יום ראשון, 14 ביוני 2015

חוגגים אירוע? מסיבה? חגיגה? הבוטיק לזר מתוק מעוצב- מתוק ומעבר



אז כן, בשעה טובה, חגיגות יום הולדתה ה-17 של בכורתי עברו חלפו להן, אלו היו שבועיים עמוסי חוויות ,פינוקים ומתנות חלקן חוויתיות, חלקן מוחשיות, חלקן מתוקות וחלקן מפנקות.


אחת המתנות הייתה זר מתוק מעוצב של חברת מתוק ומעבר- זר עם המון מתיקות נוגעת ללב, יצירתיות, תשומת לב והפתעה.




אז חברי ומשפחתי יודעים שאת החגיגות סיכמנו במסיבת הפתעה ענקית וכיפית עם כל חבריה של כלת יום ההולדת וגם הזר המקסים הזה כיכב בשולחן:



האורחים מאוד התרשמו מהאלגנטיות של הזר ואילו מתוכנו עוד יותר.
השוקולדים הינם פרליני שוקולד איטלקיים משובחים ומעולים.

אז מי אלו הן מתוק ומעבר בעצם?



מדובר ב-2 מקסימות שלומית וזהבית אשר הרעיון להקמת 'מתוק ומעבר' נולד עוד בשהותן בניו-יורק, שם למדו ופיתחו את שיטת העבודה הייחודית שלהן להכנת זרים מתוקים. כאשר התמקצעו שבו לארץ בכדי להציע לקהל בישראל את העיצובים המדהימים,המתוקים המיוחדים ולהתאים את הטכניקה שלהן לרוח הישראלית הנהדרת – מתנות לחגים, מתנות ליום האהבה, מתנות מתוקות וקסומות המתאימות לכל חגיגה ולטעם הישראלי וכמובן שגם כל זר מתוק כשר.

השתיים מקפידות על עיצובים קלאסיים ואלגנטיים המתפתחים ומשתנים כל הזמן אך תמיד שומרות על ייחודם כעבודת יד עדינה, מוקפדת ואישית המתובלת באהבה רבה. זה הסוד המתוק שלהן ליצירת המראה הייחודי והמושלם ברמת גימור גבוהה מאוד לכל זר מתוק. הפרחים בזרים שלהן עשויים מפרליני שוקולד איטלקי משובח ומעולה ועוברים בקרת איכות מחמירה לכל אורך התהליך – מתחילת העבודה ועד שליחת הזר המתוק אלינו.

כאן נמצא זרים מפנקים במבחר סוגים, טווחי מחירים אשר מתאימים לכל אירוע.



אז אני כבר יודעת מה לקנות לאירוע הבא ואתם?
התקשרו עוד היום, 03-5051812
משלוחים עד בית הלקוח, אספקה של עד 48 שעות למשלוחים מחוץ לאיזור המרכז.

לחברי הפייסבוק של המקימות הללו יש 5% הנחה בקניית זר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה