יום שבת, 27 ביוני 2015

דה לוקאל - The Local מטבח מקומי


אם גם אתם כמונו עמוסי מסיבות סיום והפעלות אתם בוודאי מבינים את הצורך בניקוי ראש מרענן ללא שירים ( בעיקר מתנות קטנות) , ללא ילדים, המולה ורעש.
ביום חמישי האחרון רגע לפני שבת יצאנו גם אנחנו לחגוג את הלילה הלבן בתל אביב, אבל בשביל להנות ולצעוד צריך להתחיל עם ארוחה טובה.




בחרנו לפתוח את הערב במסעדת דה לוקאל - The Local מטבח מקומי עליה שמעתי המלצות רבות, המסעדה שוכנת בלב ליבה של תל אביב ברחוב אבן גבירול כבר כמעט שנה ומציעה מצד אחד בר עשיר עם קוקטיילים ייחודיים וטעימים, וודקה תוצרת בית בטעמי : ליקריץ, תות שדה, קוקוס ועוד רבים אחרים.



ומצד שני מציעה ביסטרו איכותי מאוד המציע מנות מתוחכמות, טעימות להפליא ובמחירים ידידותיים מאוד (בהחלט לא תואמים להיצע המחירים שיש בתל אביב).
אז כאמור ביקרנו במסעדה ביום חמישי האחרון והחל משעה שמונה המסעדה הייתה מלאה עד אפס מקום, בפנים ובחוץ , חשוב לציין כי למרות העומס השירות מהיר ואדיב מאוד, האוכל מגיע לשולחן די מהר והמלצרים מתזזים משולחן לשולחן עם חיוך, ללא יומרות ובנדיבות מרובה.

התחלנו את הארוחה עם 2 קוקטלים נפלאים בהמלצתו של ליאור בעל המקום:
THE CHACHO-
INFUSED תפוח, ג'ין, תמצית גינגר, נענע ומיץ תפוחים- מושלם.
THE LOCAL - 
INFUSED למון גראס, בנדיקטין, ליים, קליפות הדר- קוקטייל טעים, אני קצת פחות התחברתי בעלי אהב מאוד.




אז שנתחיל? חייבת לציין כי כל המנות הראשונות היו פשוט נפלאות, כל אחת טובה מקודמתה וכי הבחירה לא הייתה קלה בכלל.


חלומי נענע- ויניגרט נענע, פרי של קיץ- סלט מרענן וארומטי של נענע עם קוביות חלומי צרובות, סלט מתקתק ומוצלח במיוחד.


ארטישוקים צרובים- ויניגרט לימוני, מנצ'גו, קרם פרש- שילוב מושלם של טעמים, חגיגה אמיתית, מנה שמככבת כמעט על כל שולחן במסעדה, אין ספק שמתאים לה להיות כוכבת, מנה נפלאה.


סביצה דג ים- פלחי הדרים, אבוקדו, צ'ילי אדום, יוגורט כבשים -מנה פרשית, שילוב של חמוץ, מלוח, מתקתק וחריף- חגיגה אמיתית בפה, כל ביס פיצוץ.


קרפציו סינטה- בלסמי, שמן זית וגבינת מנצג'ו, מוגש עם טוסטונים- אנחנו מאוד אוהבים קרפציו ולכן נוטים לא אחת לדגום במסעדות אותן אנו מסקרים את המנה , חייבת לציין לטובה את המנה, כל הטעמים במינונים הנכונים, הסינטה איכותית מאוד ואין ספק כי הקרניבורים שבחבורה יהנו מאוד.



ועכשיו אני מגיעה למנת הדגל, לכוכבת שלי שמאז יום חמישי אני ממשיכה לפנטז עליה, אין לי ספק כי אנו נחזור רבות למסעדה ואחת הסיבות היא המנה הזו.
שיפוד אנטריקוט מוגש על פולנטה תירס טרייה וציר בקר- אחת המנות הראשונות הכי טעימות שאכלתי עד היום.
הפולנטה טעימה ועשירה מאוד (תשכחו מכל מה שאתם מכירים עד היום, כאן הפולנטה עשויה מתירס טרי, לא מאבקה), שיפוד האנטריקוט רך ונימוח , עשוי במידת הצלייה המדוייקת- שילוב מושלם של טעמים.
אתם מבקרים במסעדה? אל תוותרו על המנה הזו, מבטיחה לכם שאתם תברכו אותי.


אחרי מנוחה קלה עברנו לעיקריות.
בעלי הקרניבור לא ויתר כמובן והחליט לדגום את מנת האנטריקוט - 300 גרם של אושר, מוגש עם תפוחי אדמה אפויים. ראשית לפני הכל אני חייבת לציין, לרוב בתפריטים מצויין משקל מסויים של הנתח ואילו בפועל הוא נראה הרבה יותר קטן, כאן הסטייק בהחלט התאים לגודל המצויין בתפריט, הנתח איכותי מאוד, נימוח , עם חתיכת שומן טובה,עשוי במידת העשייה המדויקת -מושלם:




אני באופן מפתיע ויתרתי על הבשר ובהמלצתם של ליאור בעל המסעדה ואייל המלצר החביב שלנו בחרתי במנת הפסטה הקרועה- רצועות פסטה (קרועות ביד) עם אספרגוס, אפונת גינה, לימון טרי, גרגירי כוסברה וגבינת פרמזן- מנת פרשית מאוד, לימונית (אם אתם לא מחובבי הלימון אל תזמינו את המנה) וטעימה בטירוף, ממליצה בחום.



כפי שסיפרתי כבר בתחילת הפוסט המחירים נוחים לכל כיס ובנוסף לכך ישנם המון מבצעים והנחות- שווה בטירוף.




אז כמובן שאי אפשר לסיים ארוחה נפלאה ללא קינוח מפנק ועל כן בחרנו לדגום את קרם המסקרפונה עם קראמבל ופירות יער, מנה קלילה ,קרירה וטעימה מאוד.



יתרון נוסף שיש בקרבת המסעדה מספר חניונים מסודרים כך שאין צורך להסתובב ללא הפסקה במטרה למצוא חניה.
אין לי בכלל ספק כי לכאן נחזור עוד רבות.
מסעדה מעולה, אוכל טעים, שירות ביתי ואדיב מאוד, בר עשיר בטעמים ובהיצע רחב במיוחד.

אבן גבירול 22, תל אביב
053-9365868

אתם עוד פה? רוצו ובקרו במסעדה, הנאה מרובה מובטחת לכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה