יום שלישי, 16 ביוני 2015

פיליפס אוונט מציגה את הפתרון לשתייה עצמאית ללא טפטופים.

את מוצרי אוונט אני לא חושבת שיש אחד שלא מכיר והתנסה בהם לפחות פעם אחת בחיי ילדיו.
אצלינו הרומן החל כבר לפני 17 שנים עם לידת בכורתנו, מאז למרות ניסיונות בדרך נשארנו נאמנים למותג באהבה גדולה.

ילדי ידועים ככאלה שאוהבים מאוד לשתות בדיוק כמוני אולם בשלב המעבר בין בקבוק לכוס יש לנו בעיה, מן הסתם הם שותים הרבה פחות, הכוס פחות זמינה מהבקבוק בשל החששות לטפטופים ולכלוך.

הנסיך בן השלוש מאוד אוהב לשתות בבקבוק אולם אני מעדיפה להפחית ומלבד הלילה לתת לו לשתות בכוס (כן, גם משוגעת ניקיונות כמוני לעיתים משחררת).

לאחרונה יצאה לנו להתנסות בכוס מעבר (שמיועדת לפעוטות החל מגיל 6 חודשים) ואנו מאושרים, הכוס נמצאת זמינה כל הזמן לידו, אין לי חשש שמא הנוזל ישפוך וילכלך ועל כן השתיה זמינה לאורך כל שעות היממה.




סדרת כוסות המעבר החדשה, בעלת שסתום חדשני שהוא פטנט רשום של פיליפס אוונט, מאפשר לנוזלים לזרום רק בזמן השתייה ומבטיח מניעה של 100% מהטפטופים והדליפות, ברכב, בגן ובכל מקום. השסתום קל במיוחד לפירוק והרכבה ועשוי יחידת סיליקון אחת כך שפעולת הניקוי שלו פשוטה ומהירה.



בבחירת כוס שתיה מתאימה, חשוב לנו כהורים שתהיה נוחה ככל האפשר לשימוש אך עם זאת לא פחות חשוב עיצובה המושך. בכדי שהפעוט יגלה נכונות ללמוד ולאמץ את ההרגל החדש, חשוב שהכוס תעורר את סקרנותו ותעודד אותו לשחק ולחקור. בפיתוח סדרת הכוסות החדשה, הושקעה מחשבה מעמיקה גם ביצירת עיצוב מושך עבור הפעוט. ההשקעה יוצאת הדופן בעיצוב המוצר השתלמה כאשר הכוסות החדשות קטפו לאחרונה את פרס עיצוב המוצר הבינלאומי היוקרתי iF.

עיצוב הכוסות שואב השראה מהחיה המצחיקה והמתוקה ביותר – הפינגווין. ההשראה מתבטאת גם בעיצוב צורת הכוס המדמה את גוף הפינגווין והידיות מדמות את הכנפיים. בנוסף על הכוסות שולבו דמויות של פינגווינים משחקים בשלג. הכוסות מגיעות במגוון של 3 צבעים וורוד, טורקיז ושחור.



הידיות עוצבו באופן ארגונומי ובתוספת ציפוי סיליקון רך ובעל מרקם גלי, לאחיזה קלה בידיו הזעירות של הפעוט ולמניעת החלקה. פיית כוס ממוקמת בזווית האידיאלית כך שהפעוט לא יאלץ להטות את ראשו ומאפשרת חווית שימוש קלה ונוחה. הכוסות בסדרה כוללות מכסה להגנה על הפייה כאשר אינה בשימוש.


בסדרה, כוסות ב-2 גדלים 200 מ"ל, 260 מ"ל, להתאמה מושלמת לשלב ההתפתחותי בו נמצא הפעוט:
- הכוס הקטנה בסדרה, בנפח 200 מ"ל, מיועדת לפעוטות בגילאים 6-12 חודשים ובעלת פייה רכה וגמישה בקצב זרימה איטי.

- הכוס הבינונית בסדרה, בנפח 260 מ"ל, מיועדת לפעוטות בגילאים 12-18 חודשים ובעלת פייה קשיחה ועמידה לנשיכות בקצב זרימה בינוני.


חלקה העליון של הכוס בעלת תאימות למגוון הבקבוקים מסדרת אוונט נטורל.

כל החלקים של כוסות הפינגווין ניתנים לשטיפה במדיח כלים ולסטריליזציה, להיגיינה מרבית, ואינם מכילים BPA.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה