יום שבת, 6 ביוני 2015

הבשורה התזונתית של נסטלה- פחות סוכר בדגני פיטנס

מי שמכיר אותי יודע שאני שומרת על אורח חיים בריא  ותזונה נכונה ועל כן משתדלת להפחית בכמויות הסוכר והמלחים.

אני נמצאת כבר זמן מה בקבוצת התמיכה של חלי ממן ובה אנו נדרשים לאכול 6 ארוחות ביום, זאת מטלה שלי באופן אישי מאוד קשה אולם אני משתדלת עד כמה שניתן להתמיד ולעמוד במשימה.

לארוחת הבוקר אני משתדלת לאכול צלוחית של דגני בוקר עם מעט חלב, אולם כידוע גם ברוב דגני הבוקר יש כמויות לא מבוטלות של סוכר.

לאחרונה אוסם משיקה את סדרת דגני הבוקר של פיטנס במתכון חדש המכיל עד 31% פחות סוכר בהשוואה למתכון הקודם ובהחלט ללא פשרה בטעם.



הפיתוח נערך כשלוש שנים במטרה לשפר את ההרכב התזונתי, האתגר העיקרי היה להפחית את רמות הסוכר מבלי להוסיף ממתיקים מלאכותיים או טבעיים, ולשמור על הטעם האהוב והמוכר של פיטנס.

בהחלט יכולה להעיד כי אין שום הבדל בטעם, הדגנים נשארו טעימים כשהיו.

דגני פיטנס החדשים מכילים סיבים תזונתיים, דגנים מלאים ומהווים מקור תזונתי לויטמינים ומינרלים, ביניהם ברזל, סידן וחומצה פולית החשובים במיוחד עבור נשים.

ניתן להשיג את סדרת פיטנס החדשה ברשתות השיווק במגוון טעמים: שקדים ודבש, שוקולד, שוקולד מריר, פירות וקלאסי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה