יום שבת, 13 ביוני 2015

מלון בוטיק רוזנטליס צפת- רשת O-Live


ביום חמישי האחרון החלטנו לקחת פסק זמן, לילדים ביטלנו את הלימודים ואנו בחרנו לקחת יום חופש מהעבודה והצפנו לחופשה משפחתית כיפית במיוחד.
התחלנו בקטיף דובדבנים בעיון זיון ומשם המשכנו לעבר צפת, למלון הבוטיק רוזנטליס השוכן בשדרת משה רוזנטליס בצפת.


כבר בכניסה ניתן לחוש באווירה הקסומה שיש למקום להציע, המלון מציע חוויה אותנטית ומשלב בתוכו עתיק עם חדש.

המבנה בו ממוקם המלון הינו מבנה אבן עתיק ואותנטי , הוא מתפרש לגובה , במעלה המדרון , החדרים והסוויטות ממוקמים במפלסים שונים כאשר ביניהם מחברים גרמי מדרגות חיצוניים טבולים בהמון ירק, אוויר נקי ונוף קסום.



בין החדרים ישנה מרפסת נוף מקסימה הצופה אל נופם של הרי הגליל. כאן נמצא שולחנות מצופים פסיפס המזמינים אותנו לצאת אל מחוץ לחדר אל המרפסת ולתענג על כוס יין טובה ו/או כוס קפה מפנקת.



אנו בחרנו ללון בסוויטה המתאימה ללינה עם ילדים בה נמצאת קומת הגלריה ובה ישנם מיטות לילדים.
בסוויטה נמצא מיטה זוגית רכה עם מצעים לבנים, מיני מקרר, פינת קפה ותה,כורסא מעוצבת , טלויזיה עם שירותי לווין, חדר רחצה מפנק עם טוש מסאג'



ארוחות הבוקר מוגשות בסגנון בופה עשיר ומפנק בבית הקפה "רוזנטליס" - מקום יפיפיה, אותנטי וקסום:


בארוחת הבוקר נמצא: מבחר גבינות,ביצים קשות, מבחר סלטים, שקשוקה חמה וטעימה, מבחר סלטים טריים ומפנקים, חציל קלוי חם עם טחינה מתובלת וירקות, ביצים קשות, יוגורט עם גרנולה, מבחר ממרחים, אנטיפסטי, לחם הבית מעדנים לילדים , ריבות ביתיות, חלבה, פרות העונה , קורונפלקס ולקינוח מבחר עוגיות.





מלון הבוטיק רוזנטליס נמצא באזור קרית האמנים שבצפת. המבנה הוא מבנה אבן עתיק המשתלב היטב באוירה הקסומה של צפת. לצפת היתה חשיבות רבה עבור הישוב היהודי בארץ. היא נמנתה עם ארבע ערי הקודש בנוסף לירושלים, טבריה וחברון. לאחר גירוש ספרד צפת התפתחה כמרכז רוחני בעל חשיבות רבה ונחשבה לעיר המקובלים. פעלו בה גדולי המקובלים וביניהם האר"י, ר' משה קורדוברו ורבי יוסף קארו. מיקומה של העיר השפיע על בחירתם של אנשי הרוח ומאוחר יותר גם האמנים להתיישב בה ולעסוק בה בפעילותם הרוחנית והאמנותית. היא ממוקמת על הר כנען בגובה של כ- 900 מ'. מדרונותיה המזרחיים של העיר משקיפים אל עבר הכנרת ואילו ממערבה ניתן לראות את הר מירון- המקום שבו נמצא קבר הרשב"י אליו עולים לרגל יהודים רבים. לאורך חייה הארוכים ידעה צפת עליות ומורדות כולל רעידת אדמה חזקה שגרמה בה להרס אך מתוך ההריסות היא תמיד הצליחה להצמיח את עצמה מחדש. ההליכה והטיול ברחובותיה של צפת העתיקה היא חוויה בשל הנוף הנפלא הנשקף ממנה, בשל סמטאות העיר העתיקה בהן ניתן לראות מבני אבן עתיקים עם חלונות ודלתות מקושתים ובשל גלריות האמנים הרבות. אמנים רבים בחרו להתיישב בה לאחר קום המדינה ובשנות השישים קרית האמנים היתה בשיא פריחתה. היום צפת ידועה בנוסף כפנינת תיירות. היא נחשבת למקום נפלא להקמת מלון בוטיק בגליל העליון. מגיעים לצפת תיירים רבים מהארץ וגם מחו"ל אשר מוצאים ייחוד בסמטאות, האויר הקריר, הנופים, בתי הכנסת, המוזיאונים והאתרים הנוספים שיוצרים בעיר אוירה מיוחדת- כל אלה הביאו להקמתם של בתי מלון וצימרים בעיר.

אז אם גם אתם מחפשים מקום ללינה אחרת, כיפית, אותנטית עם אוויר טוב, נוף קסום, שילוב של רטרו ווינטג זה המקום עבורכם.

רח' ט"ז 23, צפת
טלפון: 073-2040989

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה