יום חמישי, 4 ביוני 2015

את- לבני נשים בקמפיין "את- מי שאת"

רשת "את הוקמה ע"י דפנה קופר בשנת 1978 אשר ראתה בחזונה את הרעיון של "נשים למען נשים" והסלוגן שמלווה אותה מאז הינו קודם כל "את"!


לאחרונה עלה לאוויר קמפיין "את מי שאת" שנערך בשיתוף עמותת "אחת מתשע" ומטרתו היא להעלאת המודעות לסרטן השד, כשכל אחת תוכל להזדהות עם הקמפיין, בעוד המחלה הפכה למחלה שסובבת את כולנו.



כאחת שלצערי "חיה ונשמה" כל הילדות את מחלת הסרטן אני יכולה רק לברך את רשת "את" על היוזמה הברוכה.


מאות נשים עוברות בחנויות רשת "את" מידי יום וחשיפת המידע על חשיבות הגילוי המוקדם מובא כשירות לציבור.


במסגרת שיתף הפעולה הרשת החליטה לתרום את ההכנסות ממכירות מוצר משלים לטובת עמותת "אחת מתשע".



בקמפיין פורץ הדרך המוקדש כולו לתרומה ולקידום להעלאת המודעות לסרטן השד, לקחו חלק נשים מובילות דעת קהל ונשות תקשורת שונות כגון: שרית וינו אלעד, אסתי זקהיים, סנדרה שדה ועוד וחשפו עצמן מול המצלמות לטובת מטרה נעלה זו.



חנויות הרשת: הרשת מונה 14 חנויות הפזורות ברחבי הארץ מנתיבות בדרום ועד רעננה באזור השרון, בשנת 2015 עתידות להיפתח שתי חנויות נוספות.
כמו כן ישנה חנות אינטרנטית לקניות און ליין מכל מקום בארץ ((AT4U.CO.IL.

קהל יעד: רשת "את" לבני נשים מתמחה בלבני נשים ושמה דגש רב על שירות ומקצועיות. רשת "את" פונה לקהל יעד בכל טווח הגילאים ומציעה מגוון ענק של מוצרים לכל שכבות האוכלוסייה, ברמות סוציו-אוקונומיות שונות. בכל חנות ברשת "את" מוצג מגוון המוצרים הרחב ביותר שקיים בשוק ההלבשה התחתונה ובגדי הים. המוצרים קיימים בדגמים רבים, בכל המידות ובשלל צבעים, כמו כן, יש מגוון מוצרים גדול לנשים עם חזה גדול במיוחד וגם לנשים לאחר ניתוחי חזה ופרוטזות.
על ידי כך נותנת הרשת מענה לכל צורכיהן של לקוחותיה ודואגת כי הן ימצאו את מבוקשן בחנות.

שרות ומקצועיות: בכל סניף של הרשת עובדות מספר רב של מוכרות מקצועיות בעלות ניסיון של 25- 30 שנה בתחום לבני הנשים.
העובדות עוברות הכשרה וימי עיון בתחומי מקצוענות, מכירות ושרות לקוחות.
ברשת עובדות תופרות, שתפקידן להתאים באופן אישי את לבני הנשים לגוף האישה וצרכיה. במהלך המכירה אנחנו מקפידים לפתור לכל אישה ואישה בעיות הקשורות בחזה, כולל בעיות בריאותיות, כגון פרוטזות וכרותות שד (אחת מתשע ) וכן ניתוחי הקטנה והגדלת חזה וכל בעיה הקשורות לחזה, הכל תוך דגש על שרות מעולה ויחס חם במיוחד והבנת הצרכים ומציאת מענה לכל אישה.

מוצרים ומותגים: חזיות, תחתונים, מחטבים, גופיות, חלוקים, כותנות, פיג'מות, מוצרים סקסיים, בגדי ים, פרוטזות ועוד מכל המותגים המובילים בעולם

מותגי הבית:

MAREI MEILI - מותג ותיק ברשת "את" לבני נשים. במותג זה ניתן למצוא חזיות, תחתונים ובגדי ים לכל הגילאים ובכל הסגנונות. קולקציה רחבה הנותנת מענה לכל צורך.
קולקציית קיץ 2015 מאופיינת בדגמים פרחוניים וצבעוניים בגווני קיץ – קולקצייה קייצית במיוחד ומיוחדת במינה.

CTM- מותג הלבשת שינה צרפתי בעיצוב ואיכות אירופאית. הקולקציה מאופיינת בפיג'מות 100% כותנה, הדפסים צעירים, וצבעים אופנתיים.

VVS – מותג הבוטיק של רשת "את" לבני נשים. נשיות, סקסיות וחושניות הם הקווים הבולטים בקולקציה. מותג זה מתאים למי שמחפשת את השונה, המיוחד והיוקרתי.

התמחויות ברשת:

פרוטזות, חזיות ובגדי ים לכרותות שד:

כ 4200 נשים מאובחנות מידי שנה כחולות בסרטן השד
חלקן עוברות כריתה מלאה, חלקן כריתה חלקית ויש שעוברות כריתה ושיחזור.

לאחר כל אחד מהניתוחים הנ"ל יש צורך בחזייה ייעודית מתאימה עם או בלי פרוטזה, לפי אופי הניתוח.
השימוש בפרוטזת שד נעשה אחרי כריתה מלאה או חלקית של השד ולאחר הגלדה מלאה של פצעי הניתוח וכמובן לאחר התייעצות עם האונקולוג המטפל.
הפרוטזה מדמה שד טבעי, בצורה במגע ובמשקל, הבחירה של הפרוטזה המתאימה היא לפי סוג הניתוח.
בחירה נכונה של הפרוטזה בשילוב החזיה המתאימה הן לפרוטזה והן לאישה הספציפית תעניק מראה טבעי וסימטרי של שני השדיים וזה כולל את תחושת המשקל של שני הצדדים.
הפרוטזות החדשות קלות ב כ 35% לעומת הפרוטזות המסורתיות שעדיין ניתן למצוא בשוק.

החזיות לפרוטזות אינן סתם חזיות עם כיס לפרוטזה, הן חייבות להכיל את הפרוטזה בהתאמה מלאה ולהחזיק אותה במקום, חייבות לתמוך ולפזר עומסים במידה שווה. וחייבות לתת מראה טבעי לכל אזור החזה . על כן החזיות עשויות מחומרים רכים, בעלות כתפיות רחבות, ורחבות מספיק לכסות ולתמוך בצורה אחידה.

ב"את" לבני נשים תמצאו את הפרוטזות הטובות בעולם מבית המותג "אמואנה".
ומגוון חזיות לפרוטזות רחב ביותר. קיימות חזיות לפרוטזות בכל המידות והגדלים. חלקות, מרופדות עם או בלי תחרה. ממידות קטנות ועד מידות גדולות במיוחד.

מותג AMOENA הינו מותג מוביל כבר 40 שנה לפרוטזות, חזיות, בגדי ים ועוד לנשים לאחר כריתת שד.
AMOENA זה להרגיש שלמה ונשית!
אישה המתמודדת עם סרטן השד עוברת שינויים גם בגוף וגם בנפש.
ההלבשה התחתונה של AMOENA מחזירה את הגוף לשלמות ומחזירה לאישה את תחושת העוצמה הנשית והמינית!


כל אישה שונה מרעותה וכל ניתוח מותיר תוצאה שונה לכן, הן הפרוטזה והן החזיה מותאמות אישית ללקוחה על ידי צוות מקצועי שעבר הכשרה מתאימה.
השירות אישי ודיסקרטי עם ליווי גם לאחר ההתאמה.

מידות גדולות:

אם בעבר כמעט ולא ניתן היה למצוא חזיות המתאימות לחזה גדול, היום הכל השתנה! חזה גדול הוא סמל לנשיות וסקסיות ומקבל את מלוא הכבוד המגיע לו בכל חנויות "את" לבני נשים.
ב"את" לבני נשים ניתן למצוא היום חזיות למידות גדולות בשלל צבעים, צורות, דגמים ובדים, חזיות יפות ואיכותיות של מיטב היצרנים בעולם.
אנחנו מבינים כי ישנה חשיבות מאוד גדולה בבחירת חזייה למידות גדולות. לבישת חזייה שאינה מתאימה יכולה ליצור כאבי גב וכתפיים ונזקים בלתי הפיכים לגוף ולכן אנחנו מומחים במידות גדולות ונותנים ההתאמה אישית. כל המוכרות שלנו עוברות הדרכות בהתאם.
כיום ניתן למצוא ברשת מידות מיוחדות החל מהיקף 65 בקאפים D/E/F/G/H/I/ ועד היקף 120 בקאפים D/E/F/G/H/I/.
גם במחלקה הסקסית יש לנו מבחר ענק של פריטים החל ממחוכים, בייבידולים ולבוש סקסי במיוחד. הפריטים מגיעים עד מידות XL3.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה