיות במחיר סופר משתלם לצד רולים של סושי מפנק וטעים במיוחד.




אז מה היה לנו?

ראשית הזמנתי לזוגי מרק טום קא קאי- חלב קוקוס, גמבה, בצל, פטריות, עגבניה, כוסברה. ניתן לבחור עוף / טופו- וואו!! מרק מדהים, סמיך וקטיפתי בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, התענגנו על כל ביס וביס, אנחנו באופן אישי בחרנו בתוספת עוף שהוגש בכמות גדולה מאוד. מי שאוהב את המרק הזה ממליצה לא לוותר:




ארוחה עסקית ראשונה כללה: אגרול קריספי וטעים במיוחד, עוף בלימון ואורז לבן. כאמור האגרול קריספי וטעים במיוחד, חם חם וטרי. העוף בלימון רך ונימוח בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, מדויק בטעמו ובשילוב הטעמים, הוגש לצד אורז לבן דביק בדיוק כמו שהחבר'ה שלי אוהבים:





ארוחה עסקית נוספת כללה: למנה ראשונה בחרנו בחמוצים קימצ'י, פאד תאי- אטריות אורז מוקפצות , נטיפי ביצה, גזר, בצל ירוק ונבטים. את הקימצ'י שלהם אנחנו מכירים ומאוד אוהבים, על כן מזמינים לעיתים קרובות מאוד. ירקות פריכים, רעננים וטעימים במיוחד. מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת פתאי וזה היה מושלם- שאפו ענק!! איטריות האורז עשויות בדיוק כמו שאני אוהבת, עם כמות נכבדת של רצועות בקר דקיקות. מתובל באיזון מושלם- מנה מדהימה:




ארוחה עסקית אחרונה כללה: בקר סצו'אן- בקר מוקפץ עם ירקות ברוטב סצ'ואן. מוגש עם אורז לבן- זוהי המנה האהובה על הזוגי וגם כאן נחלה הצלחה מרובה, מנה מאוד עשירה בטעמים נפלאים ובכמות מאוד מכובדת של בקר. המנה כל כך גדולה שאפילו הוא לא הצליח לסיימה.





בגזרת הסושי הוזמנו:

רולינה רול-ספייסי טונה, בטטה, אבוקדו וקנפיו בציפוי סלמון וביצי טוביקו.
לג׳אנדרי רול-סלמון, מלפפון וטמאגו בציפוי אבוקדו וביצי טוביקו.
שוקירול-‫I\O ספייסי טונה, אבוקדו וקנפיו בציפוי שבבי טמפורה, צ׳ילי חריף ועירית.









שלושת הרולים סופר טעימים ומוצלחים מאוד בדיוק כמו תמיד. האורז דביק בדיוק כמו שאנחנו אוהבים ומאגד לתוכו מבחר תוספות מפנקות בשילוב טעמים מדויק ומאוזן. גם כאן הכל מאוד טרי וניכר בכל ביס וביס. 

** מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת להשקיע בתמונות יפות, הפעם בחרתי להראות לכם את המנות כמו שהן, בגודלן המקורי, בכלים המקוריים שהוגשו על מנת שתרגישו כמוני את חווית המשלוח ו.. גם רציתי להתפנק עד הסוף ולא לעשות כלים***

אז חברים, אם גם אתם אוהבים כמונו סושי איכותי לצד מנות אסייאתיות מובחרות, איכותיות, טריות וטעימות זה המקום בעבורכם, הכנסו עוד היום לאתר של YO-MI, בצעו הזמנה והתפנקו, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


כתובת:
בר כוכבא 3, 
פתח תקווה

אגב, יש המון חניה ממש מול המסעדה.

ניתן לבצע הזמנות טלפוניות בטלפון:
077-9978179 ואף מומלץ להזמין ישירות מהאתר ללא המתנה.

לצפייה בתפריט לחצו כאן להזמנה לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה