יום רביעי, 17 ביוני 2015

ONE CLICK PIZZA – שירות טכנולוגי חדשני נוסף של דומינו'ס פיצה בדרך להזמנת הפיצה המהירה בעולם!


דומינוס משיקה ONE CLICK PIZZA – שירות טכנולוגי חדשני נוסף של דומינו'ס פיצה בדרך להזמנת הפיצה המהירה בעולם!

מהיום נוכל בלחיצת כפתור אחת להטעין הזמנת פיצה בפחות מחמש שניות ותוך פחות מחצי שעה הפיצה כבר תדפוק אצלכם בדלת חמה וטעימה.

הרשת שהשיקה את אפליקציות ה- Builder וה- Tracker וחוללה מהפכה בשוק המזון המהיר עושה את זה שוב. בעוד דומינו'ס פיצה העולמית חושפת בימים אלו שיטת הזמנה מהירה דרך tweeter, עם הזמנת פיצה בעזרת ציוץ סמליל אמוג'י, דומינו'ס ישראל משיקה שירות טכנולוגי חדשני בדרך להזמנת הפיצה המהירה בעולם.
תכירו את כפתור הזמנת הפיצה המהיר ביותר בעולם -  ONE CLICK PIZZA. החל מהיום, כל לקוח דומינו'ס, שהזמין בעבר מהרשת, יוכל בלחיצת כפתור אחת (מאפליקציית המובייל, או מהאתר של החברה) להטעין בשניות בודדות את ההזמנה הקבועה/שכיחה שלו החל מהכתובת למשלוח ועד אמצעי התשלום. כפתור ה- ONE CLICK PIZZA מציע גם אפשרויות בחירה מהירות באמצעות סליידר בין האופציות השכיחות ביותר בשדות השונים, כך בשניה ניתן לבחור בין שתי כתובות מגורים, או כמובן בין שתי פיצות מעודפות. 

דומינו'ס פיצה, כחלק מהיותה מובילת שוק הפיצות בישראל, מקדמת בשנים האחרונות את חווית המשתמש בדיגיטל. המזמינים נהנים כבר היום מאתר הזמנות מתקדם ואפליקציית מובייל הכוללים כלים ייעודים למעקב אחר ההזמנה. כלים  כדוגמת ה- Domino's tracker  או  Domino's builderמסייעים בבניית הפיצה עם כל התוספות האהובות בצורה וירטואלית ולהזמינה. הנוחות והממשק הידידותי שדומינו'ס מציעה מעודדת את ההזמנות בדיגיטל וכיום למעלה מ- 62% מכלל ההזמנות נעשות באמצעות המחשב או הסמראטפון. נתון זה נמצא בראש צמרת הזמנות הדיגיטל בבדיקת כל המדינות בהן פועלת הרשת הבינלאומית. כולל יפן וארה"ב. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה